Skocz do zawartości

paveire

Forumowicze
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O paveire

  • Urodziny 06/11/1975

Informacje profilowe

  • Lubię
    moto oczywiscie :-)
  • Skąd
    Dublin, Wloclawek

Osobiste

  • Motocykl
    XJ600Diversion
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia paveire

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. paveire

    Włocławek na 2oo

    Ja rowniez dziekuje. Bylo milo, szkoda ze dla mnie tak krotko. Jezeli nie uda mi sie wyrwac za tydzien, to mam nadzieje, ze chociaz spotkamy sie gdzies przy piwku, abo jakims innym wynalazku zimowa pora, dopoki wiosna nie nadejdzie. Bede sledzil ten dzial. Wielkie pozdro. paveire
  2. hej, niezupelnie egzotyczne w Europie. Co prawda produkowane i sprzedawane do tej pory chyba tylko w Japonii, ale juz np w Irlandii, a co za tym idzie w Wlk Brytanii pewnie tez, bardzo popularne. Pelno tego na ulicach Dublina. Swego czasu sam chcialem kupic, ale nie trafil sie. Z kurierka masz racje, wiec dobrze sprawdzic przebieg. pzdr
  3. ja dokladnie tak robie, jak jade na krotka przejazdzke biore ciemna, jak dalej to biala lub zwykle wozac torbe na plecach biore obie i biala do plecaka na wszelki wypadek. W sloneczny dzien oczy bardzo mecza mi sie w bialej, przyciemniana daje komfort. Wyglada tez duzo lepiej na kasku :cool:
  4. Czesc, ja mam w shoei wlasnie dark smoked i dopoki jest swiatlo dzienne, nawet jesli jade przez las lub slonce zajdzie za chmury, nie ma zadnego problemu z widocznoscia. Pogorszenie widocznosci pojawia sie dopiero o zmroku i od tego momentu taka szyba juz sie po prostu nie nadaje, zbyt niebezpieczne. Po ciemku widocznosc minimalna. Wiec rasumujac w ciagu dnia zero problemu. pzdr
  5. cze, raz mierzylem, cykl mieszany 4,8 l/100km. Rocznik moto 2003. pozdro
  6. paveire

    Ireland

    Sa, sa, ale moto niestety w Polsce. Mam tu tez dwoch kumpli, Dublin, na Dragach 650, ale na dlugi weekend do Polski pojechali. Jest jeszcze milosz-rr w kilkenny, ale nie wiem, czy w Polsce swojego moto nie ma. pzdr
  7. paveire

    Volvo V40

    Cze, mam V40 z roku 1997, 1.9TD, przebieg ok 245 tkm. Auto odkupilem od pierwszego wlasciciela, uzytkuje je moja zona od 2003r. Auto duze, wygodne, bardzo praktyczne. Przyjemne w prowadzeniu, chociaz przy duzych predkosciach odrobine wariuje (poprawiono zawieszenie w 1999r). To starszy typ diesla od Renault, wiec jak cos sie dzieje i nie moge dostac kupuje w serwisie Renault. Przez te cztery lata nic specjalnego sie nie dzialo, czynnosci serwisowe, raz uszczelke pod glowica wymienialem i teraz ostatnio byl problem z zaworkiem przy pompie paliwa (nie moglem nigdzie dostac, specjalista od pomp pomogl). Z serwisu Volvo nigdy nie korzystalem, nie bylo potrzeby, czesci moze nie od reki ale w ciagu 2-3 dni dostepne, ceny az tak bardzo nie roznia sie od innych marek (mowa o zamiennikach). Auto ma 90KM, daje rade, szczegolnie w trasie przyjemnie sie jezdzi. Spalanie latem przy mieszanej jezdzie ok 5.5l (z klima), zima 6.5l ON. Ostatnio robilem zawieszenie, bo przy tym przebiegu az sie prosilo, koszty przecietne (niestety nie mam przy sobie zapiskow z wydatkow, ale sprawdz np Intercars). Moja zona uwielbia to auto ;) pzdr
  8. Cze, XJ600S to moje pierwsze wlasne i powazne moto. Doswiadczenia mialem tyle co ty. Jako jedyny ma 4 gary (inaczej brzmi :icon_question: ). Bardzo udany i trwaly sprzet. Moj ma bardzo maly przebieg jeszcze, rok 2003-1 rej 2005, ale same pozytywne opinie slyszalem, jako o moto na poczatek. Pali ponizej 5l/100, w miare dobra ochrona przed wiatrem (do 140 km/h), stabilny nawet przy szybszej jezdzie i z pasazerem, wygodna kanapa i pozycja kierowcy. Bedzie ciezszy od gpz, gs, cb, moj 213kg z plynami, roczniki 92-95 202kg (z owiewka). Jest wiekszy od np gs, wiec jesli masz wzrost powyzej 180cm to tez nalezy na plus zaliczyc. Serwis w ASO kosztowal mnie ok 300zl (olej,filtry). pozdro,
  9. paveire

    Jakie macie fury :)

    Volvo V40 1.9TD '97 Renault Clio 1.2 '95 (mankut) pzdr,
  10. ??? co ma do tego ksiezna Diana ??? Ona tez sie scigala ??? :bigrazz: :crossy:
  11. Rowniez nie zauwazylem nic niepokojacego po tegorocznych polskich upalach, ale stania w korkach nie bylo. Pozdro
  12. W Dublinie, IRL, jezeli wziac pod uwage wydajnosc i zyskownosc w sensie wlepiania mandatow, mysle, ze jeszcze lepiej wychodza. Tutaj sa wydzielone pasy dla autobusow i w godzinach porannego i popoludniowego szczytu staje sobie tali polucjant z boku, gasi motor, wyjmuje notes i czeka na tych co chca na skroty. Kosztuje to chyba 35 euro. Kiedys obserwowalem, przez ok 10 min zatrzymal 4-5 aut. Oszczednosci na kamerze, paliwie, amortyzacji moto, poscigach itp. Czysty zysk :) Pozdro.
  13. Trzymam za ciebie kciuki Miklas. Ja sam niestety zrezygnowac musialem z podrozy do Irlandii, brak czasu (czyt. urlopu) i moto dojedzie do Liverpoolu na pace busa, a stamtad juz go zabiore na prom Holyhead-Dublin :evil: . Bardzo mnie interesuje czas w jakim pokonasz dystans do promu we Francji (chyba ze plyniesz z Holandii). W kazdym razie powodzenia i nie zapomniej ''tam'' zjechac na lewo :( pozdro
  14. W Irlandii jest to na porzadku dziennym, wszyscy i wszedzie to robia (motonici znaczy), policja rowniez. Na swiatlach motocyklisci spotykaja sie za linia ,,startowa'', na autostradzie w korku jada srodkiem, auta sie rozsuwaja. Raj normalnie :clap:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...