-
Postów
39 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O WWaldi
- Urodziny 10/14/1954
Informacje profilowe
-
Lubię
Motonita od...zawsze
-
Skąd
Poznań
Osobiste
-
Motocykl
Kawa VN800 Clasic
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Telefon
601 844092
-
Strona www
http://
Osiągnięcia WWaldi

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
do wszystkich fanów DRIFTERA
WWaldi odpowiedział(a) na Klaus_Drifter temat w Zloty, imprezy, przejażdżki
Witam Dobra robota Klaus , bardzo fajna i ciekawa stronka. pozdrowionka Waldi -
Alex36 Wysyłam do Ciebie te naszywki już 3 raz , tym razem w pancernej kopercie , jak teraz nie dojdą to chyba Ci je przywiozę :crossy: bo do pozostałych jakoś dotarły Waldi
-
dopisuje: -Al- szt.2 swider70 szt.2
-
....Wojatq... czytaj , czytaj ... ja też bym na taki sie pisał.. pozdrawiam Waldi
-
Witam Całkowicie zgadzam się ze zdaniem Dexa, przerobiliśmy temat klubu w CYC i nic dobrego z tego nie wyszło . Po prostu róbmy to co lubimy :banghead: :bigrazz: :wink: razem , bo przecież o to głównie w tym chodzi. pozdrawiam wszystkich Waldi
-
Witam Na dzień dzisiejszy naszywek już nie ma. Właśnie dlatego proszę o info kto i ile jeszcze chce naszywek. Jak uzbieram jakąś konkretną ilość to zamówię. Jak już wspominałem cena zależy od ilości. Tak więc pisać kto ile chce. Zamówienia zbieram do końca stycznia i później powiem na kiedy i za ile. Na dzień dzisiejszy: Kosin szt. 2 Czaki38 szt.2 Co się tyczy przeróbki na pasek to ostro się za to teraz zabrałem. Jak będą wyniki zapodam fotki. pozdrawiam Waldi
-
Witam wszystkich serdecznie. Wracam do życia :icon_question: i na forum .Chcę odświeżyć temat naszywek jeśli są chętni proszę dopisywać sie do tego postu , kto i ile sztuk , zbiorę zamówienia i w zależności od ilości potargujemy cenę ok 12 do 18 zeta. Do wiosny jeszcze troszkę czasu zostało więc zdążymy , a im więcej tym będzie taniej. no to bywajta z Nowym Rokiem i do zobaczyska gdzieś na trasie :crossy: :crossy: Waldi
-
Witam wszystkich po krótkiej przerwie. Widzę że jest sporo chętnych na naszywki , mam jeszcze 10 szt . Chętnych proszę o maila na mój adres [email protected] podam namiary i konto do wpłaty . Naszywka kosztują 12,00PLN za szt. + koszty wysyłki 5,00PLN. Jeśli będzie dużo chętnych zlecę wykonanie następnych cała dokumentację mam. Ja już sezon zakończyłem i moto od dziś zimuje w warsztacie. Co prawda ostatnie 2 miesiące mi wypadły ale i tak udało się wykręcić 8 tys km. Cóż teraz tylko byle do wiosny, zimą wreszcie przerobię sobie napęd na pasek i jeszcze kilka kosmetycznych drobiazgów , między innymi światełka na xenony ( mam w autku rewelka ) . Dzięki tym co się o mnie martwili jest OK. Pozdrowionka dla wszystkich Waldi
-
Witajcie ar2r pas i kółka już doszły, trzeba jeszcze dorobić parę drobiazgów ( tulejkę dystansowa , podkładkę zabezp., osłonę), ale zostawiam to na długie zimowe wieczory :) . Teraz nie mam czasu ani warunków na takie robótki a jak jest pogoda to trzeba nawijać asfalt na kółka a nie robić :notworthy: , :buttrock: , :biggrin: pozdrawiam i do zobaczenia na trasie (trzeba by skrzyknąć jakieś spotkanko)
-
Sorki Wojatq , :) nie wiem jak to doczytałem byłem przekonany że chodzi o łożyska główki ramy, no a w piaście przedniego koła nie ma żadnego knyfa , wymieniasz składasz i jedziesz :biggrin: . pozdrawiam
-
Witam Generalnie obroty rzędu 3000 nie są szkodliwe dla silnika pod warunkiem że znasz swój silnik. Każdy silnik ma tzw zakres obrotów użytecznych , jest to zakres pomiędzy obrotami max momentu i max. mocy , dla VN750 jest 5500 a 7900 obr a więc wysoko jak na czopera (dla porównania VN800 to 3300 a 7000) poza tym zakresem silnik nie osiąga pełnych możliwości trakcyjnych. Jak z tego wynika VN750 słabo "ciągnie od dołu" jeśli więc eksploatujesz go na tak niskich obrotach powinieneś przestrzegać dwóch zasad - jeśli chcesz przyspieszyć bez zmiany biegu trzeba to zrobić bardzo delikatnie , inaczej usłyszysz nieprzyjemny stuk silnika , natomiast jeśli potrzebujesz mocno przyspieszyć trzeba zredukować bieg, podkręcić silnik do powyżej 5000 i wtedy masz prawdziwego kopa. Tak więc wszystko można jak sie wie i czuje co robi. Pozdrawiam i dużo zadowolenia z jazdy to naprawdę fajna maszyna. :icon_eek:
-
Gratuluje :crossy: i witam w gronie miłośników VN-ów. Życzę tylu powrotów ile wyjazdów i na początku sporo rozwagi z "odkręcaniem" aby moto nie musiało nauczyć Cię pokory. Do zobaczenia na szlaku ..... jakiś zlocik?? :) :D ;)
-
Witam Czynność w istocie prozaiczna , wybić , nabić nowe i złożyć do całości . Problem to ustalenie właściwego napięcia łożysk stożkowych. Są różne szkoły jego ustawiania. Jedna mówi dokręcić łożyska wstępnie 10Nm następnie zwiększyć moment dokręcania do 50-60Nm tak aby łożyska "usiadły". poruszać widelcem, ponownie poluźnić i dokręcić ostatecznie momentem zalecanym przez producenta , dla Kawasaki VN800Classik Clymer podaje 39Nm . Nie mając klucza dynamometrycznego można to zrobić tak : dokręcić mocno tak aby tak po uchwyceniu za golenie wyczuwało sie wyraźny opór przy kręceniu widelcem , można z wyczuciem uderzyć w sztyce gumowym młotkiem spowoduje to dokładne ułożenie łożysk, następnie rozluźnić łożyska do momentu pojawienia się luzu i ponownie skręcić do całkowitego skasowania luzu i dodać jeszcze 30 stopni na napięcie łożysk. Przy uchwyceniu za golenie łożyska muszą sie dać obracać bez oporów ale również nie może być najmniejszego luzu. No to do roboty i powodzenia :)
-
Gratuluje wyboru i życzę tylu powrotów ile wyjazdów. Tylko nie mów że go wyczułeś, motocykl ma 2 koła i nigdy nie wiadomo do końca jak zachowa się w różnych warunkach , wiec przede wszystkim naucz sie pokory i rozwagi. Jak po 2 przejeżdżonych sezonach powiesz że już go czujesz...... bedę skłonny dać temu wiarę. powodzenia i szerokiej drogi
-
Witam Gratuluje Husarii udanej imprezy i świetnej frekwencji :biggrin: . Ludków najechało sporo , a i sprzęta nie lada kalejdoskop , było na co popatrzeć , moi kompani nowicjusze motocyklowi byli zachwyceni. Fajnie było Was spotkać , szkoda tylko że musiałem szybko zmykać ale myślę że jeszcze nie jedna okazja będzie żeby pogawędzić. Też rozważam wyjazd do Wenecji może tam sie spotkamy. pozdrawiam