Skocz do zawartości

slzet

Forumowicze
  • Postów

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O slzet

  • Urodziny 09/23/1989

Osobiste

  • Motocykl
    kmx
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    864226

Informacje profilowe

  • Skąd
    leszno

Osiągnięcia slzet

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. pasować będzie ale czy działać - nie wiem. DT ma większe dysze oraz ssanie przy gaźniku (przynajmniej te starsze) a nie przy kierownicy jak kmx.
  2. z pewnością troszke drogo, za 50zł to można silnik kupić :icon_razz: na pewno będzie mniej paliła (dysze, przepustnica i nie wytarty ten 'kanał' w którym porusza się przepustnica) lecz później pewnie pojawią się problemy z regulacją (myśle że nie jest identyczny w każdym mm jak orginał co później może odbeknąć) itd, z pewnością wykonany z kiepskich materiałów więc uważaj na gwinty jeżeli będziesz w nim coś kręcił na gorąco. moje zdanie - kup używany (ew. kilka) i jeździj, ps na szrotach, złomach pewnie znajdziesz za symboliczną 'zetke' kilka takich, serio :biggrin: kiedyś potrzebowałem cylinder i zgarnąłem 7 sztuk za 10zł, inna rzecz że tylko 2 się nadawały do szlifu :biggrin:
  3. sprawdź świecę!! podstawowa rzecz;( szok.. no z resztą silniki nie lubią chodzić zimne, zawsze te kilka minut musi popracować przed jazdą.
  4. sprawdź dokładnie pływak, bo wydaje mi sie że jest dziurawy lub się zacina.
  5. może woda w oleju?? a odpalił ciężko to raczej nic dziwnego, zawilżona fajka, bardzo zimny silnik itd.
  6. 0,5l i zostanie :) ja kiedyś malowałem MZ to w zupełności wystarczyło mi 300ml na wszystko, błotniki, ramę no dosłownie wszystko oprócz kiery, lakier trzyma do dzisiaj i jest cholernie twardy. A pomaluj sam, nauczyś się czegoś nowego jeżeli jeszcze nie umiesz :)
  7. okej, to polej gorący cylinder wodą ;) zobaczysz co się stanie.. i to nie jest teoria, bo one bardzo szybko pękają, bez wyjątków.
  8. hmm pierwsze słyszę że kmxy mają też inne gaźniki niż mikuni.. polecam od siebie większą dyszę główną (oryginalnie 105, 'tuningowe' 105 lub po prostu 200 od dt 125 :D ) i mam właśnie dostęp do dyszy 200 od dt 125 (z mikuni podobnym do tego z kmxa) i coś nie mogę wyregulować, ciężko wchodzi na wysokie obroty.
  9. przypuszczam że dla wielu to jest oburącz (takie lepsze 'wręcz' :bigrazz: ) komiczne, w końcu on chce się ścigać na crossach (i to LEGALNYCH!).. i myślę że wielu jak ja czeka na rozwinięcie tego tematu, co jeszcze na 5 stronach nie nastąpiło :) nie zamykajcie!! proszę tylko nie to!! dopóki mam dobry humor bo temat jest naprawdę fajowski :icon_razz:
  10. jeszcze jedno. o ile obrotów oryginalnie powinna być odkręcona śrubka wolnych obrotów na gaźniku??
  11. hmm niewiem jak mu to wyszło ale z góry powiem że gdybym to ja kupił mz w takim stanie (chociaż kierunki są nieoryginalne:)) to nie odważyłbym się jej w żaden sposób przerabiać - profanacja, tych motocykli w takim stanie jest coraz mniej.. Swoją drogą 150 na enduro musi być strasznie słaba skoro 250 "jakoś robi" więc mogłeś kupić 250, mówiłeś że ojciec nie chce się zgodzić a na motocykl wyczynowy się zgodził.. sory ale coś nie pasuje :evil: a masz do niej papiery?? Sory za OT ale mz to moja ukochana marka i nie mogę się powstrzymać ;) i powiedz jak się na niej jeździ!!
  12. Żeby w 150 mieć dobre sprzęgło to wymiana w czasie oleju i niestety co kilka lat nowe tarcze, zależy przy jakiej jeździe ale sprzęgło w 150 trzeba kilka razy wymienić, jednemu wytrzyma 3 a innemu 13 lat ale to zależy od stylu jazdy. I mówisz chyba o jeździe w terenie a nie na torze a to robi różnice:) i wrzuć w końcu jej zdjęcie :buttrock: bo jestem strasznie ciekaw jak ona wygląda. I zainstaluj firefoxa, automatycznie sprawdza pisownie :biggrin:
  13. jaki jest stosunek mieszanki w kmx?? 1:50? bo wyjąłem dozownik (nieufny :crossy:) i nie jestem pewien czy dobrze mieszam.
  14. niemal wyprostowana, lekko zgięta żeby mogła przy uderzeniu się zgiąć a nie złamać.
  15. ja jeżdżę na mobil 1 racing 2t i pachnie jak na żużlu :crossy: i wszyscy mnie się pytają czy mi nie szkoda silnika i kasy że dolewam metanolu :icon_mrgreen: ale teraz zmieniam na motul 800, dobrze robie? W ogóle jaki najlepiej lać olej 2t do 45zł/litr?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...