Skocz do zawartości

Wo09

Forumowicze
  • Postów

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Wo09

  • Urodziny 05/21/1980

Osobiste

  • Motocykl
    KTM sx 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    717953
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Skierniewice

Osiągnięcia Wo09

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Przy zakupie dętki do crossa lub enduro podaję się tylko rozmiar koła, nie ma podziału na szerokość opony, jest to zazwyczaj 21 -przód i 18 - 19 tył. Jeśli już się ktoś zdecyduje na nową dętkę to polecam dołożyć parę złoty i kupić grubą dętkę wzmacnianą - koszt to ok 65 zł, ale naprawdę warto bo takie dętki wytrzymują naprawdę dużo :icon_mrgreen:
  2. Chodzi o motocykle zobacz sobie stronę główną - na tej stronie jest wiele ciekawych informacji. http://www.dansmc.com/indexindex.htm
  3. Podam dość ciekawy link: http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html
  4. Na prośbę Dorki wrzucam fotki :cool:, może to choć trochę zwiększy ilość kobiet na torze... na to liczę - nie ma się czego wstydzić ten sport jest również dla was ! Dorka_Foto
  5. A ja bym na twoim miejscu sprawdził czy czasem płyn z chłodnicy nie wpada do cylindra, czy ssanie na pewno odbija, bo przecież zimny motor na ssaniu chodzi ok, w miarę wzrostu temperatury silnika zaczyna gasnąć dlatego trzeba wyłączyć ssanie. Objawy nie trzymania stałych obrotów i ciężkiego odpalania to oznaki słabej kompresji, ale w końcu motor masz po remoncie dlatego innej możliwości nie widzę jak wyciek płynu do cylindra - no chyba że coś z gaźnikiem jest nie tak. Sprawdź czy moto nie kopci jakoś na biało. Rozgrzej trochę motor i sprawdź czy spaliny nie wydostają się z chłodnicy.
  6. Ja bym ci proponował na początek trenowanie małych skoków z równym gazem. A trzymanie moto kolanami przyjdzie ci z czasem, na początku każdy ma ten problem, a później już nawet o tym nie myślisz :buttrock:.
  7. Całe szczęście, że nie wpłaciłem kasy na konto - tylko chciałem za pobraniem. Ogólnie wyszła z tego jakaś lipa, dzwoniąc do sprzedawcy dostałem informację, że ma wyjazdy za granicę i tak się to wszystko rozwleka w czasie.
  8. Witam, potrzebuje kupić środkową część kosza sprzęgłowego na którym osadzone są tarcze sprzęgłowe, to się chyba fachowo nazywa zwierak sprzęgła. Moto to ktm exc 125 rok 2000r, jeśli ktoś dysponuje częściami sprzęgła lub wie gdzie kupić od ręki to proszę o informację.
  9. Obecnie mam moto w remoncie, i nie wiem ile to jeszcze potrwa bo w Motosport maja jakieś problemy magazynowe i 2 tygodnie już kompletują mi części. Z tego co pamiętam to przed remontem dymek miałem koloru błękitnego, czyli chyba ok ?
  10. Dobre pytanie, a jakie powinny być ?. Podobno w jakimś stopniu można poznać czy moto nie przepala chłodziwa lub oleju ?
  11. Dokładnie, sam robiłem jakiś czas temu pomiar i też miałem ok 7,5 atm. Spadła temperatura i już moto nie chciało odpalać jak wcześniej. Teraz jestem na etapie remontu kapitalnego.
  12. Witam, właśnie robie remont w exc z 2000 roku i mam problem z odkręceniem kosza sprzęgłowego, chodzi mi o wewnętrzny koszyk na którym są tarczę sprzęgłowe, nie wiem czy nie będę zmuszony kupić tego chwytaka co jest w manualu bo nawet nie drgnie - jaki tam jest gwint lewostronny ? Gdzie można kupić nowy cały kompletny kosz sprzęgłowy, i jaka może być przybliżona cena ?
  13. Coś mi się wydaje, że ta yamaha przewija się od pewnego czasu na allegro, ciekawe czemu nikt jej nie chcę za tą cenę.
  14. Wo09

    jaki tlok

    No niestety, ale roboty jest dość sporo. Musisz rozebrać przecież cały silnik.
  15. W moim exc mam gaźnik keihin i jeśli wkręcę śrubkę od składu mieszanki do oporu to moto po chwili się dławi i gaśnie. Najlepiej tak jak pisze endurowiec, wkęcić na maksa i wykręcić 2 obroty. Gdzieś wyczytałem, że w exc zalecają 1,5 obrotu, ale moto jest mniej żwawe w górnym zakresie obrotów. Proponował bym ci zdemontować na chwilę filtr powietrza i zobaczyć jak się będzie zachowywał motor.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...