Skocz do zawartości

jacekp

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Wszelkie podróże mające swój cel
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Valkyrie
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    601-745020
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia jacekp

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki ...... :D Też tam szukam ...... faktycznie, mają nawet książki serwisowe z wpisami przeglądów ....
  2. Panowie, dzięki za dotychczasowe bardzo konkretne informacje ...... Byłem juz zdecydowany na Dominatora , ale kolega mnie ostrzegał że za mały - z opisów wynika że niekoniecznie ........ Chyba jednak skończy sie Dominatorem ..... szukam, ale znalezienie motocykla w dobrym stanie za rozsądna cenę nie jest takie proste .....
  3. WItam, Szukam motocykla (używanego 1995-99) trochę na trasę, bardziej w teren. Na "któtkiej liście" zostały Hondy : Afrika Twin i Dominator. Mam 190 cm wzrostu (wage też słuszną:-) i trochę się obawiam,że Dominator jest za delikatny. Czy ktoś ma doświadczenia z tymi motocyklami i mógłby przekazać konkretne doświadczenia i opinie ? Dzięki, jacek
  4. Nie wiem, jakie zabezpieczenia ma Twoj motocykl, ale np. w Valkyrie jest blokada blokada bezpieczeństwa odcinajaca zapłon po wywrotce na około 20 minut. Można kręćić i nic ... Potem system się odblokowuje i wszystko działa OK> Może masz coś takiego ?
  5. Panowie, Rzeczywistość jest , niestety, prozaiczna ..... Parę dni temu otrzymałem list z fotką zrobioną od tyłu (akurat jechałem samochodem ...). Przenośny fotoradar straży miejskiej z Człuchowa stał gdzieś na poboczu, po lewej stronie drogi (podejrzewam, że w zaparkowanym samochodzie) i nie ma szans, aby go zauważyć ....... Tak więc wszytstkie "patenty" są mało skuteczne .... niestety .....
  6. jacekp

    3 miasto

    Taaaaaaaa ..... też byłem na Valkyrie ..... był tych maszyn zreszta kilka .... ochroniarze sprawdzali i , faktycznie, w miłej atmosferze, jeden czytał numery z dowodu, drugi zerkał na tablice, wszystko szybko, sprawnie i z uśmiechem ..... i dobrze, bo naprawdę poczułem, że ktoś chroni nasze maszyny ..... Dzięki :-) A jeżeli chodzi o nerwowego kolegę - mam nadzieję, ze nie miał na plecach barw VRCC Poland ... :-(
  7. jacekp

    Do Londynu?

    Do Londynu to, moim zdaniem, ma sens wtedy, gdy musisz jechać własnie tam. Jeżeli ma to być turystyka motocyklowa to .... cholernie nieciekawa trasa, cały czas autostrady a do tego droga przeprawa promowa (warto wziąć jakąś podkładkę pod pasy, którymi załoga promu mocuje motocykl - ryzyko otarcia lakieru lub chromu). Chyba, ze masz wiecej czasu i pojedziesz np. wzdłuż pólnocnego wybrzeża, bocznymi drogami zaczynając od Rugii .... wtedy może byc fajnie ..... A powrót np. promem do Norwegii i dalej przez mosty nad cieśninami (rewelacyjne wrażenia z jazdy motocyklem) ......
  8. No i te tancerki na platformie ....... :notworthy: :) :)
  9. Kiedy jedziecie do Trójmiasta ? Startuję (90%) z Poznania w piątek po południu (około 15-16). Ew. prośba o namiar telefoniczny, spróbuję Was złapać na miejscu Jacek [email protected] 601-745020
  10. Panie, Panowie, Jadę z Poznaia do Gdyni na Powerststion w piątek po południu (około 15). Czy ktoś ma ochotą na wspólną jazdę lub czy jedzie jakaś grupa, do której można si dołączyć ? Motocykl - Honda Valkyrie, preferowana prędkość podróżna na polskich drogach 100-120 km/h.
  11. Sorki chłopaki, ale w piątek po południu startuję do Trójmiasta na zlot w Sopocie. Może w ciągu tygodnia na Malcie ?
  12. Niestety, pomimo chęci, byłem tylko na początku (przejazd z Gniezna pod Rybę), potem drobne problemy zmusiły mnie do wyjazdu i uniemożliwiły powrót do Zacnego Grona, ale chciałem BARDZO PODZIĘKOWAĆ za to krótkie spotkanie i wspólna jazdę, naprawdę PRZESYMPATYCZNE towarzystwo !!!! Chętnie wpadłbym któregoś czwartku do Was z Poznania - prośba o dokładniejszy namiar. Poza tym - do zobaczenia na innych imprezach :) Jacek [email protected]
  13. jacekp

    Południowa Francja

    Wszystko co ważne, chyba już zostało powiedziane, moje doświadczenia są podobne: - dogadać sie po angielsku trudno, ale generalnie ludzie są życzliwi i język "mówiono-migowy" zdaje egzamin. Mieliśmy problem z linką gazu, serwis w Dijon szalał z ceną i terminami - napotkany motocyklista poprowadził nas kilkadziesiąt kilometrów do znajomego sklepu, gdzie za grosze ( 4 euro) znalazł podobną i jeszcze pomógł wymienić ... - policji przy drodze nie widziałem wcale przez cały tydzień (na całej trasie Polska - Czechy-Austria-Włochy-Francja-Szwajcaria-Niemcy pierwszy "patrol" w krzakach spotkałem już w Polsce, za Świeckiem !!!) - jeżeli miejscowy mówi Ci, ze Cię poprowadzi to od razu poproś o wolną jazdę, bo gnają po krętych drogach na złamanie karku (ale bardzo pewnie !) - rewelacyjne drogi, nawet górskie - na przełęcze ponad 2000 m n.p.m. można jechać bez problemów - jedzenie w wiejskich knajpkach pyszne i relatywnie tanie, należy unikać sklepów, stacji paliw i restauracji w większych ośrodkach i przy autostradach
  14. jacekp

    Interkom

    Od początku sezonu testuję niezłe rozwiazanie, niestety drogie ..... Bezprzewodowy bluuetooth Motorola HS830, cena około 400 zł (brutto) za sztukę. Umożliwia rozmowę kierowca-pasażer lub połączenie z telefonem komórkowym (nieźle słychać do około 100km/h przy głosnych wydechach - Corbin). Zestaw składa sie z instalacji do kasku (słuchawka i mikrofon na wysięgniku) oraz drugiego, do zawieszenia na szyi ze słuchawką w uchu - np, na rower ....). Minus (oprócz ceny) - konieczność ładowania po 5 godzinach rozmowy Plus - żadnych kabli, można rozmawiać w odległości do około 10 m.
  15. Witam, Nie mam, niestety, w tym roku szansy pojechania w Alpy (w planie KArpaty), ale robiłem trasę dookoła Alp dwa lata temu (cztery motocykle) i chętnie służę doswiadczeniami (fajnie jest pojechać np. najwyższymi przełęczami - świetne drogi ...). Jacek mail:[email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...