Skocz do zawartości

waligura

Forumowicze
  • Postów

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O waligura

  • Urodziny 03/27/1981

Osobiste

  • Motocykl
    gsx 1100 G
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2687895
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Podkarpacie

Osiągnięcia waligura

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Tak jak w tytule DOT 2507 nowa nigdy nie zakładana posiadam fakturę zakupu wiec jest gwarancja) Sprzedaje bo w nowym bajku mam 18" z przodu. Zainteresowanych proszę o kontakt na priw pozdrawiam
  2. witam mam pytanie odnosnie liczby biegów w gsxr 1100 olejakach początkowe modele mialy skrzynie piecio biegowe z tego co wiem to do modelu '90 a ile biegów mialy roczniki '91 i '92? z góry dzieki za odpowiedz pozdrawiam
  3. Drogi Rebelu już pierwszy mój post mówił że: czyli od początku chodziło mi o drobienie bagażnika we własnym zakresie a nie kupno gotowego... i dlatego pytałem czy ktoś dorabiał już coś takiego, aby porównać moją wizje z kreatywnością innych... a czy to będzie wyglądało jak "jakieś rurki" czy tak jak gotowy z katalogu to w dużej mierze zależy od pomysłu i staranności wykonania... o staranne wykonanie sie nie martwię bo mam gościa który mi to wykona... potrzebuje jedynie odpowiedniego pomysłu.... chodzi o taki bagażnik który spełni wspomniana wcześniej funkcje i nie będzie się rzucał zbytnio w oczy...tak jak stelaże pod kufry boczne, z którymi moto wygląda jak by sie ktoś wybierał na wyprzedasz do IKEA :) czyli na dalej czekam na jakieś pomysły/propozycje (rysunki, zdjęcia) bagażników.... pozdro
  4. no wiadomo ze kupić markowy dedykowany do bandita byłoby najprościej... tylko jeżeli chce cos takiego dorobić we własnym zakresie tz. że po pierwsze chce zaoszczędzić a po drugie nie potrzebuje rozbudowanego stelaża pod kufry który, według mnie szpeci moto, tylko zgrabny bagażnik, wiadomo ze taki tez można kupić ale taniej będzie przecież dorobić.... top case ani kufrów nie planuje i planować nie będę... stosuje sakwy tekstylne niewymagające stelaża i torbę na bak co w 100% wystarcza mnie i pasażerce... lekki namiot i karimaty mocuje do tych sakw za pomocą pająka i gum, jest to jednak uciążliwe i czasem przeszkadza plecaczkowi dlatego myślę o bagazniku/połce aby ulatwić mocowanie karimat i namiotu do motrka i skrócić czas załadunku bandziorka pozdro
  5. Witam Jako ze banditowcy maja już własny kącik na forum, chciałbym ponowić moje zapytanie, które w osobnym temacie nie dało żadnej odpowiedzi wiec może teraz... chciałbym zmajstrować jakiś bagażnik do swojego bandziorka 600 rocznik '97, ma to być bagażniczek/półka na lekkie bagaże typu karimata i mały namiot... nie zamierzam mocować na nim top case i tu pytanie czy ktoś z Was robił sam lub zlecił komuś wykonanie takiego bagażniczka? mam pewne swoje pomysły ale jeśli już ktoś wydumał już coś i sprawdził w użytkowaniu to może bym cos podpatrzył mrugacz.gif mile widziane zdjęcia i rysunki pozdrawiam
  6. A ja proponuje gsx 600f sprawdzona konstrukcja, pozycja kierowcy jak i plecaczka wygodnijsza niz w cbr, nie powinno za duzo wiac, osigi przyzwoite no i olejaczek czyli trwały :rolleyes: no i do 5 tyś powinienes znalec cos godnego zakupu... oczywiscie trzeba uwazac przy zzakupie bo nie bedzie juz to moto pierwszej mlodosci... pozdro
  7. Witam Bardzo sie mi podoba ten bandycki wątek :bigrazz: wiec dołączam i ja wraz ze swoim b6 S '97 (narazie) planuje zamiane na b12 lub gsx inazuma 750/1200 co tez nie powinno byc zdrada bo olejak to olejak :) co do zlotu to bardzo chetnie :biggrin:
  8. 45tys to dobrze dotarty bandziorek teraz tylko trzeba sprwdzic czy zuzycie trcz hamulcowych jest adekwatne do tego przebiegu, rama jest bardzo wytrzymala i jesli nie mial powaznego dzwona to powina byc ok... mozna zazyczyc sobie przy ogladinach aby sprzeajcy sciagnal bak 5 min roboty zawsze bedzie lepeiej widoczna rama w okaolicach głowki ramy no i odglosami z silnika nie nalezy sie przejmowac bandit tak ma :P no ale wylapac te zle odglosy to polecam zabrac ze soba kogos kto jezdi na bandim... oczywiscie trzeba zwrócic uwage na spasowanie elemetów i sróby czy oryginalne jak to w kazdym motrku :icon_question:
  9. kierowca ciągnika rolniczego albo pojazdu pracującego w trudnych warunkach przed wjazdem na drogę ma obowiązek oczyścić koła pojazdu tak, aby nie zanieczyszczać nawierzchni.. niestety u nas jest tak tylko w teorii... a czemu? a temu ze odpowiednie organy nie pilnują tego i przymrużają na to oko.... bo jak zdarzy się nieszczęście to wygodniej skomentować ze "nie dostosowana została prędkość do warunków na drodze"... w Szwajcarii, każdy rolnik wyjeżdzajac z pola na drogę oczyszcza pojazd, po prostu mandaty za zanieczyszczenie sa tak wysokie ze skutecznie odstraszaja... no i dochodzi do tego jeszcze wyższy niz u nas poziom kultury...
  10. waligura

    Chwale się !!!

    to ja równiez gratuluje i witam kolejnego banditowca :smile: motrek wyglada bardzo swieżo i zadbanie :lalag: oby ci dobrze słuzył :smile: moze i n-ka lepiej sie prezentuje ale nic poza tytm s-ka jest bardziej praktyczna niby mala ta owiewka ale robi duza róznice sam jak kupowalem bandziorka to chcilem n-ke jednak udalo sie mi kupic wersje s i musze powiedziec ze nie załuje.. w n-ce przy 140 walczysz juz witrem a na s-ce jeszce pelen luz... oczywiscie sa glosy ze trzeba byc twardym a nie miekkim... ale co mozna mówic jak sie dosiada wersi n :icon_mrgreen:
  11. Dzieki za odpowiedz :icon_mrgreen: Jesli 5000 jest nazywany polsyntetykiem na wyrost czyli czysto marketingowo to wezme 5100 pozdrawiam
  12. witam chcialem sie dowiedziec czym rózni sie motul 5000 od 5100 obydwa półsyntetyki 10W40? na stronie motula w ofercie wystepuje tylko 5100 tak wiec podjrzewam ze jest to udoskonalony 5000 lub zmieniona tylko nazwa handlowa?? w intermotors dostepne sa oba przyczym 5000 jest ponad 20 zł tanszy na bańce 4L i tak sie zastnawiam jesli okazalo by sie ze niczym sie nie róznią to moznaby zaoszczedzic... a jesli sie różnia to lepiej brac 5100:)
  13. gratulacje tez za takim w przyszlym roku bede sie rozglodal typowy neked moze i prezecje ma lebsza ale do jazdy to tylko S :banghead: niechaj dobrze sie sprawuje :banghead: ale jak jezdzone juz bylo cos :biggrin: :icon_rolleyes:
  14. Takie i podobne spoty powiny sie pojawiac w naszej telewizji zwlaszcza na pocztku sezonu zeby nawet do ciemnych czerepów dotarło to ze jestesmy na drodze i jestesmy pelnoparwnymi uczestnikmi ruchu... niestety u nas w spoleczenstwie lepiej przyjmuja sie reportaże i artykuly nastwione na tania sensacje przedstwiajce nas jako wrogów puplicznych nr1, kotre rodza w obywtelach nienawisc do nas... a wystarczy krótki filmik w stylu o zapinaniu pasów albo wzorem innych panstw naklejki na lustrka wsteczne z motcyklista dla samochodziarzy, tak zebysmy zaistnili w ich swidomosci ze jestesmy uczestnikmi ruchu i zeby przez wzgald na nas upewnili sie dwa razy zanim wykonaja manewr, który moze dla kogos z nas zakonczyc sie tragicznie...
  15. dzis jakies 50-60km pogoda ok 11 stopni, ale jakby tak jeszcze nie wialo to byloby nawet super ogulnie bardzo mila przejazdzka choc krótka:buttrock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...