noise of death Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 Witam,ma ktos jakies dane techniczne tego motocykla?Z gory dziekipozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 A z jakich lat, 80 tych, czy 90 tych ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 22 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2004 90tych, glownie rocznik 94.Jedyne co wiem to to, ze jest to R4 i ma kardana. Nic wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 To wydumka Suzuki z poczatku lat 90 tych, pod tytulem `co mozna zrobic z podzespolow kilku calkowicie niepasujacych do siebie motocykli, jak sie je zrzuci w kupe`. Powstalo to glownie z powodu odzywajacych sie od czasu do czasu glosow. ze warto byloby wskrzesic UJM ( uniwersalny motocykl japonski ), ktory pasowal by dla kazdego.Oprocz tego Suzuki mialo success story z GS 850 G i 1000 G w latach 80 tych i spodziewalo sie ze temat znowu chwyci, ale nie chwycil. Potem jednakowoz chwycil Bandit.W kilku slowach - polaczono silnik od olejaka GSXR 1100 ze skrzynia i reszta napedu od modelu Cavalcade ( odpowiednik Gold Winga ), dodano uklad eliminujacy drgania, wszystko wsadzono w normalna podwojna rame kolyskowa z dosc miekkimi zawieszeniami - myslano tu chyba o amerykanskich autostradach - wsadzono na typowe trzyszprychowe kola 17``i juz. Mimo ze cena moto byla niska - sprzedawal sie tak sobie i po 4 latach przestano go robic.Ogolnie to jest b.ciezki i mocny turystyk, szybkosc niewiele wyzsza niz 200, ale ma ostrego kopa i wiele przecinakow potrafi zostawic na swiatlach. Ma niezbyt mocne hamulce ( przednie zaciski 2 tloczkowe ) i zdecydowanie za miekki przod, ale to wszystko mozna poprawic. Rowniez po 10 latach gazniki moga sprawiac klopoty, ale mozna zastosowac jakiekolwiek Mikuni o srednicy 36 mm, ktorych jest mase na rynku.Ma go kilku precli i sa nim zachwyceni. Zreszta, jak stare wino nabiera uroku z wiekiem - slyszalem wiele opinii ludzi b. zadowolonych, a kupic go w Kanadzie jest b.ciezko, bo wlasciciele nie chca sprzedawac.Trzeba po prostu lubic ten typ moto i miec duzo kasy na klocki i opony ( specjalnie tyl ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Znajomy takie monstrum posiada.Wygląda ono jak napompowany VX z rzędowym silnikiem. Taki gruuuby naked. Kształty bardzo podobne do VXa. Co do zuzycia tylnej opony, opinie się powtarzają - guma znika w oczach. Sam widziałem :) PZDR P.S. strona niemiecka o tym modelu:http://www.gsx1100g.de/Fajne jest to, że praktycznie każdy model motocykla ma swoja strone w tym schemacie: www.symbol.de :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 24 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Znajomy takie monstrum posiada.Wygląda ono jak napompowany VX z rzędowym silnikiem. Taki gruuuby naked. Kształty bardzo podobne do VXa. Własnie dlatego zwrocilem na niego uwage :) Ok dzieki za wypowiedzi, moze jeszcze ktos wie ile ma konikow i ile lyka benzynki? Wszystkie modele jakie widizalem maily kola odlewane, ale moze zle trafilem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Wersja niemiecka bedzie miala 100 KM, ale jak wlozysz inne walki i gazniki to mozesz miec i 150. Na benzynie to raczej nie oszczedzisz - w miescie jak jeszcze lubisz odkrecic to jak sadze okolo 10l spokojnie. Adam M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.