Skocz do zawartości

piter-111

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piter-111

  • Urodziny 01/05/1979

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Kuj.

Osobiste

  • Motocykl
    CB 750 SF, VFR 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7677559

Osiągnięcia piter-111

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Pierwszy raz słyszę taka teorię ...he he Może u Ciebie qurim spełniała taką rolę z racji stanu motocykla, ale jej zadaniem jest właśnie chronić łańcuch przed zewnętrznymi zabrudzeniami. A osłony we współczesnych motocyklach nie są zabudowane m.in. ze względów bezpieczeństwa. Zdarzało sie nawet w MZ zerwanie łańcucha który zawijał sie gdzies w osłonach i jeżeli one nie uległy pęknięciu to łańcuch albo blokował koło albo rozwalał kartery silnika przy wałku zdawczym. Co stałoby się przy prędkości motocykla ok 200km/godz można sobie tylko wyobrazić.....
  2. Dokładnie potwierdzam to co napisał kolega Szaki. Miałem wersje zdławioną, pełną moc uzyskałem po dokonaniu powyższych czynnosci. Przyda się napewno oznaczenie gaźników (widoczne na którymś z nich). Na podst oznaczenia należy dobrać rozmiary dysz. Numerację dysz do poszczególnych rodzajów gaźników znalazłem gdzieś w necie, ale teraz to juz sam nie wiem gdzie. Moze mam jeszcze jakieś materiały, jeśli ktoś byłby zainteresowany to na priv proszę. Na króćcach dolotowych tez powinna być wybita moc silnika. Pozdrawiam CB po odblokowaniu dostaje drugie życie :)
  3. Witam... Jeśli już sprawdzisz, a raczej upewnisz się że świeca nie ma iskry podczas obrotów silnika, polecam sprawdzić połączenia, jak i sam przewód WN. Daj znać o efektach... Pozdrawiam
  4. Oglądałem ten motocykl..... Mnie nie zachwycił....choć z eksploatacyjnego punktu widzenia....nie można zarzucić mu poważniejszych wad.... Dużo w tym motocyklu elementów niedbale podrasowanych. Mam tu na myśli sporą ilość zaprawek...i typowego podmalowania....jeśli chodzi o silnik, zawieszenie itp. naprawdę ktoś zużył w tym przypadku sporo - srebrzanki... Co ciekawe sprzedający sugeruje że to poprzedni właściciel.... Ogólnie rzecz ujmując....motocykl niezły...godny uwagi... (biorąc pod uwagę cenę motocykla) choć wymaga trochę kosmetyki na elementach metalowych (zawieszenie, osprzęt, uszczelniacz na jednej ladze.....) Pozdrawiam
  5. Filtr powietrza tylko nowy...czyszczenie to strata czasu... i efekty mizerne... w często jest to główna przyczyna nadmiernego zużycia paliwa... Ale żeby tak gwałtownie, taki przyrost spalania...to może iglice....jak ktoś zauważył... Wymiana świec rzeczywiście by sie przydała, skoro nie znasz ich historii...
  6. Witam Jak w temacie...do sprzedania GS 500 2001r., naked w stanie bardzo dobrym, używany turystycznie jako pierwsze poważniejsze moto. Motocykl po wszystkich wymianach serwisowych, nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Cena do negocjacji.... Link do aukcji: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=412958253 Pozdrawiam
  7. Witam Polecam odwiedzić : http://www.seven-fifty.prv.pl"/ Pozdrawiam
  8. Wersja japońska z czarnymi wydechami.... poszperaj na http://www.seven-fifty.prv.pl/ - dowiesz się więcej o tej wersji....
  9. .... i to jest cała prawda o zakupach motocykla przez ogłoszenia. SF to bardzo wdzięczny motocykl, bezawaryjny i tani w utrzymaniu. Moja z przebiegiem 57 tys. trzyma się świetnie. Polecam ten motocykl: wygodny, nieduże spalanie, do wagi można się przyzwyczaić - w trasach to jego zaleta.
  10. Hej Tomek.....pochwal sie kto jest z Tobą w tle zdjecia??? Motorek niezły ale "TŁO" jeszcze lepsze ;)
  11. GSX 600 to dobre wyjście........ lub GPZ 500.... to wprawdzie "500" ale dość narowista jak na pierwszy motocykl
  12. niestety nie będę mógł jechać w marszu ale duchem będę z wami, tym bardziej że w piatek w mojej okolicy zmarł kolejny motocyklista po tym jak kierujący samochodem wymusił pierszeństwo. Dziewczyna -pasażerka-walczy o życie. Protestujmy przeciw takim zachowaniom na drodze........
  13. Witam Ja też mam zielone uszczelki , przy czym silnik był rozbierany u Helmutów. Moim zdaniem jednak kolor uszczelki nie może zdyskwalifikować moto przy jego zakupie :biggrin: Przeciwnie....jeśli silnik był dobrze zrobiony to może okazać się jego zaletą...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...