
blucha
Forumowicze-
Postów
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O blucha
- Urodziny 12/25/1975
Osobiste
-
Motocykl
MT-9
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
37285
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Warszawa-Alexandrów
Osiągnięcia blucha

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Przejsciowki mocowania gaźnika w silniku dolnozaworowym
blucha odpowiedział(a) na blucha temat w Mechanika Motocykli Weteran
Pojechałem, bo na żarty nie miałem nastroju. Mechanik ze mnie jak z koziej dupy trąba a mimo wszystko wielką frajdę sprawia mi brudzenie rąk w garażu. Posiłkuję się instrukcją i akurat ten szczegół z wykręcanymi szpilkami (jak pewnie jeszcze setki innych) mi umknął. Dodatkowo liczę na fora takie jak to i naprawdę nie potrzebuję wielkiej awarii, żeby stanąć rozłożyć ręce i powiedzieć: NIE WIEM. A co do gaźników to już prawie siedzą. Zanim jednak je odpalę czeka mnie cynowanie baku (przeciek na szwie) i wykonanie choćby kawałka instalacji elektrycznej bo poprzednia była tak zagmatwana, że wziąłem śrubokręt, kombinerki i ... worek na śmieci. pozdrawiam (mam nadzieją, że kolega prince nie zemdlał znowu od tych pozdrowień) -
Przejsciowki mocowania gaźnika w silniku dolnozaworowym
blucha odpowiedział(a) na blucha temat w Mechanika Motocykli Weteran
Odpowiem, choć nie lubię dyskusji w takim tonie. Wymieniam, ponieważ stare nie dają się wyregulować, nie można dokupić do nich "zestawów naprawczych" a wszelkie czyszczenia z osadów, gotowania w ropie itp nie przyniosły pożądanego efektu. Do tego osoba, która na radzieckich motocyklach zęby zjadła i dopóki miałem z nią kontakt to służyła mi radą powiedziała, że te gaźniki są OK. Dlatego je kupiłem. Licząc na to, że będzie palił 3.5 albo pięć albo 25 litrów - ale palił, wyglądał gorzej albo lepiej ale jeździł, bo wolę, żeby w garażu wisiały stare marne gaźniki niż stał cały motor, bo taniej kupić nowe gaźniki niż nowy silnik. pozdrawiam A aktualne przejściówki mam z motobazaru i nie są "w stożek" A na allegro jest kilka ale nie "w stożek" I przepraszam kolegę, że zapytałem na forum bo ono jest pewnie od pisania jakimi jesteśmy świetnymi mechaniorami i czego to my w rusku nie zrobimy a leszcze wyp.......alać -
Przejsciowki mocowania gaźnika w silniku dolnozaworowym
blucha odpowiedział(a) na blucha temat w Mechanika Motocykli Weteran
Wiem, że to szczyt wygodnictwa ale czy wiesz może gdzie można takie nabyć? Wszystkie które dotąd spotkałem były "cylindryczne" Za resztę dziękuję, będzie mi znacznie łatwiej -
Przejsciowki mocowania gaźnika w silniku dolnozaworowym
blucha odpowiedział(a) na blucha temat w Mechanika Motocykli Weteran
Jeżeli dobrze rozumiem to kanał dolotowy ma być stożkowy aby zniwelować różnicę średnicy dolotu w cylindrze i wylotu z gaźnika? Czy to oznacza, że nie montuje się do dolniaków tych gaźników? Mam uciąćąć szpilki, nawiercić i nagwintować otwory pod śruby z łbem stożkowym? Dobrze rozumiem czy jest inny prostszy sposób? W tym dziale trafiają sie posty o mechanikę więc zapytałem tu ale na przyszłość sie poprawię A poza tym jak widzisz to nie tylko kłopot śrubek -
Przejsciowki mocowania gaźnika w silniku dolnozaworowym
blucha opublikował(a) temat w Mechanika Motocykli Weteran
Mam dolnozaworowy silnik w Dnieprze MT-9. Ostatnio nabyłem dwa nowe gaźniki k68, przejściówki z pionowego na poziomy układ śrub i chciałbym je u siebie zamontować. Problem polega na tym, że coś mi w tym wszystkim nie gra. Oto jak rozumiem zasadę działania przejściówek - do przejściówki w sześciokątne otwory (oczywiście po odpowiednim dopasowaniu :bigrazz: wkładam śruby dostarczone wraz z przejściówką - następnie przejściówkę nakładam na pionowe szpilki wychodzące z cylindra. - dokręcam nakrętkami, które tylko troszeczkę chowają się w tulejowatych otworach redukcji - przykładam gaźnik i ... kłopot Zarówno szpilka od cylindra jak i nakrętka na niej przeszkadzają abym mógł podejść z gaźnikami Czy jest na to jakiś sprytny patent, czy może trzeba szukać innych - dłuższych przejściówek na zasadzie: |=| Tylko co wtedy z długością kanału dolotowego? -
Z tego co widzę to to jest podobne do oryginalu MT-9 Sam takiego mam. I nawet rok produkcji by pasował
-
Na motobazarze kupisz. A jak nie chce Ci sieęczekać to wiem, że ma je p.Kądziera
-
Mógłbym się nie zgodzić ale odpuszczę. W końcu nie mam jak sprawdzić autentyczności dokumentów
-
Są lampy z 4 otworami. Ja w k750 z 1973 mam taką. Patrząc z siodła od lewej strony: - pusty otwór na zieloną oprawkę - kontrolka luzu we własnepodłączona z czujnika luzu - wbudowane szkiełko - czerwona(pomarańczowa) - zapłon (lub ładowanie) żarówka montowana w stacyjce (LICZNIK) - pusty otwór na obudowę bezpiecznika - pusty otwór na oprawkę (nie pamiętam koloru ale mogą sprawdzić). oryginalnie zdaje się, że od świateł
-
Czy wiecie gdzie można dostać te repliki helli? Szukam po internetu ale jakoś nie idzie znaleźć.
-
.. .gaźniki K37 z Chang Jianga w M-72 ...
blucha odpowiedział(a) na IRBIT temat w Mechanika Motocykli Weteran
30mm Carburetor US$35.99/pair(Including the accessories) + Airmail US$35.00 = US$70.99 Tyle kosztują same gaźniki z przesyłką. Moim zdaniem taniocha. Ja tam biorę. -
A to odważna teza. W ruskich i w nowych często jest co wymieniać :icon_mrgreen: A co do czarnej świecy to oznacza to w większości przypadków za bogatą mieszankę (w mniejszości pierścionki i olej w komorze spalania). Za bogata mieszanka natomiast wcale nie musi oznaczać złego ustawienia gaźników ( choć zwykle oznacza i od sprawdzenia tego należy zacząć) Może być spowodowana: niedoborem powietrza (ssanie), złym zapłonem (brak iskry lub w złym momencie co powoduje niespalenie mieszanki i stąd w następnym cyklu będzie za bogata) zużyte linki przepustnic (nierówno zamykają, więc różnie pracują) inne :buttrock:
-
Oryginalnie kontrolki są takie same jak żarówka światła postojowego przedniego - 2W. Drogowe/mijania - 32W/21W Tył wózek i błotnik po 3W, stopy - 6W przód wózka 2W Podświetlenie prędkościomierza 3W Ale ja bym nie przywiązywał specjalnie do tego wagi Ja np. włożyłem 4W 12v zamiast 2W/6V Trzeba tylko uważać, żeby suma wszystkiego nie przekroczyła prądu jaki da ci prądnica
-
Odpowiem sobie sam. Nie do dostania. Uszczelki trzeba dorobić samemu a dysze dorobić u kogoś
-
Czy ktoś wie co wchodzi w skład "zestawu naprawczego" do gaźników 37A i ile coś takiego kosztuje?