ja do tylniej lapmy w romecie wsadziłem żarówke która orginalnie była w "magicznym pudełeczku" w SHL, więc na odwrót też pasuje:) z SHL do rometa i z rometa do SHL ;] tylko nowa od rometa ile ma W? :| małe odejscie od tematu: od czego jest kontrolka w Osie? Od pozycji? :P
jak dla mnie to po 1 musiałby być produkowany w Polsce, bo inaczej to już nie Sokół... Ps. wyprodukowali już Sokoła 150 chyba? http://arek-shl174.w.interia.pl/sokol.jpg ale o 1000 jeszcze nie słyszałem ;]
na 100 % nie m11w - inny prawy czop :/ moze tylko złudzenie ale otwor na sworzeń jakby większy? WSK 250 trial-tylko jaki ona miała iskrownik? a w wskach chyba były tez inne iskrowniki? SEM, Haldex? może to od tego?
http://www.allegro.pl/item155671392_wal_ko...alny_nowy_.html Witajcie od czego jest ten wał? przypuszczałbym że od W2A ale te czopy jakieś inne:/ Może wy wiecie? :buttrock:
ja tam w swojej po 21 tys. km mam orginalne i ani drgną, ale chyba najpopularniesze są teflonowe, słyszałem coś o tulejkach z brązu ale niewiem jak się sprawują...
Widzę orginalną kanapę;> (tak mi się zdaje) - gratuluje :crossy: A pompke masz?? :wink: ;) ;) No mój stary wtedy nic nie chomikował bo nie było takiej potrzeby... Części było ogólnodostepne... Jedyne co mi pozostało po tych SHL-kach to zabierak z zębatką i dziurawa dętka - to wszystko... Później trochę przywiozłem od wujaszka bo to mu ojciec je oddał, ale były to resztki tego czego nie sprzedał :/
Ale motocykl kiedyś był popularny, powszechnego użytku... i nie dziwię się twojemu ojcu bo mój też miał dwie SHL (M11, M11W) które kilkanaście lat temu oddał za darmo, a teraz ja nie musiałbym kupywać.... taki los, kiedyś nie myslało się na zapas...
nie to jest jakaś szafka blaszana na kluczyk:D chyba z jakiejś przychodni ;P ale niebawem zaczynam remont silnika, bo ten jest juz mocno zmeczony :biggrin:
Wypisze tu zmiany jakie zachodziły w modelu M11 na przełomie jego produkcji (jednak nie wszystko wiem, więc jeśli wiecie dopiszcie): 1. Wprowadzenie amortyzatorów nowszego typu (1963?) 2. Wprowadzenie loga tłoczonego na bak (1963 ale miesiąc?) 3. Wprowadzenie koł 18-calowych (?) 4. Montaż amortyzatorów skrętów - do stycznia 1966r. 5. Zastosowanie osłonki stacyjki - luty 1966r. 6. Nowy typ kierownicy - marzec 1967r. 7. Modernizacja osłony łańcucha i uchwytu silnika - lipiec 1965r. 8. Zmiana położenia włącznika STOP i lekka ingerencja w instalację - po I kwartale 1964r.