Skocz do zawartości

Synjutrzenki

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Synjutrzenki

  • Urodziny 03/23/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Synjutrzenki

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zabawa była super pogoda dopisała oby więcej takich imprez , trzymam kciuki za aurę ponoć jak dopisze to w październiku była by okazja pośmigać. Drogo hmmm tanio nie jest , ale patrzac na sirodowe treningi to jest sto razy lepiej , nie ma tylu ludzi i jak ktos zgruzuje sprzeta i odwołaja jedną jazde to tragedi nie ma, a dla ludzi z odległych rejonów to jedyna alternatywa .Bardzo polecam
  2. Witam ja też się wybieram może się jakoś zgadamy tel. 502540815 Pozdrawiam
  3. Kupię Yamahę r6 model 2008 na fakturę Vat najlepiej kolor czarny może być sprowadzona ale bez wypadkowa
  4. Dla wszystkich tych co uważają że na pierwsze moto R1 to dobry wybór :biggrin:
  5. Nic nie napisałem o blokowaniu przedniego koła , jadąc w łuku złożony zmuszony do hamowania ( pojawia Ci się samochód lub inna przeszkoda ) kiedy użyjesz przedniego hamulca motocykl zacznie się prostować , ( sprawdzone osobiście ) nie piszę o sztuczkach które nie powodują tego zjawiska tylko o najczęściej sytuacji jak może się zdarzyć. Tak przy okazji, pulsacyjne hamowanie w łuku powoduje dynamiczne zmiany w rozłożeniu masy motocykla , jak na mój gust nie prowadzi to do niczego dobrego jadąc złożony w zakręcie.Ale mogę się mylić.
  6. Ten głos to Tomasz Knapik tak mi się zdaje, jeden z najbardziej znanych głosów , a teksty które czyt to jakiś zakompleksiony ciul piszę ,do kolesia nie można mieć pretensji ,facet jest porostu dobry. :)
  7. Wybrnąłeś, nie byłem dość precyzyjny poprawię się ,używając przedniego hamulca w złożeniu motocykl zacznie się prostować
  8. Chodzi o to że jak zaczniesz hamować w złożeniu to motor zacznie prostować chłopcze :biggrin:
  9. Witam Ja się piszę może być sobota 12.00, w niedziele rzeczywiście ma padać trzeba to przemyśleć szkoda było by umoczyć ;) Bles dzięki za SMSa
  10. Witam wszystkich Nowy to zbytnio nie jestem człek się nie odzywał tak że wychodzę z ukrycia. Pozdrawiam
  11. Witam wszystkich :) Jak by ktoś chciał po latać to chętnie, śmigam jak na razie sam , niestety godziny od 18.00 do zachodu słońca :). Pozdrawiam Namiary : 502-540-815 piszcie sms bo jak jadę to nie odbieram ;)
  12. Witam Po przeczytaniu wszystkich odpowiedzi postanowiłem dodać swoje dwa grosze. Nie będę rozpatrywał tego jak UFI ,tylko powiem ( napiszę ) z doświadczenia. Jak wiadomo pokonywanie zakrętu można podzielić na fazę wejścia, to znaczy do wierzchołka ( tajemnicze słowo z ang. apex jako to nie którzy piszę ) i na fazę wychodzenia czyli po jego przekroczeniu. Poślizg kola tylnego w fazie wejścia najczęściej spowodowany jest dynamiczną zmiana obciążenia , inaczej rozłożenia masy motocykla a dokładniej dociążenia przedniego koła a odciążenia tylnego. Dochodzi do tego wtedy gdy przyhamujemy czy to hamulcem czy silnikiem ,będąc już w fazie skręcanie , czyli gdy odpuścimy gaz z niewiadomych przyczyn ;) lub ze strachu chcemy przyhamować. Podstawowy błąd jaki większość kierowców robi to taki : jadę sobie, zbliżam się do zakrętu, hamuje wchodzę w zakręt na gazie, no tak mówią na gazie, a tu nagle kurde za szybko, to co tu robić? puszczam gaz i co ? i to co napisałem wyżej. Lepiej jest wyhamować odpuścić gaz aż do wierzchołka i wtedy odkręcić a nie jechać na gazie no chyba że wiesz i masz pewność. Efekt ten powstanie tylko na granicy przyczepności opony jeżeli zapas będzie duży zatrzepota moto. Uślizg przy wyjściu to najczęściej wyłącznie odkręcanie gazu i jeżeli dupa ci odjeżdża na bok to znak aby przykręcić , ja robię tak bardzo często :) trzeba lekko odpuścić i wszystko wraca do normy. Nie wiem co za przeświadczenie że aby wprowadzić moto w poślizg to trzeba domknąć oponę, gdybym tak myślał to we Wrocławiu na każdym winklu schodził bym na kolano, zakończył by się to pewnie efektowną glebą , asfalt w Polsce mamy bardzo kiepski i ja bym ostrożniej do tej kwestii podchodził. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...