Skocz do zawartości

Tasior

Forumowicze
  • Postów

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tasior

  • Urodziny 09/05/1989

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI RG 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1642101
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Głubczyce

Osiągnięcia Tasior

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. To prawda że na kursach na prawko kat. A instruktorzy w ogóle nie przejmują sie kursantami. Przedwczoraj miałem pierwszą jazdę motocyklem na którą pojechałem sobie z kumplem na moim obecnym "motorowerze" jakie było moje zdziwienie gdy instruktor wyciągną z garażu starą yamahe sr 125. Nigdy wcześniej nie widziałem tego motocykla więc sie gościa pytam czy to jest 125ccm a on na to: "nie wiem to chyba jakaś stosiedemdziesiątka" :icon_twisted: no ale mniejsza z tym koleś objaśnił mi i kumplowi co i jak z obsługą, ustawił słupki i kazał slalomować :flesje: po czym udał sie do kolesia zdającego prawko na samochód ciężarowy. Po 10 minutach przychodzi i mówi "no chłopaki wy sobie tu spokojnie róbcie slalom a ja jadę na miasto" :) Zaraz jak tylko ciężarówka oddaliła sie na bezpieczną odległość w trybie natychmiastowym porzuciłem wszelkie wykonywane czynności i rozpocząłem proces zarzynania yamaszki :cool: wyścig na 1/4 mili z suzuki :P ciągnięcie do czerwonego pola :bigrazz: próby palenia kapcia :bigrazz: wiem wiem nie powinienem ale instruktor sam sie o to prosił dając nam wolną rękę. Niestety jakiś uprzejmy człowiek doniósł kolesiowi jakie szopki odwalaliśmy i dostaliśmy lekki opierdziel :wink:
  2. No to raczej nie wął bo jak siada wął to wylatuje przez bak i wybija zęby
  3. Hej wicek już ci sie honda znudziła że ją reklamujesz na forum?? :icon_evil: Naprawdę chcesz sie na łosia przesiąść :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: odważny jesteś:PP
  4. Ludzie co wy sie chłopaka czepiacie wszystko to przez waszą zazdrość. Popatrzcie na jego nick wszystko wyjaśnia. Koleś jest super stunterem tak jak ten koleś z USA co śmiga na cbr f4 od 13 roku życia :)
  5. Jakiś litr na 1000 kilometrów oleju oczywiście :biggrin:
  6. Niestety producenci motocykli nie pomyśleli o konsumentach dla których liczy się przede wszystkim wygląd motocykla. Wszyscy polecający nieśmiertelne gs, gpz, er5 nie pomyśleli że te motocykle mogą sie nie podobać. Wyboru dużego właściwie nie ma klasa 400 już praktycznie nie istnieje (jedyny ładny wg. mnie to zxr 400) podobnie jak 250. I niestety jak ktoś szuka ładnego sprzęta jest skazany na 600 albo pierdzące 50ccm lub 125ccm :biggrin:
  7. Nie no szkoda niszczyć taki drogi wydech przytwierdzając do niego tłumik z rg albo tzr. Spróbuj jak koledzy mówią albo wrócić do starego filtra powietrza albo zamontować jakiś bardziej profesjonalny ewentualnie jakoś go delikatnie obudować
  8. Tasior

    NSR 50

    A co zrobiłeś że nagle zaczeła sie wkręcać na 13 tyś?? Trochę nie zrozumiałem o co ci chodzi
  9. Tasior

    Co polecacie

    Myślę że jak już śmigałeś na WSK i ogarniasz jakoś manualną skrzynie biegów to szkoda tracić życia na skuterek :buttrock: większości moich kumpli prędzej czy później nudzą sie kible i chcą coś biegowego. A jeżeli juz sie upierasz przy tym to może peugeota speedfighta 2 :icon_eek: zacny skuterek
  10. No i po co takie stare tematy odkopywać??
  11. No i taki Wiertara będzie mi mówił ze rg trzeba kręcić do końca. Już trochę nastukałem tysięcy na tym sprzęcie i jedyne co mogę potwierdzić to że dane fabryczne nie kłamią.
  12. Nie chodzi o te że NS-1 w porównaniu z RG jest jakaś szczególnie awaryjna tylko tam z silnika o pojemności 75ccm wyciągnięto sporo więcej niż z 80ccm suzuki. Duża różnica jest też w oddawaniu mocy. RG ładnie idzie już od 4 tysięcy a najwyższy moment osiąga przy niecałych 6 tysiącach tak więc kręcenie jej powyżej 8 tysięcy praktycznie nie ma sensu. NSka przyśpiesza bardzo dobrze nawet po przekroczeniu 9 tysięcy. Biorąc to wszystko pod uwagę można śmiało stwierdzić ze wymiana tłoka w hondzie czeka cię dość szybko. I tu pojawia sie problem bo ciężko dostać tłok do NS-1 do rg też nie jest łatwo ale osobiście znalazłem i kupiłem w jednym sklepie internetowym. Co do wyglądu to honda jest o niebo ładniejsza od RG przynajmniej wg. mnie. No i oczywiście cena zakupu RG jest dużo niższa bo dobrą sztuke można dostać za 2500zł:icon_twisted: co w przypadku NSki jest mało prawdopodobne
  13. No tak jak poprzednik napisał mając do wyboru RG i NS-1 to z tych dwóch wybrałbym TZR 80 najlepszy kompromis pomiędzy mocą funkcjonalnością i wyglądem :lalag: tylko droga troche
  14. Jak myślicie czy w przypadku kiedy tłok tak wygląda a nie ma progu na cylindrze należy robić szlif czy sama wymiana tłoka wystarczy??
  15. No świetnie można by też powiedzieć ze trzeba rozstrzeliwać tych którzy nie płacą podatków wtedy reszta sie wystraszy i na pewno zapłacą. Ale czy to sie przypadkiem nie nazywa terror??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...