Skocz do zawartości

zib

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zib

  • Urodziny 03/16/1978

Osobiste

  • Motocykl
    GSX 750F 1992r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9257125
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bratoszewice k/Łodzi

Osiągnięcia zib

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Zacznij od wyczyszczenia gaznikow,moze syf sie odlozyl i zapycha dysze,pozniej synchro by sie przydalo.Moim zdaniem poziom w komorze nie ma w tym przypadku nic do rzeczy.
  2. Sprawdz sobie jeszcze czy nie masz problemu z doprowadzeniem paliwa do gażników.Czy przewód doprowadzający paliwo do tych 2 gazników sie nie załamuje,czy filterek jest ok,czy kranik dziala jak powinien,a konkretnie ta strona odpowiadająca za cylindry które szwankuja.U mnie tak było i okazało sie,ze zakladajac zbiornik zaginał sie przewód paliwowy,który był zle poprowadzony.Powodzenia
  3. JA UŻYWAM DO CZYSZCZENIA GAZNIKÓW PREPARATU FIRMY WURTH.jEST ON PRZYSTOSOWANY DO MYCIA TARCZ HAMULCOWYCH,JEST NA BAZIE BENZYNY ESTRAKCYJNEJ WIEC SZYBKO ODPAROWUJE.iDEALNIE MYJE GAZNIK Z OSADÓW ITP SYFU.
  4. 230 na mojej Katance.Autostrada Stryków-Zgierz.
  5. Nikt nie jest w stanie odpowiedzie wiec temat mozna zamknąc.Po co smiecic
  6. Witam.Mam takie pytanko.Czy w GSX 600F z 95roku iglice powinny posiadac regulacje wysokosci?Mam 750F i ta regulacja jest,u kolegi w 600 nie ma i nie wiem czy to normalne czy ktoś zmienił.Dodam,ze motor ten jest podobno dławiony,ale nie wiadomo gdzie jest zblokowany.
  7. Masz juz naciete po przeciwnych stronach to przecinekiem postaraj sie to obrócic.Wkrec w imadło podkładając drewno to nie pognieciesz.Powodzenia
  8. Teraz już wszystko jasne.
  9. zib

    peugeot 405

    Polecam 405 bo miałem 5 lat to auto.Wygodne,dosyc dynamiczne.Odradził bym silnik 1.4 i 1.6 bo dużo palą i nie są rewelacyjne.Polecam 1.8 , 2.0. Palą niewiele jak na tą pojemność bo od 7l na trasie do ok.10,5 w miescie przy normalnej jezdzie.
  10. Jezeli nie wypierają sie błedu to rzeczywiście tego nie dotykaj.dark _rider ma rację.Opiłki mogły nieżle nabroić i oszacować straty będzie ciężko.Docierały tam gdzie olej.Musisz przypilnować tych "mechaników" bo mogą spier..... drugi raz.
  11. zib

    Jakie macie fury :)

    Nissan Terrano 2.7 TD 1990r
  12. Spuść olej z silnika(nie zapomnij o filtrze oleju) i postaraj sie usunąć opiłki które jesteś w stanie zobaczyć gołym okiem(wydmuchaj spręzonym powietrzem,wyciągnij jakimś odkurzaczem,póżniej spłucz benzyną estrakcyjną)musisz je po prostu usunąc co nie będzie rzeczą łatwą.Najlepiej gdybyś tych kolesi od wymiany przycisnął,bo z tego wszystkiego wynika,ze to ich wina.Zanim pozostali na mnie wsiądą i skrytykują mój pomysł oświadczam,ze ja bym tak zrobił i to jest pomysł z którego czak90 skorzysta lub nie.
  13. No to jest podsumowanie tematu.Powodzenia w zdobywaniu doświadczenia kichacz
  14. Już wcześniej pisałem,ale powtórze.Ja nalałem za dużo przez nieuwage i nadmiar wywaliło przez uszczelke pod cylindrem,pusciła też uszczelka pokrywy zaworów.Na szczescie po powrocie do prawidłowego stanu przestało wywalac.Obyło sie bez rozkładania na szczęście.Nie polecam tego eksperymentu.
  15. Jak ssanie pomaga to moze wystarczy gazniki doprowadzic do porządku.Jakis syf mógł sie osadzic w układzie paliwowym.Przeczyść i zobacz czy coś sie zmieni.Zacznij od najprostrzych rzeczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...