Skocz do zawartości

maknowak

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maknowak

  • Urodziny 03/07/1964

Osobiste

  • Motocykl
    DragStar 650 Classic
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia maknowak

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witaj, Grunt że jesteś cały - reszta nie ma znaczenia. Co ciekawe sam jeżdżę tą drogą samochodem od wielu lat (Nidzica-Jedwabno-Pasym-Biskupiec) i nigdy nie zdarzyło mi się zobaczyć na drodze jakiegokolwiek zwierzaka. Zastanawiam się w związku z tym czy istnieje jakikolwiek związek z wypadkami typu zwierzę - samochód, zwierzę motocykl, czy jest to tylko kwestia prawdopodobieństwa. Jeszcze raz pozdrawiam. M.
  2. Ostatnio kolega zakupił Custom-a 1100 i mówi, że u miego spalanie wychodzi około 5,5 L. w cyklu mieszanym w większości w pojedynkę. To i ja też sprawdziłem ile to pochłania mój Classic 650. Przyznam sie szczerze - byłem zaskoczony. U mnie wyszło 5,3 L. (także w cyklu mieszanym). Nie bardzo wiem co o tym sądzić. Wygląda na to że silnik od 650 jest bardziej wysilony? Pozdrawiam, Maks
  3. Witam, Zostałem szczęśliwym posiadaczem używanego bagażnika (tylnego) do Drag Stara Classica. Jest to oryginalny produkt Yamahy Niestety nie mam możliwości podejrzenia u nikogo sposobu w jaki się go montuje od strony siedzenia pasażera, tzn, czy uchwyt bagażnika jest montowany bezpośrednio na błotniku, a powyżej są montowane tuleje dystansowe od siedzenia, czy uchwyt bagażnika jest montowany nad tulejami. Z moich spostrzeżeń wynika że w drugim przypadku bagażnik może nie być stabilny, natomiast w pierwszym, taki sposób mocowania, grozi porysowaniem błotnika. Posiadaczy bagażników proszę o radę. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  4. A nie podjęlibyście się próby zorganizowania tego typu imprezy w Łodzi? Z tego co widzę wiele osób szuka mozliwości doskonalenia umiejętności (co jakiś czas pojawiają się takie pytanie na subforum łódzkim) a nie ma czasu/możliwości na dojazdy do W-wy.
  5. Witam, Przymierzam sie do zakupu lightbar-ów do mojego Classic-a :( Czy ktoś z posiadaczy ma może doświadczenie który model jest najbardzej zblizony do orginału Yamah-y, tzn. ma mozliwość zamocowania migaczy poniżej lamp. Dodam że posiadam zamontowana szybę Five Star. Wszelkie sugesyie mile widziane :)
  6. Wydaje mi się że u mnie było podobnie przed regulacją linki sprzęgła. Regulację zrobiłem kilka dni po zakupie sprzętu (pojechałem do Yamahy na przegląd/oględziny). O ile dobrze pamiętam przez te kilka dni miałem podobny objaw (lekkie szarpnięcie po wrzuceniu jedynki).
  7. To widzę że w wielu miejscach jest to standardem. Na pierwszej jeździe usłyszałem: Jeździł Pan kiedyś na motorze?, na co zgodnie z prawdą odpowiedziałem - Nigdy. Wtedy usłyszałem: Tutaj jest jeden hamulec, tutaj gaz, tu sprzęgło, tutaj drugi hamulec, jedynka do dołu reszta do góry. I wreszcie "Niech Pan jedzie". A i jeszcze usłyszałem: Proszę nie hamować przednim żeby nie przelecieć przez kierownicę. Lekcja druga i następne: Na egzamin musi się Pan nauczyć: slalomu, ósemki, ruszania pod górę itd., itp. Miasto (4 godziny - dwa wyjazdy w towarzystwie puszki) wymusiłem prawie siłą. Na egzaminie - no cóż zdałem za pierwszym razem (może mam ukryty talent :banghead: o którym nic nie wiem). Dopiero po fakcie natrafiłem na forum, przeczytałem "Motocyklistę doskonałego" no i natrafiłem na info o Pro-Motorze. Plan na ten rok - zaliczyć chociaż podstawy u nich - no ale to zależy jak będę stał z czasem Na razie jeżdżę - bardzo zachowawczo - czytam i próbuję co nieco wcielać w życie. Pozdrawiam. Maks
  8. To dokładnie tak jak ja. I myślę że sporo osób spoza Warszawy, zwłaszcza kiedy dopiero zaczynają przygodę z motocyklem i nie mają znajomości w środowisku. No, ja jeszcze w dwie godziny raczej bym nie dojechał - za bardzo zachowawczo się poruszam. Niemniej interesuje mnie jak można się umówić na kurs doskonalenia jazdy. Jakie dni/godziny wchodzą w rachubę? Pozdrawiam, Dwie w jedną + dwie w drugą + lekcja, to już jest wyzwanie. Zwłaszcza że trzeba także iść do pracy. Do kogo można sie zwrócić o szczegóły (daty, godziny, czas trwania lekcji)? Pozdrawiam, Maks
  9. Tomek, z prostej przyczyny. Nie wszędzie jest Pro-Motor. A prawo jazdy gdzieś trzeba zrobić żeby zacząć jeździć. Tak przynajmniej było w moim przypadku (a startowałem od zera umiejętności motocyklowych, z 20 letmi bagażem doświadczeń kierowcy czterech kółek). A na opis mojej przygody ze szkołą i nauką musiałbym stworzyc tutaj niezły elaborat. Teraz zastanawiam się jak dostać się do Was na kurs doskonalący (istnieje w ogóle coś takiego?) skoro mieszkam w Łodzi i w Wa-wie przebywam sporadycznie. A może możecie polecić kogoś w Łodzi? Maks
  10. Spróbuj dowiedzieć się na Braterskiej (równoległa do Włókniarzy, budynek w barwach czerwieni widoczny jest także od Włókniarzy mniej więcej na wysokości salonu Fiat-a, wjazd od Obywatelskiej). Tam mieści się producent alarmów marki "Dog" - w samochodzie mam juz kolejny - sprawują się całkiem nieźle i maja wszystkie wymagane atesty do ubezpieczeń. Jak jeszcze nie miałem motocykla pytałem sie o taki alarm i okazało sie że także produkuja i montują. Aktualnie używam blokady z alarmem - Xena (link do aukcji Allegro: http://www.allegro.pl/item215801326_blokad..._srebrna_.html). Reaguje na ruch motocykla.
  11. Ja używam polecanego przez kolegę (jeździ na nim już jakiś czas - najpierw Virago 535 teraz Shadow 1100) bardzo podobnego półsyntetycznego MOTUL 5100 ESTER 10W/40 4T (zakres temperatur -10; +45, normy API SG/SH/SJ/SL) Link do przykładowej aukcji na Allegro aby zobaczyć jak wygląda pojemnik: http://www.allegro.pl/item214881287_motul_...cykl_10w40.html
  12. Każdy kierowca samochodu spogląda do tyłu - to juz chyba odruch - tyle tylko, że juz rzadko ten się oglada kto jako pierwszy czy drugi jak stoi na światłach - bo tutaj sie z toba zgadzam w zupełnosci - po co? Następna sprawa to odruch patrzenia w lewe lusterko - bo najczęściej wyprzedzają nas z lewej - jako kierowca samochodu wykonuję go bardzo często - nawet wtedy jak stoję na światłach. Stąd sam jak muszę sie przecisnąć motocyklem po pasie na którym ktoś stoi staram się to robić po jego lewej stronie (i najlepiej na lewym skrajnym pasie) - albo wcale - w ten sposób mam przynajmniej szansę bycia widocznym.
  13. Rozumiem, że jest to wymagane kiedy podejmujesz oficjalnie pracę, meldujesz sie itp., itd. Przy wyjazdach turystycznych tego typu restrykcje chyba nie obowiązują.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...