Druga strona linki jest zamocowana przy wiatraku za chłodnicą - słaby dostęp, bardzo słaby. @Buber - ja to wiem, opisuję tylko pewien kłopot przy ew. wymianie linki , a nie przy sprawdzaniu poprawności działania. Sam czekam z tym do przerwy zimowej i postawienia sprzętu na "kołkach"
Cześć kolego, ja u siebie zastosowałem taki, jak serwisówka dopuszcza - 15W40 mineralny. Olewam podział na motocyklowe i samochodowe, w sprzęcie sprzed tylu lat nie powinno to robić żadnej różnicy. Pozdrawiam
Witam, w CX500 z '80 roku mam cewkę z przewodem WN osadzonym na stałe - oznaczenie TEC FL103. Przewód dostaje już przebicia i w efekcie silnik zaczyna nierówno pracować. Czy można zamienić oryginalne cewki na jakieś inne lub czy jest jakiś sposób na wymianę tak osadzonego przewodu? Pozdrawiam.