Skocz do zawartości

Szpakos

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Szpakos

  • Urodziny 06/13/1985

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI GSXR 600 K6
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Flint / UK

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.szpakos.e12.pl

Osiągnięcia Szpakos

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. http://allegro.pl/item751815756_arlen_ness...p_z_motogp.html wrazie odbioru osobistego i platnosci gotowka jestem wstanie zejsc z ceny :)
  2. Witam serdecznie Zastanawiam sie nad zakupem drugiego motocykla, moj wybor padl na KTM SuperMoto :) zanim jednak kupie cokolwiek chcialbym zaczerpnac informacji. Otoz chcialbym sie dowiedziec jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego motocykla, co ile serwisy (co powinno byc wymieniane i inne takie wazniejsze)... Zastanawiam sie nad dwoma wersjami, KTM 520 EXC oraz 620 (roczniki 2001-2003). Jednak doszly mnie sluchy ze ponoc bardzo czesto trzeba zmieniac olej (niby co 500km), skoro olej to i pewnie filtry... Dlatego bardzo prosilbym o przyblizenie mi jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego moto bo nie wiem czy to prawda... Moto bedzie uzywane z regoly na normalnych drogach, jednak bede posiadal zapas kol z oponami crossowymi na wypady poza miasto (jednak nie jestem zapalonym hardcorowym crosowcem wiec szalec nie bede), po prostu smigac po poligonach i lasach. Niestety nie mialem tez okazji przymierzyc sie do takiego moto, zastanawia mnie czy w ogole bede w stanie na to siąść. Niestety jestem kruchej budowy, waga 65, wzrost 170cm wiec nie wiem czy bede w stanie utrzymac to cos na drodze.... Aktualnie dosiadam suzuki GSXR 600 K6 z 2006 roku, nie narzekam jednak w przyszlym roku chcialbym zmienic na cos wiekszego i mysle o GSXR 1000 K7/8, jednak jeszcze daleko wiec moze na poczatek przygotuje sie na sezon jesienno-zimowy i bede ujerzdzal KTM-ke... Prosze was drodzy koledzy o jakies rady... Pozdrawiam
  3. Witam serdecznie, Od jakiegos czasu jestem posiadaczem spodni oraz kurteczki Alpinestarsa. Z dniem dzisiejszym chcac pierwszy raz ubrac kurtke wraz ze spodniami okazalo sie ze zamek w spodniach jest ciutke inny jak w kurtce - szok! Kupujac osobno spodnie jak i kurteczke liczylem na to ze jesli kupie je tej samej firmy nie powinno byc problemow ze spieciem ich razem. Jednak okazalo sie ze ni ch**a, nie da rady! Zdziwilo mnie rowniez to ze jak i spodnie tak i kurtka sa przeznaczone na sportowe moto, spodnie to wersja Alpinestars Track Pants (ze sliderami) a kurtka (fotka nizej) Nie znam modelu kurtwi wiec zamieszkam fotke wiec nie wiem jak to mozliwe ze posiadaja rozne zamki :/ Tak czy siak nie pozostaje mi nic innego jak kupic jakis zamek w polsce i tam go zmienic. Czy mial ktos podobny problem??? czy moglby mi ktos polecic jakis dobry (mocny i wytrzymaly) zamek ktory moglbym zmienic w kurtce badz w spodniach??? oraz jak sprawdzic jaki rozmiar zamka jest mi potrzebny... Za 2 tygodnie bede jechal do domu wiec moglbym tam zaniesc gdzies do wszycia :)
  4. moja tez caly czas wyla jak opetana :D bez przerwy :( wkur****m sie i rozkrecilem, wyciagnalem ten je***y alarm ze srodka i teraz korzystam z samej blokady :)
  5. widze ze wzbudzilem spore zainteresowanie tematem jak i niepotrzebna klutnie :D wiele osob twierdzi ze Arlen jest dobry tak jak i Alpinestars, tak wiec zdecydowalem ze w piatek bedac w sklepie wybiore poprostu to co bedzie lepiej lezalo na mnie:) kupujac 1pc kombi niestety Alpinestars nie bardzo pasowal do mojej budowy ciala. Natomiast arlen lezy wysmienicie, zobacze jak bedzie z samymi spodniami. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi
  6. staram sie :) i nawet mi wychodzi :D zeby nie bylo ucze sie kazdego dnia :P dziekuje ok, bede cwiczyl :) dziekuje
  7. nie wiem nie znam, i nie widzialem w sklepie. Raczej zostane przy Arlenie i Alpinie
  8. no wlasnie ja osobiscie do niego nic nie mam... Mam w zasadzie kombinezon Arlen Nessa 1PC T-Cup (GP Model) ale to na tor i dlugie oraz szybkie wypady. Zaliczylem juz w nim malego szlifa i nic mu nie jest, prawie niczego nawet nie widac... Ale ostatnio zdazylo mi sie kilka razy zaliczyc spotkania ze znajomymi oraz zwiedzanko po czym doszedlem do wniosku ze w kombi 1-czesciowym sie mecze. stad tez chce same spodnie kupic teraz i mam dylemat. Czy znowu Arlen ness-a czy tym razem lepiej Alpinestars-a.
  9. Witam Bylem dzis w sklepie kupic sobie spodenki Alpinestarsa Track, niestety nie mieli mojego rozmiaru wiec sprzedawca polecil mi spodnie Arlen Nesa (w bardzo podobniej cenie). Niestety nie bylem pewny czy je chce wiec zaczalem marudzic. Gosc zaczal mi wciskac ze Arlen Ness jakosciowo dorownuje marce Alpinestars-a, skora ktorej uzywa Arlen Ness niby lepsza od Alpinestarsa jak i same szwy. Jednak Alpine jest bardziej znana marka poniewaz angazuja sie w Superbike oraz MotoGP. Czy wie ktos czy jest w tym choc grosz prawy?? Czy naprawde warto ubrac sie w Arlen Nessa czy mam sobie odpuscic i szukac Alpiny???? ponizej linki spodni ktore mnie interesuja: Arlen Ness Alpinestars
  10. siemka w koncu znalazlem odpowiedni temat :) drodzy koledzy potrzebuje drobnych informacji odnosnie techniki jazdy na kole, ale moze na poczatek wyjasnie o co kaman. Jestem posiadaczem GSXR-a 600 od 3 miesiecy, od 2miechow posiadam prawko. Od 2 dni przyuczam sie stawiac moto na kolo, i poki co za cholere mi nie wychodzi... Znaczy po czesci udaje mi sie ale tylko na 1 biegu, na 2 brakuje mi mocy :P (jak to fajnie brzmi :P), a dokladniej to nie potrafie wysprzeglic... Jakies rady odnosnie sprzegla??? Zanim jednak zaczne uczyc sie chcialbym sie dowiedziec, w jakis sposob kontrolowac/pilnowac tylniego hamulca w razie zbyt mocnego postawienia konia na kole (chodzi mi o to aby nie je*nac na plecki). Czy trzymacie awaryjnie noge na hamulcu, czy w razie przechylu dopiero go szukacie. I przede wszystkim jak do cholery trzymac sie moto aby czasem nie wyjebal mi spod dupy...
  11. Szpakos

    No i stalo sie :)

    moto ubezpieczylem jeszcze przed zdaniem na prawko w H&R Ubezpieczenie kosztowalo mnie 800funtow, z tym ze w ubezpieczenie mam wliczone dodatkowo 4 opcje. Normalna cena to 600funtow za TPF&T, za TPF 300funtow. Opcje ktore wybralem to ubezpieczenie od smierci i inwalidztwa do 100 000poundow, ubezpieczenie kombinezonu wraz z helmem :) zwrot Excessa w razie wypadku i czwartej juz nie pamietam :P Mozliwe ze w przyszlym roku zmienie moto na R1 albo GSXR-a 1000, jesli ubezpieczenie bedzie mnie dalej tyle kosztowac to zabiore moto do polski i tam ubezpiecze :D
  12. Szpakos

    No i stalo sie :)

    motorem juz sie pochwalilem :) teraz chwale sie zdanym egzaminem na prawo jazdy :) wlasnie dzis zdalem prawko, za pierwszym razem w UK :D:D:D:D od dzisiaj moge juz legalnie latac swoja czarnulką :)
  13. heh i ja tak myslalem. Sadzilem ze juz nie potrzebuje zolwika skoro mam garba :P jednak sie mylilem. Zanim zaczne sezon musze sie zaopatrzyc w jakiegos zolwika. Ja mysle o Dainese oraz o Alpinestars-ie Bionic tylko bede musial pojechac do sklepu w kombi aby sprawdzic czy sie zmiesci bo za wiele miejsca nie mam na plecach :D staralem sie wziac dopasowany kombinezon - ale moze cos wymysle.
  14. i ja troszke obawiam sie slonca latem z racji ze posiadam jednoczesciowy kombinezon. Jeszcze nie mialem okazji sprawdzic go latem bo mam go zaledwie kilka tygodni :( obecnie spisuje sie dobrze ale latem moge miec problem ze sloncem :D mam nadzieje ze jednak jakos przezyje :D Moj kombinezon to Arlen Ness T-Cup 1PC - moze ktos wie jak sie jaki kombi spisuje latem?? pytam bo sa rozne modele, lepsze gorsze, tansze i drozsze...
  15. niestety nie mam garazu wiec trzymam na dworze :/ chwilowo za domem ale niedlugo przeprowadze sie i bede zmuszony trzymac moto przed domem na podjezdzie stad tyle zabezpieczen. Mimo wszystko mam ubezpieczenie od kradzieży ale wole dmuchac na zimne i zabezpieczyc odpowiednio.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...