no wiec okazalo sie ze problemem byla pompa paliwa, bo niby paliwo leciało, ale było zbyt słabe ciśnienie, a to przez to, że odpadła jedna część od pompy (wewnątrz zbiornika paliwa), a ta czesci to wlasnie byl regulator cisnienia paliwa. Problem rozwiazany, ale dzieki za pomoc
napewno byla to benzyna, nie ropa, choc tak w pierwszej chwili tez pomyslalem :notworthy: A jesli chodzi o swiece to ja rozumiem jak by poprostu nie chcial odpalić, ale on podczas jazdy zaczął słabnąć aż zgasł, wiec świece jak już by odpalił to by sie w trakcie jazdy nie zalały. A gdzie w tym motocyklu są jakieś filtry paliwa? może któryś się zatkał????
Mam problem! GSX-R 1000 K3 nie chce odpalić. Po zatankowaniu paliwa (BP ultimate) i odjechaniu ok. 300m zaczął szarpać i słabnąć, zgasł i do tej pory nie można go odpalić. Słychać że silnik kręci, a jednak nie chce odpalić. Paliwo zostało zlane i zalane nowe 2krotnie. Pompa paliwa pracuje ok, bo po odlaczeniu wężyka i włączeniu przyciku zaplonu (tego czerwonego) paliwo zapieprza bardzo szybko. Co to moze byc???? Na zegarze zero błędu, normalnie pokazywał temperature. Macie jakieś pomysły?
a czy dobry bedzie taki olej do cr250 z 1989?http://www.allegro.pl/item340271445_castrol_power_1_racing_2t_1l_.html nie bardzo wiem jaki lac, czy syntetyk, czy pol syntetyk
ok, wielkie dzieki chlopaki. Juz myslalem ze cos jest nie tak , a jak juz wspomnialem o 2T nie mam pojecia. Macie moze jeszcze jakies cenne uwagi na początek???
Witam. Jestem od niedawna posiadaczem CR 250 1989r. Wszystko jest niby ok. swietnie odpala na zimno i na cieplo. Motorek chodzi jak brzytwa, ale.. zauwazylem ze z rury wydechowej wylatuje jakis czarny olej(?) Mam nim zabrudzony wahacz i kolo, ale slady sa z tlumika. Czy to normalne? To moja pierwsza crossowka i niestety w ogole sie na nich nie znam --------------- GSX-R 1000 K4 oraz od niedawna CR 250 :biggrin:
Witam. Chce zalozyc do swojego motocykla POWER COMMANDER. o jest GSXR1000 z 2001r. Czy bedzie duzo mocniejszy? Co w zasadzie polepsza PC? aha no i podstawowe pytanie, mam tuningowe wałki rozrządu, czy będą współpracowały z PC?
teoretycznie gdybys odpial modul od motocykla (najpierw odlacz akumulator) to kody usterek powinny sie wykasowac. i w pierwszej chwili zanim blad znowu sie nie pojawi, iskra powinna byc.
na szczęście nie, ale mam takiego samego sprzeta więc jestem ciekaw. Ja sie bujam z innym problemem, ponizej 2,5tys obrotów nie chodzi mi na 2 garach :icon_rolleyes: a jak wejdzie na obroty jest lux