Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/07/20 w Odpowiedzi

  1. 3 lata temu jeździłem troche na 125cc w 4T. Przy zwykłych predkosciach przelotowych położenie manetki nie miało znaczenia - jedziesz 80 km/h, dajesz gaz w opor i slyszysz tylko yyyyyy i wskazowka zaczyna wspinać się jak ślimak, zawieszenie... moze jakieś minimalne ruchy są. : ) Jak przy 80 km/h odejmiesz gaz, to sie toczy - hamowanie silnikiem minimalne. Tam silnik nie rządzi motocyklem, tylko motocykl silnikiem - dlatego wydaje mi się, że na 125cc nie za dużo wpływu gazu na motocykl mozna zobaczyć. : ) Jedynie na niskich biegach coś czuć. Powiedzmy w ruchu miejskim będzie można zobaczyc jak gaz wplywa na geometrę, ale i tak trzeba sie skupić. ; ) Pomijając wplyw gazu na geometrę, to Rura ma rację, 125cc aż tak duzo nie wybacza, jak się już nim bujniesz do setki i wpadniesz w ciasny zakręt, to bedzie tak samo bolało jak na wiekszym moto. Nieprzemyslane hamowanie moze boleć też tak samo jak na większych sprzętach. Na pewno plus jest w tym, że przy redukcjach nie zablokujesz koła, ani nie zerwiesz gazem przyczepnośći - tyle z *wybaczania* na 125cc. ; )
    1 punkt
  2. No wlasnie, patenie za trzy punkty, co dzieje sie z motpcyklem gdy dodamy gazu a co gry odejmniemy lub zaczniemy hamowac ? 🙂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...