Skocz do zawartości

janek.m10

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O janek.m10

  • Urodziny 04/06/1980

Osobiste

  • Motocykl
    3 junaki + honda cx
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piła

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia janek.m10

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. janek.m10

    zgrzeszylam...

    Witam Ja ze swojego kursu na A pamiętam tylko pijącego instruktora z mechaniorem ;) i wsk-e którą sam musiałem naprawiać żeby pośmigać HEHEH :evil: No ale w zamian miałem z 20 godzin darmowej jazdy :icon_twisted:
  2. Witam Dziewki za liczne odpowiedzi na moje pytanko. :) Prawdopodbnie zastosuje olej 10W/40 MOTULA – zalecany mi przez kolegów śmigających na „plastikach”- mam nadzieje ze będzie git :) Pozdro
  3. Witam Od nie dawna jestem posiadaczem Hondy cx 500 c(1980) :D , z zawiasku z tym mam pytanko do Szanownych kolegów MOTOCYKLISTÓW – Jaki stosować oleje do tej maszyny ??? Pozdro
  4. Kiedyś to chyba było na zlocie w Bagiczu w 2004r. widziałem składaka z junaka i malucha tzn. silnik z malucha a sprzęgło wraz ze skrzynką biegów od Jana – reszta to już samoróba.
  5. Ja mam w dwóch dowodach od Janków wbite nacisk na trzy osie, ale za razem liczbę miejsc tylko dwa :D Na stacji diagnostycznej dowiedziałem się ze wystarczy zrobić tylko przegląd motocykla z zamontowanym koszem. :icon_twisted: Niestety w moim „wspaniałym” miejscowym urzędzie, stwierdzono że jeśli nie przedstawię dowodu kupna wózka bocznego to nie istnieje możliwość zmiany liczby miejsc z dwóch na trzy. :icon_twisted:
  6. Oj wiele miałem już propozycji odkupienia któregoś z Janków, ale jak można się pozbywać takich maszyn hehe ;) Czekam na trochę wolnego czasu i się za nie zabieram :bigrazz:
  7. Jak dobrze pamiętam to i iskrowniki Jankowe to też pochodziły z zasobów Boscha.
  8. Witam :banghead: Wielkie dzięki za udostępnienie „pomocy naukowych” :banghead: POZDRO :banghead:
  9. Witam Mam znajomego co ma taki wynalazek, ramę ma na maxa przerobioną w zasadzie można by powiedzieć ze z ruska to zostało sprzęgło , skrzynka biegów i dyfer a reszta to już samoróba :D . Aha jeszcze jedno z tego co pamiętam to zawsze miał problemy z drugim garem całe ciepło z pierwszego idzie na drugi co często powodowało puchnięcie drugiego tłoka. :buttrock:
  10. No jak się zdecydowałeś to życzę powodzenia w reanimacji. Jak już będzie po dawaj foty może i mnie zmobilizujesz do działania hehe mam komara i dwa Janki które czekają aż znajdę da nich chwilkę czasu hehe
  11. Mój Janek mieści się w przedziale 3,5 – 4,5 L/100km w zależności od prędkości, :P a co do prądnicy to różne miałem z nią przeboje – dobrze że zapłon mam z iskrownika to zawsze do domciu się dotarło mimo że nieraz brakowało oświetlenia oświetlenia :biggrin:
  12. A pro po Mitów i legend Ja sam byłem światkiem jak Jankiem orali :) pole i po wielu latach udało mi się zdobyć silnik od tego sprzętu. Silnik wykazywał prawie zerowe ślady zużycia no może miał dziwne otwory wykonane w karterze przez „światowej klasy specjalistów”. Aha jeszcze jedno co najbardziej mnie śmieszy – jak spotykam starszych motocyklistów , którzy za czasów dobrobytu posiadali junaki i upierają się przy zdaniu „junak dobra maszyna ale to spalanie 10L / 100km” !!! ;)
  13. No wiesz to były stare podwice Stomiloweskie oponki :crossy: :), nie jak teraz jakaś tandeta co przy kapciu sama schodzi z felgi ;)
  14. Orginalne oponki od Janka były wystarczająco twarde żeby bez powietrza powrócić do domu. Sam to kilka krotnie przerabiałem HEHE
  15. Witam Od nie dawna jestem posiadaczem hondy cx 500 (1980) i nie posiadam żadnych danych o tym sprzęcie Jeśli ktoś posiada jakąś literaturę to proszę o kontakt. :wink: POZDRO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...