Skocz do zawartości

mucha

Forumowicze
  • Postów

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mucha

  • Urodziny 07/02/1972

Informacje profilowe

  • Lubię
    snowboard
  • Skąd
    Gdansk

Osobiste

  • Motocykl
    KTMEXC2502T
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    889-133-688
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mucha

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. bedzie pasował :-) ...tak orginał czy też inne tuningowe ... Przeglądając serwisówki zauważyłem ,że 95% podzespołów silnikowych mają te same numery katalogowe ... różnice to tylko wydech i zestrojenie gaźnika (dysze). Przy amatorszczyźnie jaką uprawiam na moim EXC to czy wydech/dyfuzor jest z SX / EXC nie ma dla mnie róźnicy (mówimy o orginałach). Pozdrawiam PS. Po skasowaniu orginalnej końcówki od EXC ... założyłem HGS'a i jest "Si" PS. ..zreszta EXC 200 -- to po prostu rozwiercona 125'tka :-) ... a EXC 300 to rozwiercona 250 'tka :-) -- mówimy o rocznikach 1999-2003
  2. Witam Nie chce pisać tego zapytania w dziale "podróże" bo zostanie ten wątek zasypany opisami typu "ttr'ą/afryką przez świat". Poszukuję kontaktu do osób ,które uprawiały mocniesze (czyt.amatorskie) enduro po Ukrainie. Totalny szutr/las/kamienie. Coś w stylu ---- http://www.enduromania.net/ Pojazd na przyczepkę, baza w miasteczku i latanie po okolicach (nocki przeznaczone na naprawy sprzętu :bigrazz: ). Dwa dni i zmiana miejscówki. Poszukuję informacji na temat skąd zacząć (miejscówki), namiarów GPS'owych i informacji prawnych (po jakich rejonach można 'fruwać" by nie dostać po dupie od "leśnych stróżów prawa ukraińskiego"). Jeśli ktoś coś takiego już takiego uprawiał w ukraińskiech lasach to proszę o podesłanie na priv'a kontaktu ... napiszę / zadzwonię itp... Wielkie dzięki Pozdrawiam
  3. Ano tak...chłopaki na WR450F przepalają ok 1/2 baka ,a ja po tym czasie już na oparach jadę. Dłuższe wypady = 2 x 1,5 l (PET) w plecaku :icon_idea: Ale prowadzenie pojazdu 250 (2t) niezaponiane = jak BMX'em :bigrazz: W trudnym terenie 250 (2t) po prostu frunie ,a w tym czasie 450 (4t) grzęzną :cool:
  4. KTM EXC 250 - 2T 1. tor = 3 mh / bak 2. las = 50 km - 70 km ... po 40 km lasku zaczynam szukać nerwowo stacji benzynowej :buttrock:
  5. bierz bierz bierz...wszelkiej maści 250 (4T). To jest najzdrowszy procres ewolucji enduro/MX ....
  6. Witam Z tym kopniakiem w dupsko to mieliśmy ten sam problem. Jednakże szybko okazało się ,że na samym szczycie hopy był mały garb. Przednia zawiecha brała go gładko, a od tylniej dostawało się strzał w dupsko :icon_mrgreen: Nie było sensu regulować zawieszenia dla jednej hopki skoro na całym torze tylko jedna była taka 'masakryczna'. Trzeba po prostu brać poprawkę na takie miejsca i tyle .... albo odpuszczać albo ćwiczyć,ćwiczyć,ćwiczyć aż wreszcie się 'dupsko' wzmocni :crossy: Pozdrawiam
  7. ...sorrki..gg nie używam.... ;) ...a w niedzielę to wybierają się 'kloce' (TTR'ki,KLR i chyba KLEkot ... może dołączy się XR'ka)....ja raczej się nie zabiorę (za lekki jestem 250-2T :wink: ) Pozdro
  8. Witam ...zaglądaj na moto3miasto(forum) lub motox(forum)....tam najczęściej ludzie z okolic trójmiasta się ustawiają. A poza tym ...to do Szymbarka kroi się wypad w niedzielę tj.:16.09.br. Pozdro
  9. ...ja mam sprawny silnik CB750....i to w ramie z pełnym osprzętem :flesje: Nawet mogę sprzedać....a koszt to CB750 (1996) - wypucowana,zadbana z nikczemnym przebiegiem (24tyś km'ów) ;) - 9500 PLN (negocjacyjna :P )
  10. ...ciekawe....znajdą się chętni....jesienią spotkałem kolesia co gnał przez miasto (drogą dla rowerów) na desce (kołowej) z silnikiem od kosiary ---- co freestyle to freestyle :crossy: I nie ważne ile to kosztuje ....ważne czy znajdzie się osoba co zechce to kupić :wink:
  11. ...to jest to....fajowe.....tylko ostrożnie proszę :crossy:
  12. dziękuję ...człowiek całe życie się uczy :icon_biggrin:
  13. Witam Ano ano. Mam pytanie. Oczywiście w mojej maszynie znajduje się owa SIGMA i to niedziałająca :biggrin: i tak sobię ją obejżałem i sprawdziłem gdzie ten kabelek idzie. Czujka jest montowana w jażmie hamulca przedniego. Chciałbym wykożystać tą linkę i to gniazdo (po co dodawać kolejne kable skoro to jest fajnie spasowane) wraz z czujką ale nie doszukałem się magnesu na szprychach (może odfrunął). Moje pytanie brzmi. Czy w standardzie był magnez na szprychach ? Bo patrząc na mocowanie kabla (w jażmie hamulca) mamy jeszcze tarczę hamulcową (w sumie to dość mocno wyciętą) która mogła by zakłócać odczyt skoro co jakiś czas przesłania szprychy. Tak więc czy ten magnez był (no bo jak inaczej ma to działać :bigrazz:) standartowo czy też nie ? Już zgłupiałem :icon_biggrin:
  14. Witam Jakiś miesiąc temu zakupiłem powyższą UTIK'ę (roz. XL). Przy moim 190 cm'ów XL'ka leży wygodnie...fajnie dopasowana - raczej nie posiadam jeszcze 'bębna :buttrock: Decyzję o zakupie buzera podjąłem po pożadnym szlifie i liczeniu żeber (czy aby wszystkie sztywne :biggrin: ) i jak na razie jestem zadowolony (bo je mam na miejscu :cool: ) Jednakże nie jest aż tak 100% różowo .... jest w nim gorąco (UTIKA) ... mimo temperatur póżno jesiennych po założeniu powyższej 'zbroi' okazuje się ,że może ona zastąpić idealnie ubranie 'wewnętrzne' (wystarczy T-shirt). Aż strach pomyśleć co będzie latem :) Wykonałem może jeden mały lot przez kierę jak i mały szlifik leśno błotny i ochraniacz sprawdził się w 100%. Polecam więc go (UTIKA) .... ale na jesienno zimowe słoty :icon_biggrin: PS. Wykonanie jest OK
  15. Ja stosuję ... walkę o życie.... :biggrin: :icon_exclaim: ...znaczy się ...czujnym trza być (bo już zaliczyłem parę szlifów na tych pitolonych liściach :icon_razz: ) ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...