Skocz do zawartości

Opals

Forumowicze
  • Postów

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle:) tylko MZety:)
  • Skąd
    opalenica

Osiągnięcia Opals

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. weź wyreguluj pływak albo kup sobie najlepiej nowy, sprawdż czy przepustnica i iglica nie są wyjechane
  2. iglice przestawiłem o 1 oczko w dół(czyli teraz jest na 2 licząc od dołu) troszkę lepiej ale to nie to.
  3. wszystko jest ok, żadnych wycieków, ani nieszczelności
  4. Witajcie. Mam problem: z mojego moto kopci niesamowicie na postoju, na początku obroty są jako takie lecz po chwili albo są za wysokie albo moto gaśnie i za bardzo nie chce reagować na dawkowanie. Natomiast gdy nim wyrusze w trasa to jest wszystko ok, po jakiś 4 km przestaje dywić(nie zauważyłem mniejszej mocy) ale po zatrzymaniu znowu to samo :? jak wyżej i za chiny nie idzie ustawić wolnych obrotów. Co to może być mieszanke robiłem 1:50(kupiłem jakieś 13l benzyny i wlałem 0,25l oleju Mixol) PS jak lepiej ustawić zapłon bliżej 2,5GMP czy 3,0GMP
  5. witaj. Jeśli zapłon masz źle ustawiny to chromowane kolanko(o ile jeszcze jest chromowane) będzie zmieniało barwe i robiło się takie fioletowe. Natomiast z gaźnikiem może być taka sprawa, ze przestawiłeś pływak i żeby go nastawić dobrze spowrotem to jest troche kłopotu (życze powodzenia) Najlepiej kupić nowy :). No jest jeszcze inne wytłumaczenie zachowania twojego simka a mianowicie za duża mieszanka.
  6. hmmmm. Elektronik to szajsen. Ale dobra, weź go przemyj dokładnie benzyną, bo być może jest zaoliwiony i coś nie łączy. Nie znam się na elektronikach więc tak pisze jak by to miał być mechaniczny. Aha i sprawdż połączenia kabli czy nie są zaoksydowane lub może jakiś ma przebicie. Pozdro
  7. napisałem tak bo nie chciałem się rozpisywać co i jak było bo nie miałem czasu na to, zresztą jak bym miał ją sprzedawać to bym nikogo nie oszukiwał, a tak to obecnie ten wał(nie mający luzów) jest więcej wart jak regenerowany, i tak samo cylinder wraz z tłokiem DDR(które nie są wyjechane) mają większą wytrzymałość porównując do jakiś podróbek polskich czy węgierskich. Natomiast jak ktoś się zna na mzetach to każdy wie że łożyska niemieckie są szajsowate, ja mam założone włoskie SKF.
  8. he he. Chłopcze ta Mz jest w 100% orginałem i raczej jej nie sprzedam bo mi pali jakieś 3l/100km(silnik jeszcze nie był nigdy rozpoławiany) aż do tego momentu a tak prawdę mówiąc to tylko łożyska na wale były wymieniane i łańcuszek sprzęgłowy. Natomiast silnik był robiony u specjalisty mechanika, który ma konkretne orginalne ściągacze i sprzęt. Natomiast simmeringu nie wymienił bo mu 1 sztuka zabrakła!!!(ale to drobnostka). Dziwne jest to że jak nią troche pojeżdże to moto przestaje kopcić, ale jak się zatrzymam i odpale go to znowu jest to samo.
  9. hmmm, chyba nie znasz się na dwusówach. Co do oleju to to jest niemożliwe zeby osadził się na dnie baku, natomiast tego drugi simmering nie był wymieniany bo go mechanik nie miał, ale w między czasie się wymieni
  10. witam wszystkich. Włśnie robiłem remont silnika. Po złorzeniu go i przejechaniu kilkunastu kilometrów wszystko grało. Jednak na drugi dzień miałem kłopoty z odpaleniem i z tłumika strasznie dymi, jednak w czaie jazdy na 5 biegu chilowo przestaje, ale gdy zatrzymuje się na krzyzówce znowu to samo. Aha iskra na świecy jest taka czerwonawa.(a nie niebieska)od strony alternatora simering nie był wymieniany
  11. nie mam pojęcia, a może to wina sprzęgła może lekko mi łapie nie wiem, bo silnik mam po generalce
×
×
  • Dodaj nową pozycję...