Skocz do zawartości

Kilofazer95

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kujawsko pomorskie

Osobiste

  • Motocykl
    FZS1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kilofazer95

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Cześć. Mam fzs1000 2004 z UK. I tam mieli takie rozwiązanie że po przekręceniu kluczyka na zapłon od razu włączają się światła. Jest to uciążliwe i chciałbym to zmienić. Dorzucić włącznik i podpiąć się do kabli od świateł za stacyjka bo tak chyba będzie prościej. Żeby nie szukac tego kabla na oślep chciałbym prosić was o jakieś wskazówki ewentualnie jakiś link do schematu jak to wszystko tam idzie. Problem też może stanowić przełącznik od świateł długich jeśli jest przed stacyjka, bo jeśli za do chyba nie . Ktoś coś pomoże może? 🙂 Wiosna coraz bliżej 🙂 będziem latać :D.
  2. Szukam i szukam i dedykowanych znaleźć nie mogę. Chyba zbyt zabytkowe moto:D może ktoś zakładał jakieś inne które przypasowały? Z góry dziękuję.
  3. Wielkie dzięki. Trzy dni szukałem w Googlach ale nie wiem czemu ograniczyłem się tylko do naszego kraju. Serce mi stanęło jak zobaczyłem ceny. Wyjdzie z 230e plus robota to z 2/10 wartości motocykla lekko. XD Wazne ze są, dzięki.
  4. Witam. Muszę wymienić łożyska i tuleje wahacza w fzs1000 z 2004 roku. Udało mi się znaleźć łożyska ale z tuleją jest problem. Moze jest jakiś zamiennik z innego moto czy coś? Dzięki
  5. Siemacie. (fzs1000 2004r) Dopieszczam moją faze i została mi ostatnia sprawa do której nie wiem jak podejść. Otóż Po ustawieniu motocykla na centralnej i złapaniu za tylne koło występuje luz góra-dół. Taki na centymetr powiedzmy. Jako że ja mało techniczny, i łatwiej idzie mi psucie niż naprawianie ( mam szczególny dar do ukrecania śrub :D) praktycznie wszystkim zajmuje się znajomy. Wymienilismy łożyska kiwaka i nic to nie dało. Nie możemy namierzyć skąd ten luz. Co jeszcze zostaje? Mocowanie amora? Sam amor? Jest jesvzze coś? Dodam że nowy amor to 1/4 wartości motoru więc średnio mi się to podoba. A i najważniejsze. Czy w ogóle się tym przejmować. Znajomy twierdzi żeby olać. Mi się wydaje że to może być niebezpieczne. Bo przecież przy odciążeniu tyłu łatwo będzie zgubić trakcje. Choć kiedy moto stoi na kołach to tego luzu nawet nie da się wyczuc. Więc sam już nie wiem. Co myślicie??
  6. A wyszlifowałem, pryslem sprejem i wszyło tak cacy ze się nie spodziewałem 😄 dzięki za pomoc. Będę ciął jak uznam ze manetki są koniecznie do wymiany. Piona.
  7. Nic się nie kręci, ani śruba ani ciężarek nawet nie drgnie. Nie wiem jak to wygląda w środku, nie bardzo wiem o jaki kolek ci chodzi. Myślałem że w kierownicy jest po prostu gwint. Jak obetne to jak wtedy wyciągnę śrubę z gwintu?
  8. Cześć. Chciałem wymienić końcówki kierownicy bo są zniszczone i przy okazji manetki w fzs1000 z 2004. Końcówki podrdzewiale z odpryskami... Przykręcone tak mocno że próbujac odkręcić obrobilo śruby. Próbowałem też kręcić samym ciężarkiem zaciskając klucz przez taśmę i szmatke ale wyszło tak że poniszczylem go jeszcze bardziej, teraz to nawet malować tego nie ma sensu. Ma ktoś pomysl co z tym zrobić? Myślałem o wymianie całej kierownicy... Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.
  9. Witam. Jestem tu nowy więc na wstępie się przywitam. Witam 😄 Niedawno kupiłem fzs1000 z 2004r. Mam luz na kołysce wahacza, kołyska jest już wymontowana, jednak nigdzie nie mogę znaleźć nowej. Wymieniał ktoś same łożyska Kołyski i mógłby podzielić się radą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...