
Tannenberg
Forumowicze-
Postów
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Tannenberg

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Hej, dość dawno temu pisałeś o serwisówkach, posiadasz je jeszcze? Potrzebowałbym do Yamaha Thunderace 96 r,? Pozdrawiam Wojtek
-
[Problem w tym ze nie ma impulsatora przypuszczam ze ktoras cewka jest nim ale nie moge dojsc o co chodzi z tym zaplonem pierwszy raz sie z tym spotkalem.
-
Teraz ja mam problem nadobyłem sie suzuki RM 465 i prawdopodobnie nie ma modułu zapłonowego silnik zrobilem lecz ni jak nie umiem podłaczyc zapłnu sa dwie cewki z ktorych wychodza 3 kable jeden masa na 2 pozostałych prąd brak jakiego kolwiek impulsatora jesli ktos mogłby mi pomóc byłbym wdzieczny.
-
:bigrazz: OSTATNI RAZ MOWIE GLOSNO I WYRAZNIE PRZESLE KAZDEMU SERWISOWKE TLENEM MOJ NIC [email protected] na poczte nie da rady niektore maja po 200 MB. Serwery terz tego nie przyjmoja wiec jesli ktos chce cos niech wali na tlenie i nie ma problemu.
-
Niestety mam neostradae i ip SERWERA ZMIENIA SIE moj nick na tlenie [email protected] kazdemu podam aktualne ip na @ nie dam rady wysylac serwisowek maja od 50 Mb nawet do 200 Mb wiec zostaje albo tlen albo ftp.
-
Yamaha DT80 wyręcona na lewą stronę
Tannenberg odpowiedział(a) na Tannenberg temat w Mechanika Motocykli 2T
U mnie bylo 6304 od stony kola zamachowego i 6204 od strony sprzegla, byc moze roznica wynika ze nie jest to dt na europejski rynek w serwisowce zeczywiscie jest mowa o dwoch identycznych lozyskach zreszta w tej mojej roznic jest troche wiecej. -
Dla wszystkich chodzi serwer FTP login motocykle haslo: moto tam sa wszystkie serwisowki serwer czyny 24 H na dobe ip 83.9.230.3 grzebcie jak ip sie zmieni podam na forum ewentualny kontak na @ [email protected] nie dam rady wyslac wszystkiego na @ sa za duze .
-
Yamaha DT80 wyręcona na lewą stronę
Tannenberg odpowiedział(a) na Tannenberg temat w Mechanika Motocykli 2T
To co robilem oipieralo sie nie na zapieprzaniu do serwisu po gar z tlokiem tylko na jak to nazwal kolega wioskowym tuningu ortografi nie lubilem nigdy moze dlatego jestem programista i wole cyferki mije motto wycisnac jak najwiecej przy minimalnym koszcie, dl ludzi ktorzy maja pieniazki niech beda poloni i inne wloskie wynalazki mnie caly zabieg kosztowal cale 340 zł remont silniuka i pozdejmowanie wszelkiego talatajstwa fabrycznie zamontowanego. A tak pozatym to na forom przewaznie wszycy pisza ile to oni nie wiedza ale krok po kroku opisu zdjecia blokad czy zamiennika lozyska KOYO 39299 S9 nie znalazlem wiec wniosek z tego prosty klucze w lapke i sami cos zrobcie a nie zawod syn wziac kase od starych posiedziec na warsztacie posluchac pie**ol i rznac fachowcow pozdrawiam. -
Yamaha DT80 wyręcona na lewą stronę
Tannenberg odpowiedział(a) na Tannenberg temat w Mechanika Motocykli 2T
Tak gwoli scislosc mam 30 na karku na codzien brykam CB900 F2 Pierdzikulko mamy do wyszumienia sie na polu a z lenistwa nie chce mi sie wieku zmieniac ;) do kolegi skoro stopien sprezania przez planowanie glowicy nic sie nie ma do pojemnosci to dlaczego profesjonalne przerabianie silniki sa doprezane pomijajac przypadki zakladania turbo i kompresora wtedy sa odprezane, w przypadku podtlenku zazwyczaj sie je dopreza. -
Yamaha DT80 wyręcona na lewą stronę
Tannenberg odpowiedział(a) na Tannenberg temat w Mechanika Motocykli 2T
Skracanie tloka Daje tylko wczesniejsze napelnianie komory walu tak dziala 2 sow przynajmniej tak mnie uczyli a zaczynalem od czegos pewnie nawet ty nie pamietasz a nazywalo sie wfm 150, remont remontem moge kopsnac ci wzor na obilczanie pojemnosci skokowe srednica tloka w tej chwili wynosi 52 mm skok sie nie zmienil sila zeczy, termostat poszedl won na samym poczatku bo potrzebny jest jak dziura w moscie, a tak pozatym odnosnie cylindrow poloni wloskich sa powlekane nikasylem i maja srednice 54 mm, jakos lepiej jedzi na zeliwnej tuleji ktora ma wieksze tarcie i szybciej lape temperature. Poloni ma ta wade ze jedna rysa i smietnik chyba ze masz 60 zł na szlif i 190 euro na powleczenie go nikasylem. wiec przerobki zaproponowane sa chyba najtansze z mozliwych nie sadzisz. A tak poztym chba nie miales Dt bo termostat jest w cylindzrze bystry kolezko i ma sie do glowicy jak swinia do latania przynajmiej w wersji made in japan a nie hiszpania ktore szlu na niemcy i europe, tych modeli nie miale wiec nie bede sie sprzeczal czy jest w glowicy. Rownie dobrze mozna olac poloni i zalozyc gar od DT 125 tez bedzie latac nowy jakies 1500 pln, mnie na to nie stac. A tak poztym dibo jak ja jezdzilem na motocyklach to ty na mleko wolales be a jak rozebralem pierwszy silnik to latales z tetra miedzy nogami . Jeszce apropo pojemnisci odejmi 1 mm na plan glowicy i nastepne 3,5 na uszczelki wydzie ci jak wol 92 cm -
Jak ktos chce serwisowke tu jest lista ktora posiadam Aprilla 1. APRILIA 125 ,Rotax 122 2. Aprilia rs125 3. Aprilia Scarabeo 125-150 4. Aprilia SR 50 5. Aprilia_Atlantic_500 6. Aprilia RSV 1000 00-2002_eng 7. Aprilia RSV1000-Tuono 8. Aprilia RSV Mille Motor Rotax 990 engine 9. APRILIA RS125 (1993-2002) 10. APRILIA SR 50 BMW 11. BMW R 1100 Rt - Rs, 12. R 850 - 1100 Gs, 13. R 850 - 1100 R 14. BMW K1100LT 15. BMW R1200C 16. BMW F650GS 17. BMW R 850 x - R 1100 x KAWASAKI 18. Kawasaki ZX12R 2000 19. Kawasaki ZX10R 2004 20. Kawasaki Gpz 1000Rx 21. Kawasaki ZRX 1200 A B C 22. Kawasaki ZXR750 L-M 23. Kawasaki Zzr 1200 24. Kawasaki GPX750 R(ZX750 F1) 25. Kawasaki GPZ 1000RX 26. Kawasaki Zx6R® 636 Ninja b1H-b2H 03-04 27. Kawasaki Zx10R 28. Kawasaki Zx-6R Ninja (Typ Zx 600 J) 29. Kawasaki ZX-6RR (Typ ZX-600-M1) [Modell 2004] 30. Kawasaki ZX-7R (Typ ZX 750-N1) 31. Kawasaki Zx 12R(2000 2003) 32. Kawasaki ZXR 400 33. Kawasaki zzr 600 34. Kawasaki_Ninja_ZX-7R HONDA 35. Honda CB 250 Two Fifty 36. Honda CB 400 N 37. Honda Cbr400 38. Honda CBR 600 (1995 - 1996) 39. Honda CBR 600 (1997 - 2000) 40. Honda CBR 600 F4i 01-03 41. Honda Cbr 600 F 42. Honda CBR 600 F4 99-00 43. Honda Cbr 600 F4 1999 2000 44. Honda CBR 600 F4 (2001 - 2003) 45. Honda CBR 600 F4i 46. Honda CBR 600 RR 03-04 47. HONDA hornet 600 w 48. Honda Hornet Cb600F W 49. Honda Vfr400 Nc30 50. Honda VFR 800 VTEC 2002 51. Honda XL600-650 Transalp XRV750 Africa Twin 52. Honda XL-XR-TLR125-200 79-87 53. Honda XR250 Tornado 54. Honda XR650R 55. Honda XR 250 R '83 SUZUKI 56. GS500 E 89-97 57. Suzuki GS 500 E 58. Suzuki GSF 600(S) Bandit 59. Suzuki GSX 1400 (Typ K2)[Modell 2002] 60. Suzuki GSXR 600 SRAD 96-00 61. Suzuki GSXR 1100 90-92 62. Suzuki Gsxr 1100 (L-M-N) 63. Suzuki GSX-R 600 (2001 - 2003) 64. Suzuki Sv 650 Js1Av1331 1999 - 2001 Yamaha 65. Yamaha.FZ6.Fazer 66. YAMAHA FZR-600L_FZR-600LC 1999 67. Yamaha r6 (1999 - 2002) 68. Yamaha TDM850 97 69. Yamaha XTZ750 XTZ 750 70. Yamaha YFM350 X 71. Yamaha YZF-R1 98 72. YAMAHA RAPTOR 73. Yamaha Tt600E 74. Yamaha_YZF-R1S(SC)_2004 75. Yamaha Yzf-R1 '04 Eng 76. Fazer FZS600 98 77. Yamaha VMX12 V-Max 78. Yamaha YZF-R1 2002-2003 79. Yamaha_XT600E 80. Yamaha Fazer FZS1000 81. Yamaha FZ6SS-FZ6SSC 04 82. Yamaha XJR 1300 1999-2003 83. Yamaha YZF-R1 04 84. Yamaha_YZF-R6(R,SR,RC,SRC)_2003 85. Yamaha SR 250 Special 86. Yamaha RAPTOR 87. Yamaha Fzr 600 88. Yamaha YZF-R1 (2002) 89. Yamaha DT125 X,RE 05 90. Yamaha DT125R 88 91. Yamaha Fazer Fz6-S 2004 92. Yamaha Fazer FZS600 02 93. Yamaha r6 Service 2003 94. Yamaha Szr660 95. Yamaha XJ600 S Diversion,S Seca II,N 92-99 96. Yamaha XTZ 750 Super Tenere 97. Yamaha YZ450FR 2003 98. Yamaha YZF1000 Thunderace 99. Yamaha Xj600 51J 100. Yamaha YZF R6 101. Yamaha Virago XV 535-700-750-920-1000-1100 KTM 102. KTM'98-'03 - 400-660 LC4 - English 103. KTM 125_200_250_300 104. KTM 250-300-380 105. KTM 90 500-600 LC4 106. KTM_Manual_WP_5018_Shock 107. KTM 1999-2003 250-380 SX,MXC, EXC 108. KTM - Engine_250_300_380(99-03) 109. KTM_WP_4860_Fork 110. KTM_400-660_LC4_'98-03 111. KTM ENGINE_250_525_4T_SX_MXC_EXC
-
Yamaha DT80 wyręcona na lewą stronę
Tannenberg odpowiedział(a) na Tannenberg temat w Mechanika Motocykli 2T
mam -
Otuz tak kupilem DT 80 bo jako szczeniak takowa jezdzilem ale troszku przybraklo mocy wiec majac nieco pojecia o mechanice zaczelem dlubac przy silniku w celu zwiekszenia mocy moze sie to komus przyda isc do sklepu to kazdy potrafi i nowy komin zapodac czy cylinder 100 cm. Ja ich nie mialem wiec mysle ze komus sie to przyda. Bedzie w punktach. Dodam ze zakupilem DT z peknietym tlokiem i cylindrem. DT 80 LC II 1993 r. 1. Wymianka łożysk wału korbowego fabrycznie są KOYO generalnie smietnik nie wytrzymuja dłużej niż 1500 tys. na oleju z dozownika. Proponuje SKF jedno to 6304 drugie to 6204. 2. Po sieringi poszedłem do Agromy najtaniej. 3. Zakupilem tloczek 0,75 czyli na szlif i tym sposobem uzyskalem 92 cm 4. Strzelilem polerke kanalu wydechowego na lusterko przy okazji powiekszajac go o 2 mm coby sie lepiej wypruznialo malenstwo ze spalin. 5. Membrane zostawilem w swietym spokoju ostatnio jak przy niej kobinowalem to musial kupic druga 6. Glowica poszla do planowania caly 1 mm tlok nie dostal dzwona z glowica wiec jest dobrze. Zwiekszyl sie stopien sprezania. 7. Swieca NGK typ V dobrana wieksza wartosc cieplna. 8. No i wydech kolanko zostawilem w spokoju ale do pierwszego pudla dobralem sie kontowka odcinajac je od kolanka i moim oczom ukazal sie dlawik i cos w rodzaju katalizatora czyli scianki tlumika byly wylozone warstwami metalowej bardzo drobnej siatki. Nie dalo sie wypruc po dobroci wiec poroilem wydech wzdluz zgrzania kontowka oczywiscie, wyszlo z problemami. 9 Zmiana oczywiscie rurki wylotowej z 1 komina ta ciut mala. zastosowalem rurke o srednicy rantu z oryginalu. Dlugos dobrana tak by drugi kominek dalo sie skrecic jak w oryginale. 10. Teraz drugi kominek, posiada odolejacz musi byc drozny, nastepnie kontoweczka i wsad won, ale dorobic nalezy dwa kola z blachy i ponawiercac je wiertlem ja dalem 8 wspawac dwa w odleglosci 10 cm od siebie a w srodek druciak metalowy do garow najtaniej w jakims hiper i nie jeden ja wladowalem 5. Mozna pominac blaszki i wsad z druciaka ale wyje niemilosiernie i kazda radiola sie czepia. 11. Na koniec zaspawac to co pocielismy. 12. Zebatki poszly nowe najtaniej znalazlem w sklepie internetowym martin tak samo jak tlok dostawa rewelka. przod 15 tyl 51. 13. Gaznik przedel delikatna modyfikacje w postaci dyszy 140 byla 110 fabrycznie. Poskladane do kupy jezdzi i 120 bez wiekszego problu na prostej wczesnie najlepiej ciagnela przy 5000 rpm teraz od 3000 rpm zawija jak wsciekla. wzroslo spozycie plynu zwanego paliwem o 0,5 l przy itesywnym wstawaianiu w terenie czyli 1,2 i opor czasem 3 i opor. Wszyscy lataja i kupuja nowe kominy i cylindry 100 cm pytanie po co jak da sie z tego wycisnac wiecej. A przy planowaniu glowicy i doprezeniu silnika wal korbowy w szczegolnosci lozysko dolne dostaje bardziej po dupie czyli skraca sie jego zywotnosc ale w sumie nowa korba to 100 zł a cylinder poloni z tlokiem i glowica to 800 zł wiec chyba warto powalczyc. W module nie doszukalem sie blokady zalozylem wlasnej konstrukcji i tak samo sie zachowuje. Jesli ktos ma jakies pytania smialo pomoge na tyle ile bede mogl. Pozdrawiam Rafał. Jestem dzis na czacie jak ktos chce jakies info
-
Zastanawiam sie po kiego winkla zwalac glowice wystarczy odkrecic wydech i kopiac powoli sprowadzic tlok na wysokosc kanalu wydechowego widac tam pieknie co dostalo w dupe a jak sie wezmie lusterko i latareczke to mozna garnek oblukac w kazda strone bez zwalania glowicy i zakupu nowej uszczelki.
-
Posypaly ci sie zeby z 1 biegu prawdopodobnie dostalo w dupe tez sprzeglo czeka cie rozpolawianie simka.