Dilerl Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam,Niedawno wyjechałem moją Hondą, przejechałem ~2 km i nagle silnik przestał pracować.Zaglądam do baku, okazuje się, że pusto więc dopchałem motor na stację, zatankowałem, próbuję odpalić na kopa, na pych i nic. Więc zalewam paliwo do cylindra, odpaliła... pochodziła kilka sekund i zgasła.Próbowałem tak kilka razy, zalewając do cylindra i przepustnicy i ciągle to samo.Zabrałem się za czyszczenie gaźnika, przedmuchałem kompresorem dysze i wszystkie kanaliki z nadzieją, że coś to da, ale dalej to samo. Próbowałem regulować mieszankę powietrza z paliwem - wkręciłem na max-a wkręt regulacyjny, zalałem do przepustnicy, kopie - pali... chodzi dosyć długo i nie gaśnie, więc wsiadam i jadę przetestować.Przejechałem osiedle dookoła, mocy nie stracił. Zgasiłem motor i próbuję jeszcze raz odpalić, ale znowu odpala na chwile i gaśnie...Na początku myślałem, że zatarłem silnik, nie ma kompresji i nie może sobie pociągnąć paliwa z gaźnika do cylindra, ale gdyby była zatarta to powinna być zdecydowanie słabsza niż zwykle..Ma ktoś jakiś pomysł co to może być??Z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Na dole komory plywakowej jest taka srubka na wkretak plaski. dobrze dobierz rozmiar wkretaka i po odkreceniu paliwa w kraniku wykrec troche ta srubke. zacznie leciec paliwo z komory plywakowej, nadz z wezyka do niej przymocowanego. niech zleci kilkanascie mililitrow i wkrec ja zdecydowanie,ale nie za mocno. powinno pomoc, to jets jakby odpowietrzanie gaznika, ktore nie w kazdym modelu, ale w czesci egzemplarzy silnikow hondy sie sprawdza. wystarczy zalozyc filtr paliwa i problem powinien zniknac. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilerl Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Filtr paliwa mam założony,spróbuję odpowietrzyć gaźnik i dam znać czy pomogło ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinMTX Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 A tankowales na tej stacji co zawsze?? Moze cos z paliwem jest nie tak... albo ze swieca moze byc cos nie tak u mnie bylo podobnie ze jak zalałem mu do cylindra paliwo to palil za pierwszym razem ale jak juz spalil te paliwo to gasł i byla wina swiecy... ja radze wymienic swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 To nie jest odpowietrzanie, tylko spust paliwa z komory pływakowej (usunięcie wody/zanieczyszczeń). Często pełni również funkcję przelewu. Odkręć komorę pływakową bez spuszczania paliwa i zobacz czy nie ma wody lub zanieczyszczeń. Oceń paliwo pod względem chrzczenia lub zatankowania mieszanki z ON. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 oo, ladnie sprecyzowales to co mialem na mysli :P w kazdym badz razie juz wielu mialo z tym problem wlasnie po skonczeniu sie paliwa... i to pomoglo. a co do czyszczenia to pisal ze rozebral gaznik celem wyczyszczenia. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 a jak ci zgaśnie już i potem kopiesz na chama to świeca sucha czy mokra ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilerl Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Okazało się, że paliwo boło jakieś zjeb..., musieli mieć jakiś mocz w dystrybutorach ;p Zalałem świeżą benzyne i motor chodzi ;] Dzięki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 (edytowane) Niekoniecznie wina paliwa ale być może ...flitra paliwa. Nie wiem dlaczego ale ja zawsze mialem we wszystkich moich pojazdach dwukołowych, że nie działały po prostu poprawnie z filtrem paliwa. Albo sie dusiły albo JAKIMŚ cudem nie dochodziło do gaźnika ( poprawnie je zakładałem ) czy to był duży filtr czy mały. Jak już paliwa w baku zabrakło to albo go musiałem ręcznie napelniać albo go wyrzucić w cholerę. Poźniej już zrezgynowałem z nich. Za dużo przebojów. I to nie były jeden czy dwa przypadki ;) Edytowane 16 Listopada 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 (edytowane) Niekoniecznie wina paliwa ale być może ...flitra paliwa. Nie wiem dlaczego ale ja zawsze mialem we wszystkich moich pojazdach dwukołowych, że nie działały po prostu poprawnie z filtrem paliwa. Albo sie dusiły albo JAKIMŚ cudem nie dochodziło do gaźnika ( poprawnie je zakładałem ) czy to był duży filtr czy mały. Jak już paliwa w baku zabrakło to albo go musiałem ręcznie napelniać albo go wyrzucić w cholerę. Poźniej już zrezgynowałem z nich. Za dużo przebojów. I to nie były jeden czy dwa przypadki ;) Miałem to samo :icon_biggrin: Też nie używam filtrów i wszystko jest w porządku. Edytowane 16 Listopada 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 w nowszych moto filtr paliwa jest chyba w baku (w mtx 80 jest :D ) a w starszych nie ma i jego brak powoduje często zabawę w przepychanie gaźnika co nie każdy lubi :D zakładając filtr trzeba pamiętać żeby po założeniu filtra ściągnąc węxyk z gaźnika i odkręcić kranik niech filtr sie porządnie zapełni i paliwo zacznie mocno lecieć cała objętością wężyka (szczególnie jeśli mamy filtr od kaszla 126p) i wtedy dopiero założyć na gaźnik..procedurke należy powtarzać zawsze ilekroć zdarzy nam sie wyjeździć paliwo do suchego baku ... ja dopóki tego sikretu nie znałem to też miałem przeboje że raz płyneło paliwo raz nie moto szarpało przerywało gasło itd...... diler wylałeś już to ?? było wlać w przeroczystą bańkę i zostawić na 1-2 dni ciekawe czy by sie coś wytrąciło.....musiałobyć ostro chrzczone paliwo wodą bo dwusuw nie jest wybredny i np wska czy ogar spokojnie jeździ na mieszance opał/benzyna +mixol w proporcji 50/50 (troche słabszy jest ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.