Skocz do zawartości

GurenS

Forumowicze
  • Postów

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O GurenS

  • Urodziny 01/18/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec/Bełchatów

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX-R 600 k5
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7012021
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia GurenS

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Faktycznie luz jest, po majówce zabieram się za wymianę :) Dziękuje Panie Piotrze Nie ma to różnicy, próbowałem bez sprzęgła i ta sama historia...pójdę tropem zabieraka w piaście
  2. Zmieniam biegi z ogólnie przyjętymi zasadami, i bardzo dziękuje za odpowiedź która tak naprawdę niewiele wnosi do tematu :) pozdrawiam
  3. Witam, od niedawna jestem posiadaczem Suzuki GSXR 600 K5. Martwi mnie odgłos podczas zmiany biegów między 1 a 3, mianowicie z jedynki wrzucam dwa, jest delikatny odgłos zmiany biegu ale po puszczeniu sprzęgła jest taki trzask jakby łancuch uderzał w jakąś metalową osłonę. W pierwszej chwili pomyslałem o naciągu, delikatnie wyregulowałem ale problem nadal został.... Dodam tylko, że od 4 biegu w górę odgłos nie występuje :) Pomoże ktoś?
  4. To, że się coś dzieje - fakt. Jednak nie jest sprecyzowane w jakim stadium jest ta ustawa, równie dobrze może być po pierwszym lub po trzecim czytaniu a to ogromna różnica, gdzie potem czeka ją przejście przez Senat, Marszałka i Prezydenta który zarządza wpisanie ustawy do dziennika ustaw. A w momencie zgłaszania poprawek dochodzi jeszcze udział komisji lub wysłanie ustawy do rozpatrzenia przez Trybunał.. Także jak na moje oko, jeszcze rok spokoju...
  5. Z tego co się orientuje, to nie było nawet pierwszego czytania tej ustawy... także jeszcze daleka droga
  6. Moim skromnym zdaniem wina zaworu wydechowego, moja Apka bez zaworu na niskich obrotach to taki mały mułasek ( nie mówie że bardzo słabo, ale słabiej niż przed wykręceniem zaworu ) ale kopa dostaje po 7 tyś
  7. GurenS

    Honda ns1

    Jeśli masz wszystkie części tej czachy, są firmy zajmujące się "spawaniem" plastiku ; ] Mój kuzyn tak miał w Suzuki Katanie w 2 dzien po kupnie roz**bał owiewke .. pozbierał części ładnie zrobili... zero śladu
  8. zapchana dysza, albo za duża dawka paliwa ; ] i będzie mułowaty przy odkręcaniu manety
  9. Napisz do mnie na gadu, wszystko Ci powiem co i jak ; ]
  10. No te plamy oleju to jakaś plaga ... pomykam sobie ostatnio pod górkę ok 60-70km/h jadę lewym pasem, na środku było widać tak jakby wylali nową smołe... chciałem skręcić więc musiałem przez to przejechać ... Ku mojemu zdzwiwieniu zaczyna mi rzucać dupą ... puściłem manete i koło złapało się drogi ... dojeżdzam do skrzyżowania a tam plama oleju na cały pas .. zaraz telefon .. straż itp Na szczęscie obyło się bez szlifu
  11. Dokładnie wyjebało klin, tylko nie próbuj go dorabiać - lepiej kup orginalny bo będzie się to powtarzało.. włożysz pochodzi chwile i znowu ujebie ; [ elo
  12. Jak to mówią stać na konia , stać i na lejce ; ]
  13. Dzisiaj chcielibysmy gdzies wyskoczyć ; ] ale tak pośmigać po okolicy jakby ktos chciał to pisać na gadu :) GurenS
  14. Stawiam na blokadę obrotów na module zaworu wydechowego, też tak miałem w RS. Do 5,5 tyś mulił jak niewiem ;D a potem kopa dostawał ... Teraz śmiga aż miło :wink: Pozdrawiam
  15. Odnośnie ściągania blokad http://mariusz712.fm.interia.pl/Blokady.rtf A tu masz jeszcze ustawienie YPVS http://mariusz712.fm.interia.pl/Ustawienie%20YPVS.doc Pozdrawiam, nie jest to trudne ... wszystko klarownie napisane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...