Skocz do zawartości

Grześ23

Forumowicze
  • Postów

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Grześ23

  • Urodziny 03/11/1983

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha fzr 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5634510
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Jastrzębie Zdrój

Osiągnięcia Grześ23

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. 1 Napinacz zostaje stary jest prosty i praktycznie "nie zniszczalny" 2 Zawory są ustawiane za pomocą płytek zaworowych możesz pozamieniac co się da kupic nowe lub zeszlifowac fzr 600 ma tędencje do kasowania luzów zaworowych twój kolega powinien sobie poradzic 3 Radzę wymienic żarówki na nowe dobrej firmy ale wybór należy do ciebie :biggrin: P.S. Skąd wiesz że masz rozrząd do wymiany
  2. Kupiłem komplet uszczelek za 340 zł ale na allegro znajdziesz komplet za 275 zł troszke przepłaciłem :biggrin: w serwisie yamahy chyba można kupic uszczelke pod głowice myśle że koło 100 zł miłej zabawy z yamaszką
  3. wielkie dzięki za odpowiedz :notworthy: Witam troszkę myślałem nad moim małym problemem z głowicą i wymysliłem że dam dwie uszczelki starą i nową pod cylindry są stalowe a drubośc jednej to 0,25 mm co powinno troszkę rozwiązac mój problem ? nie uważam żeby zawór mógł się spodkac z tłokiem ale jeszcze to sprawdzę. Martwią mnie zmiana w czasach otwierania i zamykania zaworów ale 0,35 mm nie będzie miało aż tak wielkiej zmniany w czasach otwierania i zamykania zaworów a i z drugiej strony nie można tego wyregulowac chyba że za pomocą regulowanych zębatek ? Poprawcie mnie jeśli się mylę . Z góry dzięki za odpowiedz .
  4. Witam wszystkich :buttrock: Pierwsze ważniejsze pytanie dotyczy glowicy yamahy fzr600 3HE ile mozna zeszlifowac z płaszczyzny głowicy, aby nie dochodzilo do "samo zapłonu" (u mnie warsztat zeszlifował 0,6 mm ) dodam że zdrowa fzr600 ma stopień sprężania 11,5:1 Drugie mniej ważne jaki wpływ mają owiewki na chłodzenie tylnej części śilnika chodzi mi o wymiane bądz przepływ powietrza. z góry dzieki za każdą odpowieź i szczęśliwego nowego roku życzę :flesje:
  5. To życze powodzenia :buttrock:
  6. Witam troszke sie pogubiłem w tym dialogu ale wydaje mi się że masz wyklepane zawory i gniazda normalka w fzr 600 sam jestem w trakcie remontu głowicy z góry mówię że to doś kosztowna sprawa zawór ssący do twojej yamahy to 89zł + szlif głowicy ok 60zł + komplet uszczelek to 345zł Możesz też ustawic luzy zaworowe i sprzedac na wiosne jeśli chcesz pośmigac to pamiętaj że po sezonie znowu czeka cię regulacja zaworów ssących wiem z doświadczenia :buttrock: .
  7. ok. dziękuje tak też miałem zamiar zrobic naprawdę bardzo mi pomogłeś. Nawet nie wiesz jak bardzo. Jestem bardzo wdzięczny i zarazem szczęśliwy. Teraz mam zamiar podbi cały świat!!!!
  8. Witam wszystkich maniaków dwóch kółek!!! :) Ponieważ pruszy śnieg dletgo mam czas do Was (szacunek) :notworthy: napisac o moim małym problem z trzepoczącym tyłem mojej cudnej i najlepszej na świecie Yamaszce FZR. Problem pojawia się przy wyższych prędkościach 170 i powyżej. Z wiązku z tym mam dwa pytania: 1) Czy jest to wina zbyt twardo ustawionego zawieszenia? 2) Czy też może należy wymienic łożyska wachacza?
  9. Moja głupota nie zna granic :banghead: . Wracając z woodstoku :banghead: ( nie śpiąc za wiele) przysnąłem porostu zamknąłem oczy przed zakrętem obudziłem się w momencie parkowania mojej yamahy w rowie na szczęście jechałem powoli i nic poważnego się nie stało troszkę połamanego plastiku. Już nigdy nie wsiądę na motocykl nie wyspany, co mnie pokusiło. :banghead: Pozdrawiam wszystkich woodstokowiczów
  10. Uważaj żeby wszystko dobrze złorzyc najlepiei zrobic swoje oznaczenia przed demontażem na łańcuszku zębatkach wałkach i wale co by miec pewnoś ze łańcuszek nie przeskoczył na wale odkręc porywe od arternatorka i zaznacz położenie wału wtedy nic nie zepsujesz. Przed demontażem pomierz oczywiście luzy i nie zerwij gwintu podczas skręcania dokręcaj podobną siłą jaka odkręcałeś dasz se rade w końcu masz serwisówke płytki masz pod szklankami najlepiej wyciągac magnesem i zapisuj wartosci płytek nie pomyl ich pomierz je dobrą suwmiarką lub mikrometrem czasami oznaczenia na płytkach nie zgadzają się. Życzę powodzenia i pamiętaj pomyslec a potem zrobic
  11. Wszystko zależy od stylu jazdy ale z tego co wiem to sporty zjadają trochę oleju a na pewno nie smakował by mu kujawski :icon_mrgreen:
  12. tak dokładnie to nie wiem bo sam wszystko robię jeśli nie masz znajomego mechanika to troszkę zapłacisz myślę że zawszystko około 250 zł może więcej
  13. Kompletny serwis czyli regulacja zaworów , czyszczenie i regulacja gaźników ,synchronizacja, wymiana świec, oleju, filtrów i powinno chodzic jak w zegarku chyba że cuś ktoś popierdolił
  14. Mierzysz odwracając gaźnik tak aby pływak swobodnie zamykał zaworek. Mierzysz przystawiając prostopadle do obrzeża komory pływakowej dobrą miarkę lub suwmiarkę z najwyższym punktem pływaka. I nie doginasz pływaka tylko blszkę chyba ;)
  15. Nie jestem specem ale wydaje mi się że możesz miec za ubogą lub za bogatą mieszankę paliwa powietrze ile motur bierze ci zupy znaczy paliwka i na jakich obrotach latasz. Wykręc świece i obczaj jaki mają kolorek porcelanka powinna byc lekko brązowa kawa z mlekiem. Jeśli będzie ok to może zaworki masz podparte jak moto mocno sie nagrzeje. To tylko takie gdybanie jak się myle to poprawic mnie pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...