Skocz do zawartości

Pit_R6

Forumowicze
  • Postów

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pit_R6

  • Urodziny 07/02/1975

Osobiste

  • Motocykl
    w oczekiwaniu na R1
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2988626
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Pit_R6

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Może po prostu podjedź na diagnostykę do serwisu, jeśli masz wrażenie, że coś jest nie tak :wink: Może diag jakieś błędy wyrzuci, które będą tłumaczyły to zjawisko :icon_mrgreen:
  2. 40 min. temu jechałem trasą gdańską, przed Łomną (kilka km za Łomiankami) był wypadek. Przy bandzie leżał chyba choper, stały dwa samochody. Człowiek chyba żył, była już karetka i Policja. Nie wyglądało to niestety dobrze... Wie ktoś coś na temat stanu zdrowia???
  3. Dominik - dziękujemy za pomoc :icon_twisted: P.S. Ostatnio polecałem Twój serwis kilku osobom z forum SV, które moderuję, ciekawe czy ktoś od nas już do Ciebie trafił :icon_mrgreen:
  4. Dziękuję serdecznie, jeśli nie wyjdą jakieś komplikacje (zakażenia) psiak będzie żył. Jest to do uratowania i mamy nadzieję, że się nam to uda. Jeśli będzie problem ze znalezieniem mu dobrego domu, rozważam zabranie go do siebie. Ale teraz najważniejszą rzeczą jest leczenie. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Pit_R6
  5. Słuchajcie, przepraszam za spam - w normalnych warunkach bym tego posta tu nie umieścił - ale sytuacja jest niecodzienna... Dlatego zdecydowałem się poprosić Was o pomoc. Nasza fundacja "wzbogaciła" się o kolejnego psa, tyle, że tym razem w koszmarnym stanie. Potrzebujemy środków na następne operacje i leczenie psiaka. Możecie przeczytać o tym tutaj: http://www.fundacja-ast.pl/content/view/225/65/ Tutaj jest link do mojej aukcji na Allegro, która pozwoli go dalej leczyć: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=244088553 Wszystkie dokonywane wpłaty zasilają konto Fundacji. Będę na prawdę bardzo wdzięczny za pomoc. Nawet 5 zł wpłacone na konto fundacji (z dopiskiem "Jacuś) wspomaga jego leczenie. :icon_mrgreen: :icon_evil: :icon_razz:
  6. Ok. 16:40 przejeżdżałem obok wypadku na Puławskiej przy McDonalds (odc. między Ursynowem a Mysiadłem), na boku ale z całym przodem leżał niebiesko biały sport, driver (a przynajmniej mi się tak wydaje) był przytomny siedział na jezdni. Była już straż i policja karetka akurat dojechała... Czy ktoś wie coś więcej? W jakim jest stanie? Wypadek miał miejsce na jezdni z w stronę W-wy, moto leżało metr przed skrzyżowaniem.
  7. Nie ma patentu na długowieczność śmigania bez przygód ani gwarancji na życie. Trzeba być po prostu maksymalnie ostrożnym, oczy dookoła głowy, zasada 12 sek. itd. A to w jaki sposób zginiesz lub zostaniesz kaleką, cóż, prawda jest taka, że nigdy tego nie przewidzisz. Myślałem podobnie co Ciebie jak wracałem do śmigania po kilku latach przerwy (kilka lat wcześniej miałem niemiłą przygodę na moto). Jednak po zastanowieniu się dogłębnym nad tym problemem, ten strach mi minął. Spojrzałem na to w ten sposób: jeżdżę dużo samochodem po Polsce (ponieważ trasy znam, nie jeżdżę wolno) - przecież mogę się zabić wracając w nocy przez jakiegoś nieoświetlonego debila; palę papierosy - mogę za miesiąc dowiedzieć się, że jestem chory na raka; żyję w biegu, niezdrowo - zawał. To takie absurdalne rzeczy, nie? A np. dorzucę jeszcze coś takiego, lubię jeździć na nartach (wiadomo, szybko jest fajnie) - mój kumpel po wypadku na stoku jest sparaliżowany... Pzdr. Piotrek.
  8. Witam, kupiłem moto sprowadzone i nawet nie mam instrukcji w obcym języku, jeśli ktoś ma do sprzedania polską instrukcję do SV650S z 2003-2004, proszę o kontakt. Pozdrawiam wszystkich Piotrek
  9. Odezwę się przed autorem wątku, też chciałem ją kupić ale brak otworów wentylacyjnych oraz niewygodny krój (model 806) ją zdyskwalifikowały. Zresztą ta firma nie specjalizuje się w odzieży na moto, wystarczy wejść na ich stronę w Niemczech. A wracając do kroju, nie chcę wydawać złej opinii o produktach tej firmy, może po prostu ja jestem nietypowy... Pozdrawiam. Piotrek.
  10. Kupiłem miesiąc temu kurtkę skórzaną RetIron i jestem zadowolony. Co prawda trwałość można ocenić dopiero po całym sezonie ale póki co, pierwsze spostrzeżenia: - jak każda skóra, musi się ułożyć do sylwetki - jest coraz lepiej; - kurtka jest wygodna, nie krępuje ruchów, suwaki zapinają się lekko; - ma otwory wentylacyjne z przodu i z tyłu; - pod pachami i po wewn. stronach rękawów jest wykończona cordurą, fajny pomysł; - kieszeń na dokumenty jest pozioma, bardzo praktyczne rozwiązanie. Generalnie nie zgadzam się z opinią, że ciuchy tej firmy nie są przemyślane pod kątem używania na moto. Aczkolwiek z pewnością Dainese jest lepsze... tylko kosztuje 3 razy tyle. Każdy wybiera to, co wydaje mu się odpowiednie, tzw. "wolność wchodu" :icon_twisted: Pzdr. Piotrek.
  11. No to super, teraz jestem zadowolony podwójnie, bo przez chwilę małe obawy miałem :bigrazz: Dzięki serdeczne :icon_biggrin: Pzdr. Piotrek.
  12. Z kaskami jest trochę inaczej. Ja np. używam AGV XXL i Caberg L ;) Tak więc lepiej zmierzyć w sklepie i kupić przez internet ale dokładnie ten model. Jeśli chodzi o mierzenie głowy, to obwód mierzysz 1 cm nad brwiami i 2 cm nad uszami. Pzdr. Piotrek.
  13. Witam wszystkich, dziś wreszcie udało mi się znaleźć sprzęt w takim stanie, jak szukałem - oczywiście od razu zakupiłem ;) :icon_razz: I wszystko jest git, tylko mam jedno pytanie do posiadaczy tego moto: przy ruszaniu (obr. 1,5-2 tys.) odczuwa się szarpanie - efekt jest taki, jakby w silniku czterocylindrowym nie chodził 1 tłok. Czy jest to normalne zjawisko w silniku V? Zresztą podobne zjawisko występuje po wrzuceniu dwójki... Może muszę po prostu nauczyć się tym jeździć... Nigdy nie miałem żadnej V-ki. Z góry dzięki za pomoc ;) :) Piotrek
  14. Dzięki za info, jak zapadnie ostateczna decyzja - i padnie na małą CBR - odezwę się. Trochę myślałem nad Twoim problemem (i naszym zresztą też, z tym, że dla mojej małej 600 to zbyt duży kaliber - dopiero zaczyna) i pomyślałem nad taką rzeczą. Sprawdź, jak dużo Ci brakuje jak zasiądziesz na R6, można zrobić trzy rzeczy na raz i może będzie ok. Mianowicie: na sprężynie zyskujesz ok. 2 cm, można przerobić kanapę - kolejne 2-3 cm i rzeczywiście buty z grubszą podeszwą - 1 cm. Pierwsza operacja to banał, kanapę dobry tapicer spokojnie Ci przerobi, a buty cóż... może półśrodek ale można obniżyć (zmienić kąt) dźwigni hamulca tylnego i to samo z biegami (żeby było wygodniej). I zyskujesz 6 cm. Dzisiaj ustaliłem dokładnie wzrost mojej dziewczyny :crossy: ...i ma 161 cm. Siedząc na moim sprzęcie dotyka ziemi palcami, sprężynę mam ustawioną na 3/4, więc wydaje się, że te 6 cm załatwia sprawę. Co prawda w grę wchodzi jeszcze ciężar sprzętu, ale jeśli zdecydowałaś się na 600 to na pewno wzięłaś to pod uwagę. Ale ponieważ jesteś na prawdę drobna, dorzucę jeszcze swoje 3 grosze :) Zwróć uwagę, że nie waga katalogowa powoduje odczuwalny ciężar moto a umieszczenie środka ciężkości. Czym wyżej się on znajduje, tym sprzęt wydaje Ci się cięższy. Taki głupi przykład: będąc w moim ulubioym serwisie z nudów zacząłem męczyć swoją osobę różne sprzęty, i usiadłem sobie na Fazera i pomyśłałem "o Boże jakie to lekkie!" - wcale nie jest lżejsze od mojej R6 ale miałem wrażenie, że to piórko... to samo z TDM 900... Tak więc trzeba jeszcze pochodzić po salonoach / serwisach i posiedzieć sobie tu i tam ;) A wszystkie przemyślenia naszły mnie dzisiaj w garażu jak pucowałem sprzęt, tak miło było, a potem pojechałem na wieczorną (nocną w zasadzie rundkę) i pierwszy raz poczułem, że koniec sezonu się zbliża... mgła parują lusterka i kask, w szyję zimno... ;) Pozdrawiam Piotrek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...