damek0007 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 siemka wszystkim:) mam taki problem, otoż nie wiem co sie dzieje bo jak jade moim lc4 i raptownie dodam gazu na maxa to dziwnie sie zamuli, strzeli z tłumika i dopiero ciagnie, to samo jest jak np jade na 5biegu i raptownie gaz na maxa, raz nawet jak tak zrobilem to poprostu motor mi zgasł :icon_mrgreen: co to może być? czy to jest wina dyszy od paliwa?? może trzeba dać wieksza? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Sadze ze najzwyklejsza regulacja gaznika po wyczyszczeniu filtra powietrza zniszczy ten efekt :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Sadze ze najzwyklejsza regulacja gaznika po wyczyszczeniu filtra powietrza zniszczy ten efekt :notworthy: POZDROhmm bo własnie wymieniłem filtr;) a jak wyregulować ten gaznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Wyczysc go dokladnie, sprawdz poziom w komorze plywakowej i ustaw sklad mieszanki paliwowo-powietrznej. Mysle ze bez serwisowki sobie z tym raczej nie poradzisz :icon_mrgreen: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 a ma ktoś serwisowke??:biggrin: kurcze bedzie troche roboty he;) a co z dyszą? też bede musiał zmienić na wieksza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 O serwisowke spytaj w dziale z serwisowkami, moze beda mieli :crossy: Co do dysz to nie widze sensu w zmianie na wieksza gdyz moto najprawdopodobniej na nizszych obrotach ma za bogato :) I jak dasz w palnik to sie zalewa na chwile, pozniej przepompowuje do rury, strzela i dopiero ciagnie normalnie. Samo oczyszczenie porzadne gaznika (lacznie z dyszami) i ustawienia o ktorych napisalem na 80% zalatwia problem :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 wielkie dzięki:D niebawem sie za to wezme i napisze jaki rezultat;) pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 (edytowane) tez tak mam gg 14893 48 Edytowane 22 Maja 2007 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Jezeli masz tam ssanie to sprobuj wykonac ten manewr ze strzalem na lekkim ssaniu, jak silnik wogole zgasnie to znak ze iglica powinna pojsc nizej, jak pojdzie bez strzalu to wyzej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 oki jutro sproboje tak zrobić , zobaczymy co bedzie:) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 no i juz wszystko dobrze :bigrazz: motor lata jak mażenie:D trzeba było troche wyregulować ssanie bo iglica za mocno sie opuszczała;) ale juz :banghead: jest oki:D dzieki wielkie wszystkim pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.