jokoko Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Witam, kupiłem tłok do cagivy mito, ale otwory od zasysu paliwa są troche inne niz na cylindrze i starym tłoku. Co do tłoku wczesniejszego mam małe obawy ze był on nie orginalny wiec nie moge na 100 % porównać. Ale do cylindra jak wkladam to otwory na siebie nachodza ale sa zdecydowanie inne. http://img.otomoto.pl/photos/original/M2/M...8/M204788_1.jpg oto fotka tłoka ( ten po prawej na dole ) otwory na cylindrze ma on podobne jak te na tloku po prawej u góry. Czy to tak może być ? Nie bedzie dostawal za malo mieszanki ? Zaznacze, że pierścienie odpowiednio pasuja do cylindra a tlok ma minimalny luz tak jaki powinien byc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 szukaj serwispowki jak wyglada tlok.oczywiscie mousi byc taki sam zeby wszystko gralo ale tak itez mzoe chodzic bedą minimalne uchylenia w mocy ale za to spalanie moze spasc.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Jeżeli jest nie tak to zmieni się charakterystyka silnika, może i też spalanie. Jeżeli te kanały w tłoku są z małe to zawsze można je rozwiercić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Jeśli kanały "delikatnie" sie różnią to nic strasznego. Natomiast jeśli różnice są zbyt duże to licz sie na pogorszenie osiągow a spalania wręcz przeciwnie. Będziesz musiał silnik bardziej kręcić z powodu braku osiągów i spalanie skoczy w góre. Jak kolega wyrzej napisał kanały zawsze można troche "stuningować". Ja nawet w swoim cylindrze 160ccm i tłoku poprawiałem kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sniper77 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Przepraszam za zozgrzebywanie tematu, ale chyba nie jest jeszcze tak stary.Tłok, który pokazałeś nam na fotce jest firmy wossner, lub vertex. Nie chce mi się wierzyć, żeby takie firmy nie dopracowały kanałów w tłoku. Jeżeli założyłeś tłok, to bardzo proszę o opinię. Mam takie pytanko: czy silnik do cagivy mito(7biegów) jest identyczny z silnikiem do cagivy frecci(7biegów). Głównie chodzi mi o cylinder i tłok. Mam mito, w którym wszystko się zepsuło(tłok, cylinder, wał) i mam zamiar kupić silnik od cagivy frecci, która ma zypnięty tłok. W polsce dostępne są tylko tłoki do mito. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Nie lepiej naprawić ten silnik który masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sniper77 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 ZDECYDOWANIE NIEZakup wszystkich części i regeneracjia tych, które jeszcze się nadają do regeneracji będzie przekraczała koszta dodatkowego silnika. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Dokładnie. Czasem taniej wychodzi kupno niekompoletnego silnika (z częściami które nam pasują) niż naprawa naszego silnika. Jeśli chodzi o te silniki cavigi to nie bardzo się na nich znam... Myśle że mogą być podobne aczkolwiek nie takie same. Np rotax 122, 123, 127. Niby odobne a jednak się różnią. Więc nie wiem jak jest w przypadku cavigi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.