
Piotr88
Forumowicze-
Postów
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Piotr88
- Urodziny 08/09/1988
Osobiste
-
Motocykl
Honda Cbr 900 rr
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Środa Wielkopolska
Osiągnięcia Piotr88

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
GPX 600 - GPZ 600 Jakie rożnice? Co lepsze?
Piotr88 odpowiedział(a) na PiotrMSC temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Byłem ostanio oglądać GPX 600 97r z małym przebiegiem. Lakier był w tak dobrym stanie, że az sie niechce wieżyć, że orginalny. Po plastikach nie widać śladów pęknieć,spawania i tp. tylko naklejki były bezpośrednio naklejone na lakier i niczym nie zabezpieczone. To najtańsza w pełni obudowana 600 z lat 90 i zastanawiam się czy w ramach oszczędności tak to było w orginale? Na naklejce w wylotach powietrza za silnika były bomble jakby powstały z przegrzania. Czy wszystkie orginalne GPX tak mają? Technicznie moto wygląda jakby miało faktyczny przebieg, jedyne do czego mogłem się przyczepić to spocona laga. Myslałem o kupnie tego moto jako drugie, na leniwe niedzielne przejażdzki rodem z lat 80:) na codzień jeżdżę CBR 900 RR. -
Witam, kilkanaście lat temu mój brat kupił Wske 175 z myślą by ja wyremontować. Wska była w dobrym stanie,w dużym stopniu zachowana w oryginale( tak wygladała gdy ją kupilismy http://img139.imageshack.us/img139/8301/1000976.jpg ), jedyny poblem to nie zawsze wskakujący 2 bieg, ale bez obaw można nią było jeździć. Zapał bratu minęło i kilka lat stała, w miedzy czasie rozebrany został silnik i włozony inny automat zmiany biegów. Znów pojawił sie problem ze skrzynia, tym razem nieźle trzeba sie było natrudzić by wskoczyła jedynka. Dwa lata temu zabralem sie za dokończenie remontu. Pomalowałem, stare chromy zastąpiłem nowymi, kilka elementów wymieniłem na inne, jak lampe plastikową zmieniłem na metalowa z modelu M06, kierownice i tłumik od Shl M11, zbiornik paliwa pochodzi z M21W2S2. Może ktoś powiedzieć, ze popełniłem świętokractwo, ale dzieki tym zmiana Wska wyglada duzo lepiej, stare czesci posiadam, nawet bak pomalowany pod kolor całego motocykla i powrót do orginalu nie zajmie wiecej niż 15 minut, w trakcie remontu wygladała tak : http://img233.imageshack.us/img233/9660/dsc01223y.jpg ; http://img197.imageshack.us/img197/991/dsc01229l.jpg ; http://img197.imageshack.us/img197/8685/dsc01231k.jpg . Na koniec położyłem nowa instalacje elektryczna zgodnie z schematem i jeszcze raz zabralem sie za silnik. Mając dwa automaty zmiany biegów w ręce, sprawdzając ewentualne luzy, czy zuzycie (oby dwa wyglądały na całkiem sprawne) wybrałem, ten ktory wygladał na maniej zużyty, wszystko jeszcze raz sprawdziłem, poskrecałem i nadeszła chwila rozruchu. Silnik zaskoczył od razu, mała regulacja, ładnie wkrecał sie na obroty. Wszytsko zapowiadało sie obiecująco, az do przejażdżki, teraz 2 bieg praktycznie wcale nie wskakuje... Mam trochę czasu i chce to naprawić, tylko powiedzcie mi co mam zrobić...troche z góry założyłem, ze winy za wszytko jest automat zmiany biegów, patrzyłem w necie i nowego juz nie dostane, może ma ktoś pomysł jak uleczyć moja wske? Za wszystkie rady serdecznie dziekuje, pozdrawiam.
-
Najezdzajcie na mnie do woli:) moze to jedyna metoda bym sie czegos nauczyl:)racja do serwisu suzuki nie dzwonilem, poniewaz mechanik powiedzial mi wprost, ze tych sprezynek nie dostane w serwisie, a ja mu po prostu uwierzylem. Dostalem jeden numer, zadzwonie w poniedzialek, napisze jak rozwinie sie akcja ;) Jak nie wyjdzie, to przejde sie osobiscie do salonu suzuki :icon_mrgreen: pozdrawiam wszytkich, czesc :crossy:
-
Z sprezynkami az tak mi sie nie spieszy, obecna pogoda nie zacheca do jazdy, pewnie nawine jeszcze kilka kilometrow i odstawie rumaka do garazu.Z membranami mam wszytsko ok, jedyny problem to te sprezynki i ukrecone srubki od synchronizacji, ale z nimi poradzil sobie moj mechanik :) Kupno nowych gaznikow, chcac nie chcac, znowu bedzie sie wiazalo z synchronizacja, wiec zaplaca 200 (100 jesli dogam sie z Kojot Raiderem :biggrin: ) i jeszcze 150 na dostrojenie. Kupno sprezynek bardziej sie oplaca, dzieki wszytkim za rady, pozdrawiam :crossy:
-
Jeszcze raz prosze o pomoc :biggrin: nie wierze, ze nikt nie ma pojedynczych czesci, w koncu jak ktos kupuje nowe gazniki, to posiada czesci od starych :)z gory dziekuje :biggrin:
-
Jest to najlepszy (jedyny:)) mechanik w okolicy, odprowadzilem do niego moto od razu po zakupie, watpie by on je zgubił, ale nie moge wykluczyc, mowil tez o jakiejs kombinacji z tymi sprężynkami, że są zalożone na krzyz...inna sprawa byla taka, ze ktoś przed tem juz majstrowal przy gaznikach. Dwie śruby od synchronizacji były ukrcone i zaklejone. Co kolwiek nie zrobił, czy zrobił mechanik, nie zmienia to faktu, ze potrzebuje tych dwóch sprezynek:( Zadziwiające, motor mimo takiej kombinacji dobrze wkreca sie na obroty, czasem mam wrazenie, ze wolno schodzi z obrotów, ale tylko czasem i nieznacznie, rowniez z wolnymi obrotami nie jest tak,że za kazdym razem ma podwyzszone, wiec przejezdzilem tak caly sezon.
-
Poszukuje dwóch sprężynek zamykających przepustnice do suzuki gsx 600f, gaźniki firmy mikuni, mechanik powiedział, ze maja w przybliżeniu średnice palca i są długie na około 10 cm. Podczas regulacji okazało się, ze zamiast 4 sprężyn mam tylko3 :banghead: jedna mam przecięta na pół i włożoną do dwóch komór?! Czasem, przez to skaczą mi obroty do 2 tys, jest to denerwujące najbardziej w mieście, gdzie często stoi się na światłach. Na allegro znalazłem cale gaźniki za 200 zl, ale przecież nie kupie gaźników, dla dwóch sprężynek! Zwracam się do wszystkich posiadających części do gaźnika, z prośba o odsprzedanie:) z góry dziękuje:)
-
zużycie silników w ścigaczach
Piotr88 odpowiedział(a) na Feldgrau temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jestem studentem wydziału Mechaniki i Budowy Maszyn na Politechnice Poznańskiej, profesorowie z wieloletnim starzę, którzy udzielają porad technicznych, takim firmom jak volkswagen, uczą nas (studentów), ze technologia wykorzystywana do produkcji współczesnych silników spalinowych, dorównują tym stosowanym w promach kosmicznych! Rewolucji zadnej nie było, ale dokładnosc wykonywania elementow stoi na bardzo wysokim poziomie. Mam gsx-f rocznik 93 z przebiegiem 87 tys. w tym sezonie(głownie z braku funduszow na paliwo:( )przejechalem 2 tys km i dolalem około 200 ml oleju! Ps olej w nim jest:P -
Średnie zużycie paliwa?Kto ma jakie?
Piotr88 odpowiedział(a) na hodscha temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Suzuki gsx 600 f 93 rok, w trybie mieszanym pali około 6 l na 100 km. -
Rowiez byłbym zainteresowany serwisowka do gsx-f :) z gory dziekuje
-
Panowie nie klóćcie sie,nie o to u chodzi. Dzieki Pieciu, fzr nie jest najpiekniejsza, rama delabox udajaca aluminową, kanciasty zadupek. Ma swoje wady, bierze duzo oleju i tp. ale najbardziej mi sie osobiscie podoba (biorac pod uwage moje fundusze)slyszałem ze same silniki ma wytrzymale, jak na razie wasze opinie( opinie uzytkowników Babyy i Piecia) tego dowodza. Babyy skarżył sie na nie równa prace silnika, ale pewnie bylo to spowodowane brakiem regulacji (kolejne inwestycje jak to nazwal). Do powazniejszego brania pod uwage tego modelu przy zakupie, sklania mnie fakt, ze ceny wachaja sie od 3 do 6 tys. Drozej nie widzialem, a jak sa to pojedyńcze sztuki (po generalnym remoncie, lakier, silnik) Prawda jest taka ze od 6tys. zaczynaja sie ceny Fzr600r (model kocie oczy)Za 5 tys. powinienem chyba dostac taką co chodzi :bigrazz:, ale jak na razie decyzji jeszcze nie podjolem, tyle motorów jeżdzi po siwiecie, ktorys na pewno bedzie mój :icon_razz: pewnie sie do Ciebie odezwe Pieciu, na razie, pozdrawiam.
-
Dzieki Panowie za rady, z kupnem sprzetu tak, czy tak musze poczekac do pazdziernika, teraz sie rozgladam i szukam opini uzytkowników na temat danych modeli. Został mi miesiac (albo tylko miesiac?) na podjecie decyzji, zapewne wiele razy zmienia sie jeszcze moje upodobania. Tak w ogóle, to zakochany jestem w chopperach(nie mam tu na mysli Virago, czy Ls, dla mnie chopper to motro zbudowany własno recznie, a nie kupiony ze sklepu), ale raczej nie ma szanas bym cos kupil, zrobil do 5 tys. :( kupujac sciaga chcialem sobie troche zmniejszyc straty moralne :icon_twisted: 100 koników dostepnych za jednym ruchem reki podniosloby mnie na duch :icon_razz: Stylizacja lat 80 nie bardzo mi pasuje, co prawda wyglad motoru mam gdzies, kupuje go dla frajdy z jazdy, a nie dla szpanu. Motorem nawet krótka przejazdzka moze stac sie nie zapomnianym przezyciem, przynajmniej, tak Ja to czuje. jeszcze raz seredznie dziekuje za wszystkie odpowiedzi, duzo daly mi do myslenia, pozdrawiam. Ktos wspominał o CBR'ce F2 ze niby silniki sa super, jakos w tym przypadku bym sie zastanawial ;) a moze koles poprostu oszalal i taaaaaaki dobry motor sprzedaje za taka cene? :biggrin: http://moto.allegro.pl/item231181684_honda...mala_kase_.html pozdrawiam Gosc chyba na prawde oszalal :clap: czy mi sie tylko wydaje, czy tu jest ten sam motor wystawiony? :) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M492121