Skocz do zawartości

namiot

Forumowicze
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O namiot

  • Urodziny 07/19/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    oj wiele ich ;)
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    ZETOOOOR!!!
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia namiot

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. no przypuszczam że pare temacików wyjdzie jeszcze "w praniu " ;)
  2. Witam jestem również posiadacze Zetora - znaczy sie Zety 550 ;) i mam podobną zagwozdkę gdyż mój silnik jest na skraju wykończenia :( 1l oleju na 100km - myślałem że to głównie uszczelniacze zaworowe wiec podjąłem się wymiany ale lipa :/ pierścionki pagibły no ale cóż sprzęt wiekowy bo to 81r no i w boju zahartowany. pomyślałem o wsadzeniu pieca z Giepy 550 ale rodzi się właśnie krótka seria pytań? co ze średnicą króćców ssących w GPZ ? bo przeca Giepka lata na podciśnieniówkach a mój Zetung ma TK 29 zmiennociśnieniowe :/ zatem pytanie jak to pożenić ? czy zmuszony jestem kupować piec Giepy z gaźnikami? czy wystarczy przysposobić ( w co wątpie, no bo jak? ) oczywiście nie stawiam na moim silniku krzyżyka bo poczciwa stara japonia nie może iść w zapomnienie i postanowiłem nabyć zestaw wiseco na 615 cc a przy okazji zregenerować głowice ( szkiełko, kolejny komplet uszczelniaczy, dotarcie gniazd zaworowych z zaworcami ) ale nie wiem ile mi ten remoncik potrwa dlatego wolały bym w te zacne rame coś tam za jednostke zapakować dlatego pytanie czy GpZ podejdzie na tym osprzęcie od Zetora? bo szczerze mówiąc ten piec który ja mam w nim obecnie cholernie trudno nabyć :/ Pozdrawiam Namiot
  3. Panowie to jest jakiś dramat!! Jestem zdania że należało by ich wszystkich powystrzelać :( jak można skazać takiego kanarka na taki los? :banghead: jak sobie przypomnę jak nim śmigałem właśnie do Murowanej na drodze że przez morasko, biedrusko to aż łezka w oku się kręci... przecież ta Duca kochała zakręty ... i to hamowanie silnikiem mmmmm poezja :bigrazz: w zasadzie jedyne po co się człowiek rozpędzał, to po to, żeby przy najbliższym zakręcie zbić te biegi w dół i rozkoszować się tym dźwiękiem i przeciążeniem :) słowiem.... REWELACJA. Nie no moze ogłośmy jakąś zrzutkę na forum !!! :wink: Przecież ją trzeba uratować!!!!
  4. uratujcie tego żółtego kanarka od zapomnienia, za długo już stoi, niegnojony :( a jakby nie było mam z nim trochę wspomnień i szczerze go polecam :bigrazz:
  5. http://www.allegro.pl/item608629791_suzuki...tana_tanio.html
  6. namiot

    Kup se japsa...

    Nie linczujcie za odejście od oryginału :P człowiek młody = głupi... a choć się starzeje i tak głupi umiera :D może komuś się przyda coś co pozostało z onego rulona ;P :bigrazz: http://www.allegro.pl/item608629791_suzuki...tana_tanio.html
  7. a ja to podsumuje ;P "proste są dla szybkich pojazdów, a zakręty dla szybkich kierowców" zatem motocykl to połowa sukcesu, od kierowcy i jego umiejętności wiele zależy ;P
  8. a ja mówię że olej to olej... jak się systematycznie wymienia odpowiedni czyli nie ważne jakiej marki tylko zgodny lepkością i gęstością z zaleceniami producenta to nikt nie zauważy różnicy :/ jak się silnik nie zatrze to chyba znaczy że olej jak olej czyli dobry.... a jak zatrze to syf a nie olej. Póki co nie spotkałem się z zjawiskiem wymiany Castrola na Motula zatarcia :D
  9. nie żartuj sobie ze mnie ... zawstydzasz mnie ;P heheh
  10. aczkolwiek jest ich coraz mniej ;( bo większość zamiast się przyuczać i czerpać coraz więcej wiedzy, myśli że rozumy pozjadali już na początku i partaczy dobry fach :( ale to tylko taka mroczna strona / bardziej w roli przestrogi by upewniać się że się dobrze trafiło :) Na necie często ludzie bajki piszą, lepiej bazować i polegać na kimś z kim zamieniło się w rzeczywistości choć parę zdań :D Takie moje zdanie ;P
  11. Panowie niestety smutna prawda, że takich frajerów nigdy nie brakowało i pewnie nie zabraknie, ale tak to już jest nie ma się co stresować tylko robić swoje. :) A jeśli uda się komuś od czasu do czasu przytrzeć nosa takiemu baranowi to w duchu zazdroszczę mu tej wewnętrznej satysfakcji :clap: :buttrock:
  12. heheh odgłos owszem "specyficzny" możemy się umówić ;P :icon_mrgreen: ale jak dla mnie to muzyka dla uszu takie 13 tys rpm w dwóch taktach :smile: Kwiczy jak zarzynane prosie ... a mimo to zapie**ala
  13. Niestety ale trzeba sobie jasno powiedzieć u nas coraz więcej kozaków kupujących ERŁANY i Cebry tylko dla szpanu! :biggrin: tam jest przecież kraj ograniczeń wszystkiego nawet pojemności motocykli. Nie dziwota więc że to co robili na dwutaktach. I nie żebym był złośliwy, ale chciałbym zobaczyć jak radzi sobie Bandzior 1250 z VFR 400 albo NS 400 R na torze?? albo na drogach takich jak tam?? :) VFR akurat 4 suw, ale NSR pierdziawką bym nie nazywał, bo dwutakt daje poznać co to wiksa, bez żadnego odcinacza :biggrin: P.S Oczywiście są też tacy którzy kupują takie sprzęty jak r1 z głową, czyli albo tor albo jazda wyczynowa... choć mnie aż tak nie kręci... to i tak pełen szacunek dla tych gości, bo robią naprawdę cuda ;P no i wymaga to także doświadczenia, wysiłku i pasji...
  14. :notworthy: dzięki za odpowiedź. Ja właśnie jestem na dobrej drodze ( zbieram fundusze) żeby zakupić zestawy naprawcze do pompy hamulcowej jak i zacisków, bo faktycznie nie chciałbym ingerować w założenia fabryki zwłaszcza dlatego, że co raz rzadziej o oryginalną Katanę. Co do Kawasaki to już całe szczęście się Jej pozbyłem i ten problem mam już za sobą, ale szczerze mówiąc też odwodziła mnie od zakupu Wiseco, jego kompresja. Poczciwa Zetka pomimo sporego wieku trzymała nienagannie po 11-12 na każdym garnku :clap: Oki dzięki raz jeszcze za odp. I nie wnerwiając już Ucia ;P zakańczam temat przeróbek :rolleyes: Pozdraiwam
  15. OOO świetnie że znalazłem kogoś kto miał do czynienia z tłokami Wiseco?? Jak to się sprawdza, sam jakiś czas temu chciałem nabyć takie tłoki do Kawasaki Z 550 na 610. To prawda, że dostępny jest cały zestaw, tj. tłok, pierścienie, sworzeń i zapinka ?? i czy wymagany jest szlif korbowodu, aby go spasować z tłokiem? Przy okazji też pytanie do Adama o te zaciski od Bandita 1.2. Mianowicie... wymieniłeś same zaciski czy pompe hamulcową również?? Sam w Katanie 750 mam nie lada problem z przednim hamulcem. Przewody wymieniłem na stalowy oplot, a płyn na RBF 600 ale szczególnie zauważalnej poprawy nie widać. Co dziwniejsze w Katanie 11 też był podobny objaw ale po wymianie klocków na Nissin-y poprawa była wstrząsająca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...