mbk
Forumowicze-
Postów
189 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O mbk
- Urodziny 09/03/1974
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
mazowieckie
Osobiste
-
Motocykl
EXC-F 350 SixDays :))
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
380425
-
Strona www
http://
Osiągnięcia mbk
ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
0
Reputacja
-
Nowe enduro EXC-F 350 CZY EXC 450?
mbk odpowiedział(a) na jurk temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Do modelu 450 - 2012 r. nie porównam bo nie jeździłem. Jeździłem EXC-R 450 2008 ( to ten model z dwoma obiegami oleju w silniku, który był robiony w latach 2008-2011) i odczucia dotyczą tego modelu. - co do wagi to parametry dużej różnicy nie wskazują ale ta odczuwalna podczas użytkowania jest dość znaczna ( zarówno podczas postoju jak i jazdy) - co do silnika to wg mnie jest bardziej narowisty, szybciej się wkręca i agresywniej oddaje moc. Ale też i moc w górnym zakresie kończy się wcześniej niż w 450. - bardzo słabo hamuje silnikiem ( przez to poniosło mnie kiedyś na gumie i lekko sponiewierało :))!!! w 450 odpuszczenie gazu powodowało powrót z pionu (kompresja) , tutaj brak nogi na hamulcu skończył się glebą) Jak na ten moment 450 była dla mnie przyjaźniejsza w jeździe ( 350-ką mam przejechane tylko ok 300 km w terenie i po prostu muszę się "wjeździć") Pomimo większej mocy 450 jest bardziej przewidywalny w oddawaniu mocy i bardzo dobrze moc komponuje się z wyważeniem motocykla. 350 jest odczuwalnie lżejsza i przyjemniejsza w jeździe. Uwaga taka że potrafi zaskoczyć oddaniem mocy w stosunku do swojej wagi :) i robi się ciekawie!! Uważam również , że 350-ka jest bardziej wymagająca co do umiejętności. Fajnym porównaniem jest ( kiedyś to usłyszałem przy opisie samochodu i po małej przeróbce będzie pasowałoi:)): 450 to taka maczeta co wchodzi w każdy teren siłą i mocą jak w masło 350 to taki wsciekły scyzoryk który też wysiecze teren ale już w innym stylu :laugh: NA oba nie ma "bata" ale każdy inny. :excl: Myślę, że kilka wyjazdów i całkiem się zaprzyjaźnię. Na ten moment jestem zadowolony z wyboru w 100%, -
Nowe enduro EXC-F 350 CZY EXC 450?
mbk odpowiedział(a) na jurk temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
na priv'ie masz mój nr jak chchesz pogadać dzwoń :)) pisać to trochę dużo, lepiej pogadać a i dopytać będziesz mógł jak sie pojawią jakieś pytania. -
Nowe enduro EXC-F 350 CZY EXC 450?
mbk odpowiedział(a) na jurk temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Jakie masz doświadczenie ? Jakim moto jeździłeś? Jak długo? Jak sobie radzisz? Masz dużo dojazdówek czy od razu śmiagasz w docelowym terenie? -
Wszystko o Suzuki DR 350
mbk odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Gdyby ktoś miał ochotę na kufer GIVI, ze stelażem MonoRack do dr350, z dodatkowym gumowym oparciem to walcie na Priva. Niedrogo oddam. :)) Sprzedałem już dawno dr'kę i niepotrzebnie mi zawala w garażu :) -
:) :))
-
troszkę lżejsza waga :) http://www.youtube.com/watch?v=71FIvp6rqg4
-
Słuchamy a później ma moto - i maneta :crossy: http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8
-
witam i proszę o pomoc bo człowiek durnieje
mbk odpowiedział(a) na waran temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Ja pierdziu, ale zmienność :) Zacznij od początku i zastanów się co Cię bardziej kręci. Te klocki nad którymi się teraz wahasz to na asfalt i nieutwardzone dukty są ok, ale o terenie, koleinach podjazdach itp zapomnij!!!! To motocykle na zasadzie: jechać drogą na mazury a tam kilka km dojechać do jeziora po wiejskiej drodze!! Na PEWNO zapomnij o sprzęcie dobrym tu i tu. Ponieważ kompeltenie jeszcze nie zasmakowałeś jazdy w terenie nie wiesz nawet jak się w to wkręcisz :) Wg mnie szukaj DRZ-s załóż porządne kostki do tego i baardzo ważne znajdź jakąś ekpię ze swojej okolicy żeby z nimi polatać. JAzda w terenie solo nie ma sensu i nie daje odpowiedniego bezpieczeństwa i przyjemności. Do drz-ty dokup sobie oponki ( nawet jakieś używki ale dobre) po to by pośmigać po asfalcie. Nabierzesz wrażeń z obu rodzajów jazdy, a szybciutko dojdziesz do wniosku, że przekładki opon nie mają sensu i pozostaniesz przy kosteczkach. Jest to najtaśzy sposób byś połączył to co chcesz: asfalt i teren. Ale jeśli by się okazało, że asfalt jest dla Ciebie fajniejszy masz doskonałe moto do miasta i na wypady poza- zmieniając tylko opony. Poza tym zawsze możesz w przyszłości zakupić dwie 17" i już masz Supermoto. - sam tak miałem przy drzE przez 2 sezony. Nie wpierdzielisz się na minę z motocyklem. który za chwilę będziesz sprzedawał bo "to nie to". -
witam i proszę o pomoc bo człowiek durnieje
mbk odpowiedział(a) na waran temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
4T -
witam i proszę o pomoc bo człowiek durnieje
mbk odpowiedział(a) na waran temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Na Twoim miejscu wytypował bym sobie 2-3 modele. W tym przypadku drz, exc i (ewentualnie nie padło tu jeszcze ale i) wr-kę. I zacząłbym poszukiwania dobrego egzemplarza. Bo może się okazać, że to na co się najbardziej nastawisz to będzie sam chłam w tym czasie do kupienia więc daj sobie wybór a bardziej nastaw się na zadbaną sztukę. ps Wyjzady typu 100 parę km po asfalcie po krótkim czasie Ci się znudzą więc najbardziej zwracaj uwagę na to co dobre w terenie. -
witam i proszę o pomoc bo człowiek durnieje
mbk odpowiedział(a) na waran temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
mimo, ze całym, sercem jestem miłośnikiem i zadowolonym użytkownikiem Kata, to i tak na początek polecam drz :) a po 2-3 sezonach się będziesz martwił czy brać exc 400 czy 450 -
witam i proszę o pomoc bo człowiek durnieje
mbk odpowiedział(a) na waran temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
w mojej opinii 250 nie dla Ciebie a KTM 400 i 450 to revelka enduro ale nie na sam początek przygody. Szczególnie jeśli masz do wydania 8 tysi to kupisz coś niezbyt młodego. Duża moc i sposób jej oddawania ( brutal) to sprzęt nie na początek. Nadal mam wrażenie że drz będzie optymalna. Piszę z doświadczenia bo kilka lat temu jak zaczynałem przygodę to przeszdłem nast. motocykle: dr350>drz400E>Yamaha yz250f>a teraz ktm450 i miałem takie same dylematy co Ty :) i też miałem pomysły typu na miasto i w teren, jazda na oponie uniwersalnej enduro, a póżniej 2 kpl. kół cross i supermoto- i z wszystkiego wyleczyły mnie pierwsze doświadczenia. hahaha :) -
witam i proszę o pomoc bo człowiek durnieje
mbk odpowiedział(a) na waran temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
wg mnie do swojej wagi celujesz w zbyt słabe motocykle, jeśli mają Cię przyzwoicie wozić po terenie. Idąc Twoim tokiem rozumowania czyli sprzęt do "Duala" to najszybciej przychodzi mi do głowy Suzuki DRZ400 ewentalnie sporo taniej coś z ostatnich roczników dr350. Sprzęty oczywiście na początek. To co na początku może Cię przerażać że za duża pojemność i moc szybko okaże się, że jest conajmniej w sam raz. To co wyda Ci się przyjazne i fajne na początek szybciutko okaże się za słabe. Gdybyś miał 20 parę kilo i lat też mniej to Twoje propozycje były by ok, ale mając ponad 30 dyszki to i dystans do umiejętności pewnie będziesz miał, więc coś mocniejszego jak najbardzie wskazane :) Ale !!!!! Kupując sprzęta na miasto i w teren szybciutko się wyleczysz albo z miasta albo z terenu. Stawiam na miasto bo to nuda :) Jeśli się uprzesz na duala to i oponki uniwersalne czyli takie, które nie są dobre w terenie i na asfalcie. Kostka do miasta szybko się zużyje a i bezpieczeństwo żadne. No i na odwrót. Wg mnie rozważ zakup DRZ400 (S lub E poczytaj na forum o różnicach bo są spore) ale na kostkach. Teren nauczy Cię prawdziwej jazdy i wychodzenia z podbramkowych sytuacji - to najlepsza szkoła jazdy. A zimę pozostaw sobie na dywagacje czy dokupić koła supermoto, czy kupić w korki chociażby skuter '250-tkę, czy też odpuścić całkiem asfalt i realizować się w terenie :)) -
http://www.youtube.com/watch?v=Bif9-0aZBOU
-
Plastikowa osłona silnika kontra aluminiowa
mbk odpowiedział(a) na _SB_ temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Robi sie dyskusja o wyższości Świąt Bożego Narodzenia...... Każda osłona dobra która chroni a jak możesz kupić taniej plastik ( tak naprawe to jest Duroplast) to brać i jeździć a nie dyskutować w kółko. zreszta gdyby była kicha to KTM nie dawał by katalogu PowerParts