Skocz do zawartości

blucha

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O blucha

  • Urodziny 12/25/1975

Osobiste

  • Motocykl
    MT-9
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    37285
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa-Alexandrów

Osiągnięcia blucha

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Pojechałem, bo na żarty nie miałem nastroju. Mechanik ze mnie jak z koziej dupy trąba a mimo wszystko wielką frajdę sprawia mi brudzenie rąk w garażu. Posiłkuję się instrukcją i akurat ten szczegół z wykręcanymi szpilkami (jak pewnie jeszcze setki innych) mi umknął. Dodatkowo liczę na fora takie jak to i naprawdę nie potrzebuję wielkiej awarii, żeby stanąć rozłożyć ręce i powiedzieć: NIE WIEM. A co do gaźników to już prawie siedzą. Zanim jednak je odpalę czeka mnie cynowanie baku (przeciek na szwie) i wykonanie choćby kawałka instalacji elektrycznej bo poprzednia była tak zagmatwana, że wziąłem śrubokręt, kombinerki i ... worek na śmieci. pozdrawiam (mam nadzieją, że kolega prince nie zemdlał znowu od tych pozdrowień)
  2. Odpowiem, choć nie lubię dyskusji w takim tonie. Wymieniam, ponieważ stare nie dają się wyregulować, nie można dokupić do nich "zestawów naprawczych" a wszelkie czyszczenia z osadów, gotowania w ropie itp nie przyniosły pożądanego efektu. Do tego osoba, która na radzieckich motocyklach zęby zjadła i dopóki miałem z nią kontakt to służyła mi radą powiedziała, że te gaźniki są OK. Dlatego je kupiłem. Licząc na to, że będzie palił 3.5 albo pięć albo 25 litrów - ale palił, wyglądał gorzej albo lepiej ale jeździł, bo wolę, żeby w garażu wisiały stare marne gaźniki niż stał cały motor, bo taniej kupić nowe gaźniki niż nowy silnik. pozdrawiam A aktualne przejściówki mam z motobazaru i nie są "w stożek" A na allegro jest kilka ale nie "w stożek" I przepraszam kolegę, że zapytałem na forum bo ono jest pewnie od pisania jakimi jesteśmy świetnymi mechaniorami i czego to my w rusku nie zrobimy a leszcze wyp.......alać
  3. Wiem, że to szczyt wygodnictwa ale czy wiesz może gdzie można takie nabyć? Wszystkie które dotąd spotkałem były "cylindryczne" Za resztę dziękuję, będzie mi znacznie łatwiej
  4. Jeżeli dobrze rozumiem to kanał dolotowy ma być stożkowy aby zniwelować różnicę średnicy dolotu w cylindrze i wylotu z gaźnika? Czy to oznacza, że nie montuje się do dolniaków tych gaźników? Mam uciąćąć szpilki, nawiercić i nagwintować otwory pod śruby z łbem stożkowym? Dobrze rozumiem czy jest inny prostszy sposób? W tym dziale trafiają sie posty o mechanikę więc zapytałem tu ale na przyszłość sie poprawię A poza tym jak widzisz to nie tylko kłopot śrubek
  5. Mam dolnozaworowy silnik w Dnieprze MT-9. Ostatnio nabyłem dwa nowe gaźniki k68, przejściówki z pionowego na poziomy układ śrub i chciałbym je u siebie zamontować. Problem polega na tym, że coś mi w tym wszystkim nie gra. Oto jak rozumiem zasadę działania przejściówek - do przejściówki w sześciokątne otwory (oczywiście po odpowiednim dopasowaniu :bigrazz: wkładam śruby dostarczone wraz z przejściówką - następnie przejściówkę nakładam na pionowe szpilki wychodzące z cylindra. - dokręcam nakrętkami, które tylko troszeczkę chowają się w tulejowatych otworach redukcji - przykładam gaźnik i ... kłopot Zarówno szpilka od cylindra jak i nakrętka na niej przeszkadzają abym mógł podejść z gaźnikami Czy jest na to jakiś sprytny patent, czy może trzeba szukać innych - dłuższych przejściówek na zasadzie: |=| Tylko co wtedy z długością kanału dolotowego?
  6. Z tego co widzę to to jest podobne do oryginalu MT-9 Sam takiego mam. I nawet rok produkcji by pasował
  7. Na motobazarze kupisz. A jak nie chce Ci sieęczekać to wiem, że ma je p.Kądziera
  8. Mógłbym się nie zgodzić ale odpuszczę. W końcu nie mam jak sprawdzić autentyczności dokumentów
  9. Są lampy z 4 otworami. Ja w k750 z 1973 mam taką. Patrząc z siodła od lewej strony: - pusty otwór na zieloną oprawkę - kontrolka luzu we własnepodłączona z czujnika luzu - wbudowane szkiełko - czerwona(pomarańczowa) - zapłon (lub ładowanie) żarówka montowana w stacyjce (LICZNIK) - pusty otwór na obudowę bezpiecznika - pusty otwór na oprawkę (nie pamiętam koloru ale mogą sprawdzić). oryginalnie zdaje się, że od świateł
  10. blucha

    M-72

    Czy wiecie gdzie można dostać te repliki helli? Szukam po internetu ale jakoś nie idzie znaleźć.
  11. 30mm Carburetor US$35.99/pair(Including the accessories) + Airmail US$35.00 = US$70.99 Tyle kosztują same gaźniki z przesyłką. Moim zdaniem taniocha. Ja tam biorę.
  12. A to odważna teza. W ruskich i w nowych często jest co wymieniać :icon_mrgreen: A co do czarnej świecy to oznacza to w większości przypadków za bogatą mieszankę (w mniejszości pierścionki i olej w komorze spalania). Za bogata mieszanka natomiast wcale nie musi oznaczać złego ustawienia gaźników ( choć zwykle oznacza i od sprawdzenia tego należy zacząć) Może być spowodowana: niedoborem powietrza (ssanie), złym zapłonem (brak iskry lub w złym momencie co powoduje niespalenie mieszanki i stąd w następnym cyklu będzie za bogata) zużyte linki przepustnic (nierówno zamykają, więc różnie pracują) inne :buttrock:
  13. Oryginalnie kontrolki są takie same jak żarówka światła postojowego przedniego - 2W. Drogowe/mijania - 32W/21W Tył wózek i błotnik po 3W, stopy - 6W przód wózka 2W Podświetlenie prędkościomierza 3W Ale ja bym nie przywiązywał specjalnie do tego wagi Ja np. włożyłem 4W 12v zamiast 2W/6V Trzeba tylko uważać, żeby suma wszystkiego nie przekroczyła prądu jaki da ci prądnica
  14. Odpowiem sobie sam. Nie do dostania. Uszczelki trzeba dorobić samemu a dysze dorobić u kogoś
  15. Czy ktoś wie co wchodzi w skład "zestawu naprawczego" do gaźników 37A i ile coś takiego kosztuje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...