
adi-049
Forumowicze-
Postów
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O adi-049
- Urodziny 09/12/1972
Osobiste
-
Motocykl
suzuki DL 1000 V-strom
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
lublin
Metody kontaktu
-
Strona www
http://[email protected]
Osiągnięcia adi-049

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Witam Ja leję do swojej DL 1000 tylko motula produkty za nakazem kolegi mechanika i praktyka na wielu moto. Poza tym chciałbym zadać pytanie: Co jest z jazdą na dl 1000 ?? tzn na każdej opinii o tym moto jest napisane że 1- nie robić gwałtownych manewrów zmieniając kierunek jazdy 2- uważać na zakrętach (rondach) 3-i w ogóle to v-ka to inaczej się jeździ Czy jest ktoś na forum co mi wytłumaczy o co chodzi?? :banghead: nadmienie ,że dopiero w styczniu zakupiłem dl 1000 i jeszcze nie miałem okazji nim pośmigać .mój wcześniejszy moto to kawa GTR 1000
-
Witam A czy ktoś mógłby mnie poratować servisówką do vt 700c z 84 roku? :banghead: Będę wdzięczny w zamian mam do GTR1000 kawy z 88r. i Suzuki DL1000 z 2003r :icon_biggrin:
-
Witam ja właśnie mam zamiar być posiadaczem Dl 1000 z 2003 r (wpłacona zaliczka) - oglądałem jeździłem -ok lecz właśnie hałasuje sprzęgło można z tym jeździć? czy coś może się stać z silnikiem , czy tylko efekt dźwiękowy. Może jak dojdzie kupno do skutku w najbliższych 2 tygodniach to bym chętnie kupił od Ciebie to sprzęgło (kosz). i mam jeszcze jedno pytanie -można dokupić(dorobić) :biggrin: szybę turystyczną?
-
W końcu pozbyłem się zakażenia gtr-a a dziś zakupiłem (na razie zaliczka) suzuki dl 1000 v strom z 2003r żółty. i dlatego proszę o kontakt na gg(7921826) z użytkownikami i posiadaczami tego sprzęta - miałbym kilka pytań
-
termostat Renault Clio -wymiana
adi-049 odpowiedział(a) na Digidy temat w Mechanika - Nie tylko 2 koła
Witam jeśli jest to silnik D7F to termostat znajduje sie w krućcu który jest przykręcony do głowicy nad skrzynią biegów to się rozbiera i w środku jest termostat. od tego krućca idzie przewód gumowy do chłodnicy płynu chłodniczego jeśli silnik E6J to termostat znajduje się też po tej stronie lecz od przodu silnika i przewód gumowy idzie do chłodnicy pamiętaj o odpowietrzeniu układu chłodzenia (niezbędne w renault) Pozdrawiam. -
jeśli ręczny działa na jedno koło to raczej stoi zacisk i stąd anomalie nie dziękuj
-
Witam z twojego opisu wynikają następujące rzeczy; 1. nie bardzo wiesz jak działa ABS 2. niedawno były wymieniane klocki i nie ''ułożyły'' się do tarczy( z tąd wpadanie pedału i spóźniona reakcja ABS-u) 3.mogą ''stać'' tylne zaciski (wada laguny II)( z tąd wpadanie pedału i spóźnio......) 4.na śniegu jest tak mała przyczepność że ABS nie zezwala na działanie elektrozaworów 5. za mała prędkość <10 km (nie działają czujniki halotronowe obrotu koła zbyt mały odczyt) 6.ABS na śliskim jest TYLKO dla doświadczonych kierowców(wydłużenie drogi hamowania) 7.pozwala na wejście w zakręt 90 stopni z prędkością 100km/h z pełnym hamowaniem NA SUCHYM (sprawdzenie skuteczności -- nie radzę sprawdzać tylko servisant) 8.sprawdzić w servisie na clipie działanie elektrozaworów (to nic ,że nie zaświecił kontrolki) 9.sprawdzić czy miał (auto ) robiony OTS OA7U-- servisy wiedzą dotyczyło to wadliwego działania ABS-u 10. powodzenia. :bigrazz: :bigrazz: :bigrazz:
-
Witam z twojego opisu wynikają następujące rzeczy; 1. nie bardzo wiesz jak działa ABS 2. niedawno były wymieniane klocki i nie ''ułożyły'' się do tarczy( z tąd wpadanie pedału i spóźniona reakcja ABS-u) 3.mogą ''stać'' tylne zaciski (wada laguny II)( z tąd wpadanie pedału i spóźnio......) 4.na śniegu jest tak mała przyczepność że ABS nie zezwala na działanie elektrozaworów 5. za mała prędkość <10 km (nie działają czujniki halotronowe obrotu koła zbyt mały odczyt) 6.ABS na śliskim jest TYLKO dla doświadczonych kierowców(wydłużenie drogi hamowania) 7.pozwala na wejście w zakręt 90 stopni z prędkością 100km/h z pełnym hamowaniem NA SUCHYM (sprawdzenie skuteczności -- nie radzę sprawdzać tylko servisant) 8.sprawdzić w servisie na clipie działanie elektrozaworów (to nic ,że nie zaświecił kontrolki) 9.sprawdzić czy miał (auto ) robiony OTS OA7U-- servisy wiedzą dotyczyło to wadliwego działania ABS-u 10. powodzenia. :bigrazz: :bigrazz: :bigrazz:
-
Witam z twojego opisu wynikają następujące rzeczy; 1. nie bardzo wiesz jak działa ABS 2. niedawno były wymieniane klocki i nie ''ułożyły'' się do tarczy( z tąd wpadanie pedału i spóźniona reakcja ABS-u) 3.mogą ''stać'' tylne zaciski (wada laguny II)( z tąd wpadanie pedału i spóźnio......) 4.na śniegu jest tak mała przyczepność że ABS nie zezwala na działanie elektrozaworów 5. za mała prędkość <10 km (nie działają czujniki halotronowe obrotu koła zbyt mały odczyt) 6.ABS na śliskim jest TYLKO dla doświadczonych kierowców(wydłużenie drogi hamowania) 7.pozwala na wejście w zakręt 90 stopni z prędkością 100km/h z pełnym hamowaniem NA SUCHYM (sprawdzenie skuteczności -- nie radzę sprawdzać tylko servisant) 8.sprawdzić w servisie na clipie działanie elektrozaworów (to nic ,że nie zaświecił kontrolki) 9.sprawdzić czy miał (auto ) robiony OTS OA7U-- servisy wiedzą dotyczyło to wadliwego działania ABS-u 10. powodzenia. :bigrazz: :bigrazz: :bigrazz:
-
Auto z Anglii.Co trzeba mieć żeby w Pl było wszystko ok?
adi-049 odpowiedział(a) na Morfi temat w Technika Jazdy oraz Przepisy - Nie tylko 2 koła
Panowie jak ktoś się nie zna to lepiej niech nie zabiera głosu. Ja jeżdżę laguną z Anglii od prawie dwu lat , sam ją przerabiałem i ( kilka już przerobiłem starych i nowych laguny II) nie ma z nimi problemu . W renault lagunach z tego roku nie zmienia się nic tylko zamienia części na inne(używane) , póżniej nie ma żadnego problemu z rejestacją(przegląd). ogólnie mogę powiedzieć ,że z Anglii są bardziej wytrzymalsze na naszych drogach i z reguły zadbane servisowo. dlatego jako doświadczony i servisant szczerze ci polecam ( wiem ,że w anglii są one tanie). jak będziesz miał pytania to wal na gg7921826 :icon_mrgreen: -
witam Jak ktoś sprowadza moto z Włoch to KONIECZNIE RAZEM Z DOWODEM REJESTRACYJNYM MUSI BYć PRAWO WłASNOśCI!!!!!!!!!. Jest to dokument ważniejszy od samego dowodu. Później są problemy z rejestracją (wiem z własnego doświadczenia niestety, jak kupowałem swoje moto z włoch) dotyczy to też aut.
-
U mnie w turystyku GTR 1000