
EARL
Forumowicze-
Postów
102 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O EARL
- Urodziny 04/08/1978
Osobiste
-
Motocykl
DL650 K8
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
273773
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Warszawa Jelonki
Osiągnięcia EARL

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)
0
Reputacja
-
Kółka na wyciagnikach do ćwiczenia przechyłów
EARL odpowiedział(a) na jimi11 temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Jeśli chcesz się nauczyć techniki a nie zrobić sobie krzywdę jak odczepisz kółka to zabierz się do treningu w należyty sposób - z tego co widzę jesteś z Warszawy więc masz się gdzie doszkolić. A pomijając wszystko inne uczenie się schodzenia na kolano dla samego schodzenia (może żle zrozumiałem) jest wg mnie nieroztropne. Jak już będziesz tak zapierd... , że będzie Ci potrzebne mocniejsze złożenie w zakręcie to może kolanko się przyda... na torze :). pozdrawiam, E" -
Nie mam pewności czy Suzuki jako takie dedykuje oleje konkretnego producenta do swoich motocykli - do mojego serwis autoryzowany leje Shella a wiem, że w innym serwisie stosują Castrola. Gdybym miał sam wybrać olej do swojego motocykla (być może zrobię to po gwarancji bo na samodzielnie dostarczony olej serwis "kwęka") to stawiam na Bel-Raya. Na czym polegają te nie najlepsze doświadczenia? pozdrawiam, E"
-
Wg instrukcji obsługi do modeli 2003+ obroty na luzie powinny wynosić 1200-1400 RPM (dokładnie tak samo jak dla DL'a). pozdrawiam, E"
-
Obniżenie SUZI DL1000 VStrom
EARL odpowiedział(a) na GOLIAT temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
GOLIAT, 1. Jeśli czujesz się niepewnie na motocyklu to oczywiście tak. 2. a TAK b TAK (wyjęcie gumek i/lub kupno akcesoryjnej lub zamówienie u tapicera) c NIE do tego ona służy (do ustawienia SAG) d dużo zależy od butów w których jeździsz - enduro mają grubą podeszwę a opierając się nawet jej kawałkiem można to zrobić pewnie. Osobiście jeżdżę małym DL'em który jest lżejszy, więc domyślam się, że w Twoim wypadku podpierania się jedną stopą czy jej częścią może być uciążliwe. Mnie przy wzroście 185 cm 650-tką jeździ się świetnie. Co do samych pomysłów na obniżenie motocykla (i ogólnie do poczytanie) polecam anglojęzyczne forum http://www.stromtrooper.com a w tym wątku http://www.stromtrooper.com/showthread.php...highlight=lower masz informację, że 1/4 cala dłuższe dog bones powodują obniżenie tyłu o 3/4 cala. Modyfikacja tyłu i wyjęcie gumek w siedzeniu to żaden koszt a zyskujesz (tzn tracisz :) ) 3 cm - myślę, że to całkiem sporo. pozdrawiam, E" -
Motocykl po gwarancji więc podstawowe rzeczy (jak np wymiana oleju) będziesz mógł zrobić sam. Wymiana oleju bez filtra to 2,3l, z filtrem to 2,7l więc musisz kupić 3l - koszt +/- 150-250 zł w zależności jaki zalejesz (mówię o full syntetykach), filtr oleju oryginalny +/- 70 zł, "podróbka" +/- 30 zł, nasadka do grzechotki którą będziesz mógł odkręcić filtr oleju to 10-15 zł. Czyli max. ile możesz za pierwszym razem wydać to +/- 350 zł a jak postanowisz zaoszczędzić to +/- 200 zł więc jak sądzę nie jest to oszałamiająco duża kwota. Z tego co widzę w harmonogramie przeglądów jeżeli przy przebiegu 18 kkm nie został zrobiony przegląd to należy oprócz wymiany oleju wymienić filtr powietrza a następnie przy 24 kkm należy wymienić świece. Oprócz tego zaleca się wymianę co 2 lata: płynu chłodzącego, i płynu hamulcowego a co 4 lata przewodu paliwowego, przewodu chłodnicy, i przewodów hamulcowych. pozdrawiam E"
-
Moim skromnym zdaniem to forum jest nic nie warte. Prawdziwa kopalnia wiedzy znajduje się pod tym adresem: http://www.stromtrooper.com/ pozdrawiam E" Jak widać sami sobie przeczą - skoro docieranie do 6kkm to powinien być zalany minerał, a skoro zalewają syntetyk to docieranie... No i prawidłowo - i tak największe znaczenie ma pierwsze kilka-kilkadziesiąt km. W żadnej znanej mi instrukcji do DL650 nie widziałem nic o docieraniu przez 6kkm. W mojej instrukcji: do 800 km poniżej 5krpm do 1600 km poniżej 7,5krpm powyżej 1600 km poniżej 10,5krpm (co mnie nie dziwi :) ). Osobiście docierałem w inny sposób niż zaleca instrukcja i nie bałem się używać pełnego zakresu obrotów od pierwszych km (z zachowaniem szeroko pojętej ostrożności i zdrowego rozsądku). Pierwsze wymiany oleju to minerał, po 1kkm półsyntetyk, następnie syntetyk. Czas pokaże czy dobrze to sobie "wykombinowałem". pozdrawiam, E"
-
Spodnie enduro na sportowy motor
EARL odpowiedział(a) na janus7 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Sugeruję żebyś się zainteresował ofertą firmy STR (Halvarssons). Mam sporo ubrań motocyklowych tej firmy i myślę, że wybierzesz sobie z ich oferty spodnie o ciekawym wzorze. Jedyne co może odstraszyć to cena (ochraniacze na kolana i biodrowe trzeba zakupić oddzielnie). pozdrawiam, E' Co ślepemu po oczach - widzę, że spodnie już kupiłeś... -
Stopień skomplikowania żaden jak sądzę - inna przetwornica do palnika i odpowiednie podłączenie żeby można było używać "poganiacza" - a przy samym palniku jest "jakiś" element (nie jestem elektronikiem - może silniczek, może elektromagnes?) odpowiedzialny za sterowanie przysłoną. Tak to wygląda w zestawie made in china z ebay'a do świateł H4. pozdrawiam, E"
-
czy można ubezpieczyć moto nie mając kat.A?
EARL odpowiedział(a) na Goccolo temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Ja odpowiadając na pytanie od ilu lat mam prawo jazdy (fakt, że kategorii B, ale pytanie było mało precyzyjne ;) ) załapałem się nawet na zniżkę nie posiadając jeszcze kategorii A (a może jednak jest jakaś zniżka przy ubezpieczaniu kolejnego pojazdu nawet jeśli nie ma się odpowiedniej kategorii prawa jazdy?) . OC musisz mieć i nie ma prawdę mówiąc znaczenia jakie - w przypadku AC bym nie kombinował i kupił najlepsze/najdroższe na jakie mnie stać. A zwyżkę za wiek o ile załapiesz się na odpowiedni przedział na pewno będziesz miał bo we wszystkich ubezpieczalniach jest wymóg wylegitymowania się aktualnym dokumentem tożsamości. pozdrawiam E" -
Nowy motocykl, gwarancja i ASO
EARL odpowiedział(a) na arturXJ temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Nie ma znaczenia, że gdzieś czytałeś - istotne jest to co widnieje w _Twojej_ książce gwarancyjnej i jakie ma wymagania firma od której kupiłeś maotocykl i która jest gwarantem. Nawet prywatni importerzy zalecają przeglądy w ASO ew. tylko w wyznaczonych przez siebie warsztatach (niekoniecznie z autoryzacją) co też jest bardzo precyzyjnie określone. pozdrawiam E" -
Dzielny jesteś :clap: pozdrawiam E"
-
Ja właśnie odespałem podróż - jak zwykle wycieczka była ekstra. Pozdrawiam, E"
-
Mam dwie alternatywne trasy - główna prze Kraków, "boki" przez Brzesko. Pozdrawiam E"
-
OK. Jutro dowiem się w serwisie Suzuki co mi grozi za przekroczenie przebiegu pomiędzy przeglądami o więcej niż dopuszczalne 200 km, bo z tą nadwyżką mogę zrobić 1400 km, a to trochę mało... W najgorszym razie zrobię przegląd jutro przy przebiegu 4800 km. Umawiamy się zgodnie z tradycją, czyli 6 rano pod OBI przy Al. Krakowskiej? Gdzie się spotykamy z Poldkiem? Pozdrawiam, E"
-
Skoro doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu jechać do Lwowa w zawężonym składzie to trzeba pojechać mniej więcej tam gdzie już wiemy czego się spodziewać. Mnie Eger odpowiada - możemy sobie w nim zrobić bazę wypadową i wyskoczyć jeszcze raz do Budapesztu i gdzie jeszcze nam się zachce :D. Pozdrawiam, E'