Skocz do zawartości

ReBeLlion

Forumowicze
  • Postów

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ReBeLlion

  • Urodziny 08/10/1985

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle:)
  • Skąd
    Piła

Osobiste

  • Motocykl
    zx 6r 636
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3607238
  • Telefon
    663648970
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/jurass/personal/

Osiągnięcia ReBeLlion

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. troche samostartu na filter i zassala wache jak trzeba.. jednak nie taki diabel straszny. pozdrawiam
  2. ReBeLlion

    tor poznań- zawody

    mowisz Kapselek ze teraz Freak Riders da ognia na broczynie;dd :buttrock: :buttrock: :buttrock: :cool:
  3. ReBeLlion

    ilu nas jest !!!!

    no i oczywiscie rebelek ze swoja wierna 636 sie dopisuje;) :crossy: :crossy: :buttrock:
  4. czytalem Spidi na stuntpoland ale tyle o tym hb jest i wogole wielka mieszanina do tego niektorzi spamuja itp. tak jak mowisz plusy i minusy pewnie ma kazdy uklad. naginam u starszego w fabryce wrazen heh jest to slusarka itp wiec jakis adapter na wahacz na drugi zacisk do dla mnie codziennosc. a jak powiedziales pompe od przedniego hebla dajmy na to juz ta lepsza radialna musialbym obrucic o 180 stopni wtedy wlot plynu mam od dolu a zbiorniczek zostaje u gory.. moze tak byc?? Pozdro pozdro..
  5. Wiec Panie Adamie przyczyna zatarcia-- brak oleju.;)
  6. no Arni tak jak mowisz zrobie 2-gi zacisk i jakas pompa radialna mocowanie sie zrobi wszystko da rade;) i nie bedzie zabawy z odopowietrzaniem itp. yołłł
  7. ja nie wiem Pany w czym Wy wydzicie wielki problem tak jakby to wasz silnik byl rozbierany.. po to jest chyba to forum, a jak ktos nie chce pomagac to nie musi pisac zbednych docinek tak mi sie wydaje, albo sie myle.. w tym kraju to tylko narzekac, wszyscy sa najmadrzejsi itp itd szynszyl to akurat mam gladz cylindra i trzeba to na honownicy obleciec, dasz rade przeciez sie o tym uczyles, jak znasz wszystko a czemu o pasametrze zapomniales. ehh.. pozdro i dzieki w sumie za nic. szerokosci
  8. Panowie jestesmy laikami ale zawsze kombinujemy to zle ze probujemy i [ytamy doswiadczonych ludzi?? a jak mamy sie nauczyc jak nie na wlasnych bledach. ja raz silnik z zalapana panewka/panewkami zawiozlem do mechanika i co?? zaplacilem kafla za nic, ze niby wal byl szlifowany i panewki nowe zamowione w co mi sie nie chce wierzyc. wiec odnosnie glownych panewek. dostalismy je razem z tym nowym walem takze ten wal co jest obracal sie na tych panewach na ktoych powinien czyli komplet ..pozzdrawiam
  9. wał wymienialismy z korbami razem takze panewek nie ruszalicmy a panewy w bloku sa spasowane ok. tylko ten rozrzad ahhhhh niby wszystko poznaczone a dupa a najgorsze jest to ze 1i 4 tlok sa u gory a 23 na dole zadne zawory nie sa otwarte a krzywi odwrocone do siebie.. a motocykl to drodzy Koledzy yamaha xj600 90` :buttrock: :buttrock: no i sedno tematu dlaczego nie idzie ruszyc walem napinacze popuscilismy itp.
  10. czyli bo za bardzo nie kleje o co chodzi.. nie jestem jakims debilem, ale jakby ktos mogl bardziej mi przyblizyc dobra jest podjolem decyzje czyli 2-gi zacisk i pompa najlepsze i chyba najbardziej wydajne hamowanie. pozdro i dzieki wielkie za podpowiedzi
  11. jeszcze raz znowu ja;) dzisiaj troche grzebalismy, ale nici. bez elektryka sie chyba nie obejdzie. wiec tak podlaczylismy pompe na krotko ale i tak nie chce zagadac. albo wtryski nie podaja albo nie ma iskry.. mniejsza o to tak jak powiedzialem bez elektryka sie nie obejdzie. najgorsze jest to, zeobawiam sie o modul zaplonowy, ze moglismy cos w nim zjarac itp.. ale czy jest to mozliwe jak zaden z mozliwych bezpiecznikow w instalacji jakie sa nie spalil sie?? mi sie wydaje ze bezpiecznik powinien chronic przed takimi sytuacjami. pozdrawiam. :buttrock: :buttrock:
  12. dzieki Monter75 tak tez myslalem bo widzialem koncowki z takim wpustem jak np elementy do wezy ogrodowych itp czyli stozek z nacieciami pod katem. myslalem ze to sie nie sprawdza ale jak mowisz ze daje rade to nie ma sie co zastanawiac. Pozdro wielkie :crossy:
  13. smoka przerobie ale jak przerobic odme, jakos sobie poradze.. tak wlasnie zamowilem 52 zabki a jak cos to mozna wymienic dokladnie.. z tylu hb spoko bez problemu szukam pompki sprzegla na allegro nikle sprawy, no i nie wiem jak kupie oplot z metra gdzie zacisnac, ale od tego jest archiwum dzie ki wielkie za odpowiedzi :buttrock: :buttrock:
  14. najwazniejsze zeby caly czas byl strach w czlowieku gdy sie dyga w pion bo bez strachu czlowiek sie zapomina mysli ze nic nie moze go zaskoczyc a jednak...zdarza sie.. tak jak powiedzial Cygan w Stunt Days 2 pierwsze co ubior nie wazne jak dlugo sie smiga i jakie sie ma doswiadczenie ...podstawa. :buttrock:
  15. wszystkiego trzeba sie nauczyc i jak najbardziej brac sie samemu a mechanik i tak swoje weznie przewaznie nie tylko za sama robote. malymi krokami do przodu. kiedys trzeba zaczac metada prob i bledow. Ja tez kiedys z Przyjacielem nie mialem pojecia o tym a ostatnio wymienialismy wal z korbami w xj :buttrock: :buttrock: :buttrock: pomyslnosci i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...