Skocz do zawartości

zenek

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zenek

  • Urodziny 09/09/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kalisz

Osobiste

  • Motocykl
    VFR800Fi, VF700F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1919018
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia zenek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Siemano. W moim sprzęcie taka sama sytuacja - VF 700F RC23 '85.
  2. zenek

    Kto z Łodzi ??

    Siemano ! Gdzie dzisiaj ?? spore zaległości mam, a dyskusji na temat miejsca spotkań aż nadto :] Do zobaczenia :>
  3. Od dwóch dni jestem właścicielem nowej 900 setki. I w moim sercu gra, dlatego musze się z kimś podzielić. jest ok
  4. zenek

    Kto z Łodzi ??

    E tam po sezonie... Ja wczoraj smigałem :icon_eek: rewelacja, człowiek od razu w lepszy nastrój wpada i jakoś łatwiej tą zimę przetrwać :notworthy: No i witam wszystkich w Nowym Roku ! - oby ten był bezpieczniejszy! I dziękuję za życzenia :]
  5. Witam. Ja z czystym sumieniem mogę polecić narzędzia firmy CRAFTSMAN. Są solidnie i dobrze wykonane, (ręczne mają dożywotnią gwarancję).
  6. zenek

    Kto z Łodzi ??

    Siemano :] Mam pytanie co do likwidacji szkód komunikacyjnych z OC sprawcy. Chce starać się o pokrycie kosztów z tytułu zniszczenia odzieży motocyklowej (szczególnie kurtki, butów i ew. kasku). Czy to powinno być zgłoszone razem ze szkodą w pojeździe, czy też jako szkoda na osobie z ubezp. OC ? Dodam, że szkoda w motocyklu dość spora i została już zgłoszona, ale jeszcze nie było "konfrontacji" z rzeczoznawcą i oględzin poniesionych uszkodzeń. Jeśli ktoś z Was jest biegły w kwestii odszkodowań bądź mieliście już doświadczenia w podobnej sytuacji, to proszę też o odpowiedź na pytanie, co do rekompensaty za szkody moralne. Na szczęście poważniejszych obrażeń nie odniosłem (jedynie podejrzenie zerwanych wiązadeł), siniaki, krwiaki i obicia. Jednak tydzień o kulach to dla mnie spore utrudnienie, nie wdając sie już w szczegóły innych bóli. Czy mogę, nie mając rachunków za wypożyczenie sprzętu rehabilitacyjnego (kule) ani za np. codzienny transport do pracy, starać się odszkodowanie ? Jak to umotywować, żeby była solidna podstawa do roszczeń ? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Zenek.
  7. Witam. Mam pytanie co do likwidacji szkód komunikacyjnych z OC sprawcy. Chce starać się o pokrycie kosztów z tytułu zniszczenia odzieży motocyklowej (szczególnie kurtki, butów i ew. kasku). Czy to powinno być zgłoszone razem ze szkodą w pojeździe, czy też jako szkoda na osobie z ubezp. OC ? Dodam, że szkoda w motocyklu dość spora i została już zgłoszona, ale jeszcze nie było "konfrontacji" z rzeczoznawcą i oględzin poniesionych uszkodzeń. Jeśli ktoś jest biegły w kwestii odszkodowań bądź miał już doświadczenia w podobnej sytuacji, to proszę też o odpowiedź na pytanie, co do rekompensaty za szkody moralne. Poważniejszych obrażeń nie odniosłem (podejrzenie zerwanych wiązadeł), siniaki krwiaki i obicia. Jednak tydzień o kulach to dla mnie spore utrudnienie, nie wdając sie już w szczegóły innych bóli. Czy mogę, nie mając rachunków za wypożyczenie sprzętu rehabilitacyjnego (kule) ani za np. codzienny transport do pracy, starać się odszkodowanie ? Jak to umotywować, żeby była solidna podstawa do roszczeń ? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Zenek.
  8. Witam. 0,12 dla ssących i wydechowych i tak jak koledzy już wspomnieli, nie jest to takie "hop siup". Najłatwiej jest wyregulować przy zdjętej pokrywie alternatora (lewa strona silnika, dobrze jest uprzednio spuścić olej ;]). Na kole alternatora są znaczniki - T13 oraz T24. Określają one GMP poszczególnych tłoków. Wałem kręcisz odwrotnie do wskazówek zegara tak, żeby znacznik pokrywał się z poziomą linią łączenia bloków silnika ("na godzinie 3"). Dla każdej z par (czyli 1-3 i 2-4), sprawdź i ustaw osobno, nie oba cylindry naraz (w RC24 np. dla cylindrów w danej parze luzy pojawiają się naprzemiennie, co 1 obrót wału). Co do wałków rozrządu, to owszem były problemy (po '84 oficjalnie były wyeliminowane przez zmianę materiału), ale w dużej mierze winę za to ponosi olejenie głowic w tych silnikach. Otóż jest zdecydowanie za słabe. W późniejszych rocznikach Honda zaczęła nieco modyfikować (powiększać) kanały olejowe w mocowaniach wałków rozrządu. Polecam małą modyfikacje układu olejenia głowic. Ja osobiście zastosowałem adaptor pomiędzy filtr oleju a blok silnika, który podaje olej osobnymi wężykami olej bezpośrednio na głowice. Dzięki temu mamy ciśnienie oleju około 2-krotnie wyższe niż z oryginalnego układu, dodatkowo olej jest przefiltrowany, a nie prosto z miski. Rozwiązanie bardzo proste i skuteczne, jak będziesz zainteresowany, mogę wysłać rysunek i zwymiarowany projekt adaptora (mogę też na zamówienie takie adaptory wykonać). oprócz tego rozwierciłem w/w kanały olejowe do rozmiarów stosowanych w późniejszych rocznikach (od '86). Co do słyszalności zaworów, to swoja rolę odgrywa też tu zastosowany olej (rodzaj i lepkość). Zenek.
  9. zenek

    Kto z Łodzi ??

    Siemano, Jedzie ktoś w ten weekend do Warszawy na "Motocykl Expo" ??
  10. zenek

    Kto z Łodzi ??

    Siemano, Jedzie ktoś w ten weekend do Warszawy na "Motocykl Expo" ??
  11. zenek

    Kto z Łodzi ??

    Siemano :) Co do wypadu do Łasku w sobotę, to ja bardzo chętnie :] tylko zbyt wcześnie to nie dam rady (w piatek kawalerski "szwagra" :)). Ja akurat będę jechał sam, bo mój "plecaczek" jest z Łasku, więc po drodze zabiorę. Siema PROCu ;) dobrze, że bezpiecznie wróciłeś. Do zobaczenia na placu <crossy>
  12. zenek

    Kto z Łodzi ??

    Siemano. Właśnie spoglądam przez okno i dupa :| widze, że to samo co w zeszłą środę jest, mokro, pada... Jeśli się nie zmieni, to dzisiaj też odpuszczam.
  13. zenek

    Kto z Łodzi ??

    Siemano. Pewnie właśnie gdzieś śmigacie :] Ja niestety nie mogłem dzisiaj sie zjawić. Wczoraj zaliczyłem małego szlifa :/ Troche poobijany jestem i lekko poździerany, więc nawet nei jestem w stanie jeździc póki co... Hondziawa też w nienajlepszym stanie.. poździerała sie trochę, pogięło i połamało sie co nieco :|, Zresztą - jak to po szlifach bywa. Nie wiem kiedy mi sie uda zrobić moto, póki co to narzędziami nie moge operować jeszcze... ale bede sie starał, coby na za tydzień sie udało. Tylko kurcze w sobote mieliśmy śmignąć na tą działeczke... Kacper daj znać co ustaliliście, moze do soboty coś zdziałam, coby jeździć sie dało i może sie podkurować zdążę :] Pozdroo :icon_rolleyes:
  14. Siemano. Sprawdź termostat, ewentualnie możesz sprawdzić czy bez niego jest to samo. Jeśli nie wiesz dokladnie jak sprawdzic termostat, to pisz. Ja miałem podobną sytuację, niestety to była uszczelka pod glowicą. Jeśli bedziesz wymieniał te uszczelki, to koniecznie daj głowice do planowania. Co do cen uszczelek, to mniej wiecej : "Klasa" 69 zł, "Athena" 59 zł, orginał Hondy 185 zł, (ceny za 1 szt.). Jak będziesz zdejmował głowice, to będziesz też potrzebował podkładki pod kolektory wydechowe, ok. 3zł/szt. no i uszczelke pod pokrywe alternatora. Jest troche pracy przy tym... trochę czasochłonne, najwięcej czasu i pracy chyba zajmuje wyjęcie silnika. W Łodzi w serwisach całość mniej więcej 800 zł za samą robociznę (jeżeli nie będzie komplikacji). Przy dostarczeniu samego silnika już wymontowanego ~300-400. zenek.
  15. Jak najbardziej. Jedyny słuszny kolor - czarny :], koszt niewielki - około 3zł za tubke silikonu dedykowanego do silników (temp. do 360st). Oczywiście bez przesady z grubością nakladanej warstwy. Do odtłuszczenia powierzchni bardzo dobrze spisuje sie rozcieńczalnik nitro (ok. 3-4 zł). Ja mam w ten sposób uszczelnioną ową pokrywę u siebie i żadnego wycieku, silnik suchy i czysty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...