-
Postów
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O wojtekvtr
- Urodziny 04/08/1980
Osobiste
-
Motocykl
VTR 1000f
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Poznań
Osiągnięcia wojtekvtr

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Zapraszam do kupna http://allegro.pl/show_item.php?item=1545659458
-
Jak macie jakieś konkretne terminy, to wpisujcie wcześniej. Trzeba kasę uzbierać i wolne załatwić. Mam ciężki dostęp do internetu, ale co jakiś czas zaglądam na forum. Nie mam czasu przeszukiwać internetu za jakimiś ciekawymi zlotami i wypadami, więc jak ktoś się gdzieś wybiera niech pisze.
-
Na pewno jest wiele osób, które nie ma dużo czasu na większe wyprawy, więc pomyślałem o stworzeniu ogólnego tematu w którym będzie można wpisywać chęć jakiegoś jedno- dwudniowego wypadu. Nie każdy ma z kim jeździć i może to być dobry sposób na nawiązanie nowych znajomości i zjednoczenie poznańskich jednośladowców. :crossy:
-
Tłumiki Gualdi Silencers. Znacie?
wojtekvtr odpowiedział(a) na wojtekvtr temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Dzięki ! Może się skuszę, tylko muszę pomyśleć jak to ukryć przed drugą połówką. Będzie ciężko, bo to duży element pojazdu :icon_biggrin: -
Ale robicie apetyt na tą wyprawę. Fajnie pomarzyć gdy za oknem zima hula.
-
Tłumiki Gualdi Silencers. Znacie?
wojtekvtr opublikował(a) temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Czy zna ktoś tą firmę ? http://allegro.pl/item552634450_koncowka_w...97_01_nowe.html Tłumiki tej firmy są dosyć tanie i zastanawiam się czy warto kupować coś takiego, czy lepiej już zostać przy oryginalnych? Nikt nic nie pisze, więc chyba dam sobie z nimi spokój. :icon_rolleyes: -
Twoja pierwsza gleba na moto
wojtekvtr odpowiedział(a) na bakardi temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Moją pierwszą glebę zaliczyłem na cb500. O 7:20 wyjechałem do pracy na drugim końcu Poznania. Lekka mżawka, ale co tam - po południu na pewno się poprawi i po robocie sobie pośmigam. Trasa znana na wylot, więc jadę sobie pewnie i delektuję się wyprzedzaniem puszkarzy tkwiących w porannych korkach. Jadę....jadę...nagle czerwone...klamka w dół...przednie koło ślizgnęło się po strzałce wprost w koleinę przed światłami...no i GLEBA. Wstałem żeby przejechać na chodnik i oszacować straty, niestety klamka się wygięła i zblokowała przednie koło. Widziałem tyko uradowane miny puszkarzy, których przed sekundą wyprzedzałem i od razu się zorientowałem że mogę liczyć tylko na siebie. Nagłym przypływem sił przeciągnąłem bokiem cebulkę na chodnik. Pozbierałem odłamany podnóżek i kierunek, odgiąłem klamkę i wio do pracy. Niewygodnie się jedzie z prawą nogą w powietrzu, ale dałem radę. Zdążyłem na 8 :buttrock: Od tamtej pory uważam na farbę na drodze i wam też radzę :biggrin: -
A ja też bym się przejechał... Nie wiem tylko jak z wolnym. Ile dni ma trwać cała wyprawa? ps. Trochę ciężko będzie się spakować w dwie osoby na vtr'kę, ale coś się wymyśli.
-
VTR1000 - temat użytkowników
wojtekvtr odpowiedział(a) na vx800 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
A ja dostałem orginalne mocowania LSL razem z padami i nie musiałem wiercić w owiewkach. :biggrin: -
VTR1000 - temat użytkowników
wojtekvtr odpowiedział(a) na vx800 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Nie wklejam, tylko przepisuję :biggrin: SP ma dosyć wysoki pierwszy bieg. Można się na nim rozpędzić do 115 km/h. Nie jest zbyt lekka (196kg), ale daje się całkiem dobrze prowadzić. Hamulce opierają się na dwóch tarczach i czterotłoczkowych zaciskach Nissin. Solidne zawieszenie jest idealne na gładką jezdnię, albo na tor, niestety jazda po wybojach jest dość nieprzyjemna. Niewątpliwie SP-1 został zaprojektowany przede wszystkim na tor, aby umożliwić Hondzie zdetronizowanie Ducati, jako producenta najszybszego czterosuwowego motocykla. Honda zmarnowała wiele sezonów, aż wreszcie Amerykanin Colin Edwards zdobył na niej tytuł mistrza świata, już w pierwszym sezonie produkcji SP-1. Motocykl rozwijał moc 180 KM przy b. wysokim momencie obr. w średnim zakresie obrotów silnika, ważył 161kg i okazał się równie szybki co niezawodny. Honda wybrała właściwą drogę, tworząc dopuszczoną do ruchu maszynę, łączącą wysoki poziom innowacyjności z wysoką jakością wykonania i mocą silnika V2. Trochę danych opisywanego modelu: Honda VTR1000SP-1 (RC51) z 2000r. Silnik: Chł. cieczą V2 90st. 8 zaw. DOHC Poj. 999cm Moc: 136KM przy 9500rmp Przekładnia: 6-stopniowa Rama: aluminiowa 2-dźwigarowa Waga: 196kg V max: 265km/h -
VTR1000 - temat użytkowników
wojtekvtr odpowiedział(a) na vx800 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Odnośnie różnic w konstrukcji SP-1 i F. To mam trochę informacji :bigrazz: F-ka dzieli z SP-1 tylko 10% podzespołów ! SP ma wyższy stopień sprężania, zębatkowy, a nie łańcuchowy napęd wałków rozrządu i ciaśniej zestopniowane przełożenia skrzyni. w miejsce gaźników zamontowano wtrysk paliwa zasilany przez innowacyjny układ wlotowy. Kanał biegnie od szczeliny w owiewce przez aluminiowy odlew w głowicy ( co redukuje turbulencje powstające na wlocie) do airbox'u. Moc 136 KM przy 9500 rpm. Zamiast bezprzegubowej ramy SP opiera się na typowej ramie 2-dźwigarowej. Silnik jest elementem przenoszącym obciążenia, a tylny amor zainstalowano na dużej aluminiowej dolnej poprzecznicy. Przprzedni widelec upside-down ma średnicę 43 mm i podobnie jak tylny, mógł być regulowany wielostopniowo. Jak chcecie to mam jeszcze więcej o SP-1 :wink: -
Tylko wycinałem sam, resztą zajeli się w serwisie. Odnośnie cen to nie pamiętam, ale nie są to zawrotne kwoty. Musisz się podowiadywać. Odnośnie składania spowrotem, to nie ma takiej opcji.
-
Jak zmienisz wydech to i tak czeka Cię taka inwestycja. Zawsze trzeba wykonać regulację, która nie zawsze daje pożądane efekty i wtedy trzeba pomyśleć o sportowym filtrze i ewentualnie większych dyszach. Ja usunąłem tylko rurkę, która była osadzona w ostatniej przegrodzie (tą której koniec wystaje z tłumika na zewnątrz) Tak jak na tym schemacie http://www.endorphin-express.com/motos/vtr-exhaust.html (Figure 2 - Popular (& Easy) VTR Exhaust Modification)
-
Ja byłem w podobnej sytuacji. Mam honde vtr1000f i na seryjnych wydechach niezbyt fajnie chodziła. Nie miałem kasy na porządne tłumiki i wybebeszyłem narazie oryginalne. Jak chcecie zobaczyć jak to zrobiłem, to tutaj jest schemat moich tłumików ( http://www.endorphin-express.com/motos/vtr-exhaust.html ). Nie wiem jak w innych modelach są dzielone komory - musicie poszukać w sieci. U mnie są jeszcze gaźniki, więc obowiązkowo je wyregulowałem, bo ciśnienie w tłumikach uległo dużej zmianie. Doszło do tego, że musiałem wymienić dysze w gaźnikach i filtr na sportowy, bo nie dało się poprawnie wyregulować mieszanki. Dopiero po tych wymianach porządnie się zbiera, a o dźwięku nie wspomnę... :buttrock:
-
A co to ??? Pudelek ? Nie macie o czym pisać? Chyba na wszystkich źle wpływa posezonowy bezruch ...