Skocz do zawartości

de Fresz

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O de Fresz

  • Urodziny 03/03/1978

Osobiste

  • Motocykl
    GT550, Sevenka, LC4
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia de Fresz

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nic sobie za to obciac nie dam, ale wiesc gminna niesie, ze europejscy producenci od paru lat podaja wage z plynami, ale bez paliwa, podczas gdy dzapsy bez oleju, plynow hamulcowego i chlodniczego, aku, ba! czasem nawet bez opon. Osobiscie trudno mi uwierzyc, aby taki SXC byl wyraznie ciezszy od starych SC (pomijajac rozrusznik), ale moze bladze. Pozdro deF
  2. IMHO daruj sobie buty stricte enduro - w turystyce sprawdzaja sie slabo. Lepiej kupic dobre turystyczne, z zacieciem dualowym - jak wlasnie Daytona TransOpen GTX, Sidi Discovery czy BMW (sic!) Saintyago. Co do butow SM - kumpel ma ktores Diadory i w sumie ok, ale w wiekszym deszczu jednak ciekna, mimo siakiejs membrany. Zreszta ja to tylko w Gore wierze (w jakiejkolwiek czesci ubrania). Pozdro deF
  3. Bzdura. SC ma 9 l zbiornik, latwo go z boku rozpoznac po oslonach przykrecanych do chlodnicy 1 sruba. GS/EGS ma 11 l (oslony na 2 sruby) lub 18 l (oslon brak). Gwoli scislosci, to na obu tych skanach sa stalowe stelaze - w aluminiowym prawy wspornik nie jest wygiety w luk tylko idzie prosto od dolnej do gornej rury. Tak BTW - roznica masy pomiedzy tymi dwoma stelazami to na oko gdzies tak z pol kilo, moze ciut wiecej. Jako metoda tjuningu sprzeta - mozna se darowac. Pozdro deF
  4. Gugiel sie zepsul? Cos ze 125 kg na sucho, zawiasy zdaje sie jak w innych LC4 ok. 280 mm. Silnik jak w 640, ale w bodaj wszystkich z glowica High Flow i gazniki Keihin FCR. Byly dwie wersje - jedna miala pojedynczy obieg oleju, tylko w silniku (jak w starych SC), druga podwojny, w silniku i ramie. Zmienilo sie to w ktoryms roku (2005?). Ale to informacje z hamerykanskiego forum, wiec w Europie moglo to wygladac ciut inaczej. W kazdym razie widzialem u nas juz 625 i z pojedynczym i z podwojnym. Pozdro deF
  5. No to musze Cie rozczarowac - to sa bardzo agresywne motocykle z silnikiem ktory lubi sie krecic i moc oddaje w brutalny sposob. Ja bym Ci jednak na poczatek polecal LC4 ("zwykla" 640 SM, zadne tam SMC czy SMR) lub jak koledzy DR-Z SM. Dodatkowym plusem beda znacznie rzadsze przeglady (co 2-3 kkm), a na asfalcie przy codziennym uzytkowaniu motogodziny strasznie szybko leca. Jest duza szansa, ze wyczynowa 450 czy 510 niezle Cie sponiewiera. Z nowych Husek wbrew nazwie najlagodniejsza jest 610 - to taki dosc spokojny kon dla amatora. EDIT: I jak bedziesz szukal, to raczej odrazu czegos na kolach SM. Jak bys sam chcial przerabiac, to dolicz ze 2-3k zl na kola, plus pare stowek na opony, tarcze i kombinacje z zaciskiem - fajnie jak uda sie znalezc sam adapter, jak nie, to trzeba szukac calego zacisku, optymalnie odrazu z pompa (ulatwia to szybkie przekladki). Pozdro deF
  6. Bandziorno Mam nadzieje ze trafilo to do dobrego dzialu. Sie szuka garazu na Warszawskich Lelonkach. Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie - przewidziana plynna nagroda ;-) 2-3 moto, cena rozsadna, dostep cala dobe. Najchetniej gdzies w okolicach Czluchowskiej. Preferowany garaz, w ostatecznosci miejsce na krytym parkingu. Prad, woda - moze byc, ale nie sa to warunki konieczne. Zasadniczo na czas nieokreslony. Najchetniej - od zaraz. Kontakt na mejla: defresz MAUPA o2 KROPKA pl.
  7. Tak slyszalem, ale nic sobie za to obciac nie dam :icon_mrgreen: Z tym producentem niczego nie mozna byc pewnym - wystarczy spojzec na roznice w wyposazeniu w ramach jednego modelu z tego samego rocznika - a to inna kierownica, inny zaplon, rozne gazniki, rozne kola itp. Co do WP to wlasnie z taka opinia sie spotkalem. A poniewaz jest to spolka-corka KTMa mieliby sredni interes w montowaniu produktow konkurencji. W kazdym razie w LC4 nie slyszalem nigdy o zawieszeniu zadnej innej firmy (nie liczac tuningu), nie wspomina o tym zadna serwisowka, ani inne materialy na sieci. Pozdro deF
  8. W latach 98-01 w LC4 byly montowane WP Extreme 50 w klasycznym ukladzie, pozniej wrocili do upsow. W KTM-ach fabrycznie tylko WP. A ta wloska firma nazywa sie Marzocchi (fabrycznie np. w Huskach i nowym BMW). Pozdro deF
  9. Ale dlaczego to tak w oczy szczypie? :) Gdybys uwazniej przeczytal mojego posta, to zauwazylbys, ze jedynym buzerem niesiatkowym ktory rozwazam jest AXO Doberman, a ten pas nerkowy ma w zestawie. I nie, nie interesuja mnie zupelnie zadne polsrodki, szukam czegos znacznie lepszego niz obecna Utika. Cena praktycznie nie gra roli, licza sie dla mnie przedewszystkim walory uzytkowe i ochrona. Wiekszosc juz macalem (acz nie wszystko udalo mi sie przymierzyc), bardziej mi zalezy na opiniach uzytkownikow. Pozdro deF
  10. Primo - nie ma lozysk "typu PDS", secundo - LC4 nigdy nie mial zawieszenia PDS. Do pytajacego AFAIK niemal wszystkie lozyska w LC4 sa standardowe, do dostania w "sklepie z czesciami do traktorow". Niestety w serwisowce ani na fiszkach nie ma wymiarow, tylko nr-y czesci (chyba ze cos zgapilem) wiec najprosciej bedzie wyjac, pomierzyc i dobrac. Pozdro deF
  11. Witam Archiwalne watki przejzalem i nie znalazlem tam odpowiedzi na nurtujace mnie pytania, stad nowy post w tym niezle juz przewalkowanym temacie. Jako ze zaczynam coraz wiecej jezdzic (albo po prostu wiecej sie przewracam :biggrin: , coraz bardziej wychodza niedostatki sprzetu kupowanego troche psim swedem, na szybko, tanio itede. Tak wiec dojzalem do stopniowego zapgrejdowania sobie protektorow - stad pare pytan do uzyszkodnikow i bardziej doswiadczonych kolegow o pomoc w wyborze. Buzer. No Utika ktora kiedys tam kupilem na szose cudem nie jest, siatka sie pruje, strasznie sie pod nia czlowiek poci, fiolkami tez nie pachnie (pranie pomaga na krotko). Z tego co znalazlem najsensowniej wygladaja: Ufo Scorpion, Acerbis Koerta (siatka z duzymi oczkami!), Thor Impact Rig SE, acz zastanawiam sie tez nad odejsciem od siatki i tu najciekawiej wyglada AXO Doberman (tylko wtedy musialbym jeszcze dokupic cos na lokcie). Ktos ma jakie pozytywne/negatywne zdanie na temat powyzszych? Buty. Teraz mam Diadory MX3 i niby sa ok, ale irytuja mnie ich drobne mankamenty - przeciekaja (wystarczy przejechac przez kaluze z podnozkami nad tafla wody i od samych rozbryzgow robi sie w srodku wilgotno), sa srednio wygodne, upierdliwie sie zapinaja. Teraz wymyslilem sobie, ze chce cos z zawiasem na kostce. Drugi warunek - przyzwoita jak na but enduro wodo- (bryzgo-) odpornosc. Na szortliscie znalazy sie: Sidi Crossfire (slyszalem cos o dosc miekkiej podeszwie) /SRS (tutaj za to niby za twarda, nie wiem tez na ile nadaja sie do enduro), Gaerne SG10 (slyszalem same pozytywy), Oxtar TCX Pro 2 (podobno podeszwa sie szybko wyciera). Nic ciekawego nie znalazlem o Hebo, 661 Hurricane i najwyzszym modelu Forma. Ciekaw tez jestem na ile wewnetrzny "bootie" wplywa na suchosc stopy przy wodowaniu? Alpiny jakos do mnie nie przemawiaja - zawias maja tylko T10, a nie sadze aby byly na tyle lepsze, aby warto bylo wydac na nie 600 zl wiecej niz u konkurencji. Aha, sprzet generalnie do enduro, po torze latam (wielkie slowo :) ) rzadko i zdecydowanie rekraacyjnie - LC4 nie specjalnie nadaje sie do czegos wiecej. Przy okazji pierwszego postu na tym forum: DZIEN DOBRY :) Pozdrawiam deF
×
×
  • Dodaj nową pozycję...