Skocz do zawartości

JARD

Forumowicze
  • Postów

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O JARD

  • Urodziny 07/24/1965

Osobiste

  • Motocykl
    SHADOW VT 750 C5
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    BRZEG

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://[URL=http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=JARD&b=1]

Osiągnięcia JARD

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. JARD

    Choppery, crusiery...

    Wiesz co? Może zamiast jej skracać zwyczajnie zdemontuj - bedzie dawało po masce,że hej! :crossy: A i kup taki kask, co jest na lato dedykowany . Są one przewiewne i pasują na harego (dobra cena, nie schodzą poniżej tysiaka). Dasz radę qurim :banghead:
  2. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :crossy: Fajny. malowanko na zbiorniku kapitalne. no do życzę dużo radości z pojazdu. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
  3. JARD

    Romety ...

    Nie licząc innych na tym forum przejeździłem chińczykiem dwa sezony bezawaryjnie! (choć Shipp, Luca i inni robią w roku dwa razy tyle kilometrów co ja przez dwa) :icon_twisted: Traktowałem ten motocykl jak sprzęt do nauki jazdy. Wytrzymał mnie i nabrałem do niego szacunku. Maszyna nigdy nie zawiedzie jak się o nią dba i tyle. :icon_razz:
  4. I ja witam. Po sezonie na R 250 przekonałem się, że z motocyklami jest jak z alkoholem, można przestać na jakiś czas ale powrót do nałogu nastąpi wcześniej czy później i to ze zdwojoną siłą. Dwa tygodnie temu poszedłem pooglądać motory bez szczególnych zamiarów. A w kącie stała ona, Shadow VT 750 C5. Wróciliśmy razem. Pozdrawiam DJ.
  5. :banghead: No i o to chodzi! Kierowca ma być zadowolony. Zabytek czy inne coś tam nie ma znaczenia. Nie ważny sprzęt - najważniejsze zdrowie Motocyklisty! :icon_exclaim: Tak nawiasem mówiąc w moim, choć chiński, po dobrze zrobionym pierwszym, przeglądzie też się nic nie odkręciło. Dodam, że sprzęt służy mi do przypominania sobie jazdy, dostaje w piórnik bez oszczędzania. Czasem się dziwię, że wytrzymuje to co z nim robię. A jest to tylko chińska kopia czegoś tam kiedyś markowego. Ale ma to co najważniejsze - cieszy oko i daje przyjemność z jazdy. A po jeździe nie żal go rozkręcić ot tak z ciekawości. :icon_mrgreen:
  6. Sprawdź może na słowackich stronach i czeskich. Jak wpisałem w wyszuiwarkę Yuki Vista wyszło kilka ich stronek, np.: katalog-motocyklov.sk , katalog-motocyklu.cz, www.srejbr.cz, www.srejbr.cz, www.abcfirmy.cz, motoride.sk, img.i-bazar.cz, automix.centrum.cz itd... Mozliwe, że mając tyle tego mają również części. :biggrin:
  7. DEBONDER - to specyfik, który zmywa cjanoakryle - do nabycia w sklepach modelarskich :biggrin:
  8. Rurka nie musi być ekstra. Wystarczy kawałek chromowanej z karnisza o odpowiedniej średnicy. W markecie z narzędziami (budowlanym) dostaniesz też gwintowane pręty + dwie nakrętki. Wywiercenie dwóch otworów metalowych płaskownikach na stelażu (tam gdzie są kierunkowskazy) nie powinno stanowić problemu. Teraz wystarczy to razem skręcić. :icon_question: Jak to wygląda zobacz: http://chomikuj.pl/JARD :flesje:
  9. Fajna Vista. Znana była już wcześnniej jako Reagal Raptor: ;) http://www.kinojserklubben.dk/Medlemmer/Ma...%20sorensen.htm
  10. A popatrzcie na czym jeździ ten Duńczyk: http://www.kinojserklubben.dk/Medlemmer/ja...ank_nielsen.htm Czyżby to nie skóra Rometa V?
  11. :D Sie mi zdaje, że chodzi o wartości zanieczyszczeń przy emisji spalin. Ponoć nowe normy :D UE są tak wyśrubowane, że motorki z Chińskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej :P ich nie spełniają. Przynajmniej chodzi o te produkowane do ubiegłego roku. Romet zastosował jakieś tam dwie extra rurki na kolektorze wydechowym i chyba uzyskał ten certyfikat euro3. :D Gaźniki umierają czy cóś?
  12. MARIO1973 - Czy to normalne że w nowym chińczyku - bo ROMET z 2008 jest też jeszcze tam robiony - biegi wchodzą kiedy chcą. Czasem tak a czasem nie. Jedynka wchodzi zawsze ładnie ale pozostałe nie chcą wchodzić albo jak jest zimny albo tak sobie... Ale zdaża się to niezbyt często. :) Miałem bardzo podobne objawy, na samym początku (całkiem niedawno). Przyczyną był nieznaczny luz na śrubach (dwóch) lewej stopki (podnóżka), na którym opierają się cięgna dźwigni zmiany biegów. Ponieważ stopka jest ruchoma, to luzu śrub od razu nie zauważyłem. Przed dokręceniem podałdki sprężynujące i problem zniknął - u mnie. :) A jak nie pomoże to - luknij posty wyżej. ( a teraz doczytałem, że Andrzej już o tym pisał)
  13. Fajną modyfikację, jak na mój gust zrobili chińczycy w modelu JL 250-6 (mają ją niektórzy duńczycy) - mysląc o czymś w rodzaju wspólczesnej stylizacji. Gdyby Romet zostawił stylistykę modelu R 250 i dodał silnik V, to byłby dla mnie strzał w 10. :icon_twisted:
  14. Luknijcie tu: http://www.motosiklet.net/forum/fotografla...iden-dogus.html Turcy też lubią chińskie motorki. A na Mikołajki malują je sobie. :)
  15. Aloha! :D Dla znawców francuskiego stronka o Jinlunach. (fajne fotki mają) http://jinlun.free.fr I jeździć ile wejdzie. A łańcuch przepalonym - jak w starych książkach radzą. :lapad:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...