
de Fresz
Forumowicze-
Postów
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O de Fresz
- Urodziny 03/03/1978
Osobiste
-
Motocykl
GT550, Sevenka, LC4
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Wawa
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia de Fresz

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Nic sobie za to obciac nie dam, ale wiesc gminna niesie, ze europejscy producenci od paru lat podaja wage z plynami, ale bez paliwa, podczas gdy dzapsy bez oleju, plynow hamulcowego i chlodniczego, aku, ba! czasem nawet bez opon. Osobiscie trudno mi uwierzyc, aby taki SXC byl wyraznie ciezszy od starych SC (pomijajac rozrusznik), ale moze bladze. Pozdro deF
-
Buty enduro: Daytona czy Alpinestars?
de Fresz odpowiedział(a) na Lisena temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
IMHO daruj sobie buty stricte enduro - w turystyce sprawdzaja sie slabo. Lepiej kupic dobre turystyczne, z zacieciem dualowym - jak wlasnie Daytona TransOpen GTX, Sidi Discovery czy BMW (sic!) Saintyago. Co do butow SM - kumpel ma ktores Diadory i w sumie ok, ale w wiekszym deszczu jednak ciekna, mimo siakiejs membrany. Zreszta ja to tylko w Gore wierze (w jakiejkolwiek czesci ubrania). Pozdro deF -
KTM LC4 jakie właściwie przeznaczenie
de Fresz odpowiedział(a) na Arbiterpl temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Bzdura. SC ma 9 l zbiornik, latwo go z boku rozpoznac po oslonach przykrecanych do chlodnicy 1 sruba. GS/EGS ma 11 l (oslony na 2 sruby) lub 18 l (oslon brak). Gwoli scislosci, to na obu tych skanach sa stalowe stelaze - w aluminiowym prawy wspornik nie jest wygiety w luk tylko idzie prosto od dolnej do gornej rury. Tak BTW - roznica masy pomiedzy tymi dwoma stelazami to na oko gdzies tak z pol kilo, moze ciut wiecej. Jako metoda tjuningu sprzeta - mozna se darowac. Pozdro deF -
Gugiel sie zepsul? Cos ze 125 kg na sucho, zawiasy zdaje sie jak w innych LC4 ok. 280 mm. Silnik jak w 640, ale w bodaj wszystkich z glowica High Flow i gazniki Keihin FCR. Byly dwie wersje - jedna miala pojedynczy obieg oleju, tylko w silniku (jak w starych SC), druga podwojny, w silniku i ramie. Zmienilo sie to w ktoryms roku (2005?). Ale to informacje z hamerykanskiego forum, wiec w Europie moglo to wygladac ciut inaczej. W kazdym razie widzialem u nas juz 625 i z pojedynczym i z podwojnym. Pozdro deF
-
Porównanie motocykli
de Fresz odpowiedział(a) na motocrosss temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
No to musze Cie rozczarowac - to sa bardzo agresywne motocykle z silnikiem ktory lubi sie krecic i moc oddaje w brutalny sposob. Ja bym Ci jednak na poczatek polecal LC4 ("zwykla" 640 SM, zadne tam SMC czy SMR) lub jak koledzy DR-Z SM. Dodatkowym plusem beda znacznie rzadsze przeglady (co 2-3 kkm), a na asfalcie przy codziennym uzytkowaniu motogodziny strasznie szybko leca. Jest duza szansa, ze wyczynowa 450 czy 510 niezle Cie sponiewiera. Z nowych Husek wbrew nazwie najlagodniejsza jest 610 - to taki dosc spokojny kon dla amatora. EDIT: I jak bedziesz szukal, to raczej odrazu czegos na kolach SM. Jak bys sam chcial przerabiac, to dolicz ze 2-3k zl na kola, plus pare stowek na opony, tarcze i kombinacje z zaciskiem - fajnie jak uda sie znalezc sam adapter, jak nie, to trzeba szukac calego zacisku, optymalnie odrazu z pompa (ulatwia to szybkie przekladki). Pozdro deF -
Bandziorno Mam nadzieje ze trafilo to do dobrego dzialu. Sie szuka garazu na Warszawskich Lelonkach. Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie - przewidziana plynna nagroda ;-) 2-3 moto, cena rozsadna, dostep cala dobe. Najchetniej gdzies w okolicach Czluchowskiej. Preferowany garaz, w ostatecznosci miejsce na krytym parkingu. Prad, woda - moze byc, ale nie sa to warunki konieczne. Zasadniczo na czas nieokreslony. Najchetniej - od zaraz. Kontakt na mejla: defresz MAUPA o2 KROPKA pl.
-
Tak slyszalem, ale nic sobie za to obciac nie dam :icon_mrgreen: Z tym producentem niczego nie mozna byc pewnym - wystarczy spojzec na roznice w wyposazeniu w ramach jednego modelu z tego samego rocznika - a to inna kierownica, inny zaplon, rozne gazniki, rozne kola itp. Co do WP to wlasnie z taka opinia sie spotkalem. A poniewaz jest to spolka-corka KTMa mieliby sredni interes w montowaniu produktow konkurencji. W kazdym razie w LC4 nie slyszalem nigdy o zawieszeniu zadnej innej firmy (nie liczac tuningu), nie wspomina o tym zadna serwisowka, ani inne materialy na sieci. Pozdro deF
-
W latach 98-01 w LC4 byly montowane WP Extreme 50 w klasycznym ukladzie, pozniej wrocili do upsow. W KTM-ach fabrycznie tylko WP. A ta wloska firma nazywa sie Marzocchi (fabrycznie np. w Huskach i nowym BMW). Pozdro deF
-
Upgrade protektorow i buty z zawiasem
de Fresz odpowiedział(a) na de Fresz temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Ale dlaczego to tak w oczy szczypie? :) Gdybys uwazniej przeczytal mojego posta, to zauwazylbys, ze jedynym buzerem niesiatkowym ktory rozwazam jest AXO Doberman, a ten pas nerkowy ma w zestawie. I nie, nie interesuja mnie zupelnie zadne polsrodki, szukam czegos znacznie lepszego niz obecna Utika. Cena praktycznie nie gra roli, licza sie dla mnie przedewszystkim walory uzytkowe i ochrona. Wiekszosc juz macalem (acz nie wszystko udalo mi sie przymierzyc), bardziej mi zalezy na opiniach uzytkownikow. Pozdro deF -
LC4 - łożyska zawieszenia
de Fresz odpowiedział(a) na thefex temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Primo - nie ma lozysk "typu PDS", secundo - LC4 nigdy nie mial zawieszenia PDS. Do pytajacego AFAIK niemal wszystkie lozyska w LC4 sa standardowe, do dostania w "sklepie z czesciami do traktorow". Niestety w serwisowce ani na fiszkach nie ma wymiarow, tylko nr-y czesci (chyba ze cos zgapilem) wiec najprosciej bedzie wyjac, pomierzyc i dobrac. Pozdro deF -
Upgrade protektorow i buty z zawiasem
de Fresz opublikował(a) temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Witam Archiwalne watki przejzalem i nie znalazlem tam odpowiedzi na nurtujace mnie pytania, stad nowy post w tym niezle juz przewalkowanym temacie. Jako ze zaczynam coraz wiecej jezdzic (albo po prostu wiecej sie przewracam :biggrin: , coraz bardziej wychodza niedostatki sprzetu kupowanego troche psim swedem, na szybko, tanio itede. Tak wiec dojzalem do stopniowego zapgrejdowania sobie protektorow - stad pare pytan do uzyszkodnikow i bardziej doswiadczonych kolegow o pomoc w wyborze. Buzer. No Utika ktora kiedys tam kupilem na szose cudem nie jest, siatka sie pruje, strasznie sie pod nia czlowiek poci, fiolkami tez nie pachnie (pranie pomaga na krotko). Z tego co znalazlem najsensowniej wygladaja: Ufo Scorpion, Acerbis Koerta (siatka z duzymi oczkami!), Thor Impact Rig SE, acz zastanawiam sie tez nad odejsciem od siatki i tu najciekawiej wyglada AXO Doberman (tylko wtedy musialbym jeszcze dokupic cos na lokcie). Ktos ma jakie pozytywne/negatywne zdanie na temat powyzszych? Buty. Teraz mam Diadory MX3 i niby sa ok, ale irytuja mnie ich drobne mankamenty - przeciekaja (wystarczy przejechac przez kaluze z podnozkami nad tafla wody i od samych rozbryzgow robi sie w srodku wilgotno), sa srednio wygodne, upierdliwie sie zapinaja. Teraz wymyslilem sobie, ze chce cos z zawiasem na kostce. Drugi warunek - przyzwoita jak na but enduro wodo- (bryzgo-) odpornosc. Na szortliscie znalazy sie: Sidi Crossfire (slyszalem cos o dosc miekkiej podeszwie) /SRS (tutaj za to niby za twarda, nie wiem tez na ile nadaja sie do enduro), Gaerne SG10 (slyszalem same pozytywy), Oxtar TCX Pro 2 (podobno podeszwa sie szybko wyciera). Nic ciekawego nie znalazlem o Hebo, 661 Hurricane i najwyzszym modelu Forma. Ciekaw tez jestem na ile wewnetrzny "bootie" wplywa na suchosc stopy przy wodowaniu? Alpiny jakos do mnie nie przemawiaja - zawias maja tylko T10, a nie sadze aby byly na tyle lepsze, aby warto bylo wydac na nie 600 zl wiecej niz u konkurencji. Aha, sprzet generalnie do enduro, po torze latam (wielkie slowo :) ) rzadko i zdecydowanie rekraacyjnie - LC4 nie specjalnie nadaje sie do czegos wiecej. Przy okazji pierwszego postu na tym forum: DZIEN DOBRY :) Pozdrawiam deF