A ja osobiscie mialem przyjemnosc przejechania sie Mito 125cc, mowym modelem, tym ze swiatlami z Ducati. Tak wiec deska, manetki-wszystko skopiowane z Ducati. Charakterystyka pracy silnika-podobnie-chodz Ducati nie produkuje 2-suwów. Sprzęgło szarpie, silnik ciągnie na wyższych obrotach(normalka-to 2-suw), ogolnie bardzo malo trwaly(za bardzo wysilony-15 tyś km-remont). Owszem, RS 125 nie ma startu, lecz patrząc na "za" i "przeciw" jest spory dylemat. Nie biore pod uwage tutaj podrzędnych(NSR, TZR, CBR- to nie dla nich temat pozatym ;]), wiec RS ma duzo nizsza cene zakupu, pali mniej, jest trwalsza. Mito mocniejsza, szybsza, nie trwala, jak dla mnie ladniejsza. P.S CBR 125 4T to kompletna porazka-jej zalety to tylko trwalosc i spalanie ;]