Skocz do zawartości

Gandalf

Forumowicze
  • Postów

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Gandalf

  • Urodziny 01/01/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    OLWA

Osobiste

  • Motocykl
    Maruda
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Gandalf

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

4

Reputacja

  1. Ogłoszenie już nieaktualne - trzymam kciuki za nowego właściciela, aby jeździło mu się co najmniej tak dobrze, jak mi ;)
  2. Odsprzedam w dobre ręce, tzn. komuś, kto z sercem podchodzi do jednośladów, mojego Maruderka - Suzuki VZ800 Marauder rocznik 1997 Krótki opis: ======== - przebieg na liczniku 30000 km (za 13000 ręczę „głową”, bo tyle zrobiłem od momentu kupna, czyli od grudnia 2009 roku). Poprzedni właściciel sprowadził go z Belgii w Marcu 2008 roku, zarejestrowany w Polsce od Kwietnia 2008 - zachowane oryginalne części (tłumiki, lusterka, oświetlenie, etc. – made in Japan ;-) ) - układ napędowy z większą zębatką przednią (16 zębów) - zamontowane świece irydowe (bezobsługowe) - przewody hamulcowe zostały wymienione na „stalowy oplot”, umożliwiający lepszą kontrolę nad siłą hamowania - zamontowane stelaże boczne, skórzane kufry firmy Kult Motor DRP (usztywniane) oraz tylny bagażnik - zamontowany gmol przedni ze spacerówkami - wymienione kanapy w miejscu kierowcy oraz pasażera, na skórzane firmy Mustang USA (kto jeździ w dłuższe trasy, przekona się o ich wygodzie w porównaniu do oryginalnego taboreciku ;-) ) Sprzęt zadbany, aczkolwiek noszący ślady używania - ma swoje lata. U mnie nie zaliczył żadnej parkingówki, czy stłuczki. Sprzęt przygotowany do sezonu, w ciągłej eksploatacji, a zatem na pełnym chodzie ;-) W tym roku wymienione: - klocki hamulcowe (obecnie założone Nissin’y niebieskie) - olej (motul 5100 10w40) , filt oleju (hilfo) - oba filtry powietrza - płyn chłodzący - linka sprzęgła W zeszłym sezonie wymienione / wykonane: - olej w lagach oraz uszczelniacze - czyszczenie i synchronizacja gaźników - czyszczenie i kontrola bębna/klocków tylnego układu hamulcowego - regulacja zaworów Cóż, to chyba wszystko, ewentualne szczegóły, które pominąłem chętnie udzielę na PW łącznie z ceną. No nie ukrywam, że włożyłem w ten sprzęt dużo czasu, trochę kasy i całe serce ;-) więc na pewno za przysłowiowe grosze go nie sprzedam. Ale również znając otaczające nas realia, nie żądam wyśrubowanej ceny - jeżeli komuś będzie zależało i pokocha ten motocykl, to spróbujemy się jakoś dogadać ;-)
  3. E tam kosmiczny - samochodowy, sam mam podobny i już kilkukrotnie uratował mi kolana przed otarciem przez roztargnionych kierowców :biggrin:
  4. Również odradzam - poczytaj w internecie na temat fimry Motonatilus, znajdziesz dużo negatywnych opinii na ich temat. Co to Choppy OMiH, mam od nich gmole, co prawda w innym fasonie, ale jestem zadowolony (było małe zamieszanie z poprawką ich mocowania, ale reklamacja uznana i naprawa zrobiona bez problemów, więc w tej kwestii duży plus :lalag: ). Jedna rzecz, o której musisz pamiętać, że robione przez nich gmole są robione z dwóch części, składanych podczas montażu. Spasowanie nie zawsze wychodzi idealnie i może powstać szpara - ja u siebie zastosowałem opaski termokurczliwe (do kabli energetycznych) i ładnie to wyszło :cool:
  5. Tak też myślałem ;) , ale miło będzie mieć chociaż to w ojczystym języku - puściłem Ci mój e-mail na PW
  6. Ptaku - masz instrukcję w naszym, ojczystym języku, czyli PL ? Jak tak, to ja również poproszę, bo jedyne osiągalne na sieci "kserówki" są w EN i innych nie spotkałem, nawet na rosyjskich, pirackich serwerach zlokalizowanych na dalekiej Syberii :biggrin:
  7. Dokładnie, tak jak napisał Piter - modele starsze 97-99 czasami są pozbawione tej puszki, która się z jakiś względów "zgubiła", Na marginesie zwróć uwagę na inną różnicę w obu zdjęciach - na dolnym: - brak oryginalnego znaczka na zbiorniku paliwa, co prawdopodobnie oznacza, że zbiornik był wymieniany, malowany, lub robione z nim było cokolwiek innego :biggrin: - brakuje również na przednich lagach srebrnych, plastikowych "owiewek" :biggrin: - ma wymienione lusterka z okrągłych, na prostokątne :biggrin: - na rurach wydechowych widać załamania obrazu - prawdopodobnie zaliczyły szlif ...
  8. Jak przy rowerze ? Ale to musiałoby się nieźle poluzować, aby dało się ręcznie przekręcić. Kierownica jest przymocowana w dwóch miejscach do półki, na dodatkowych gumowych stabilizatorach – może to mocowanie się poluzowało ? Na marginesie odważny jesteś, ja bym się cykał jechać, jak bym cos takiego zauważył. Mocno to koło było przekręcone względem osi ?
  9. Witam i życzę udanej jazdy :biggrin: Sprawdź rozciągnięcie łańcucha i stan zębatki tylnej (o ile pamiętam pomiędzy 1 a 21 ogniwem powinna być odległość nie większa niż 319,4 mm - sprawdź jeszcze w manualu). Jeżeli jest ok, to w pierwszej kolejności wyczyść łańcuch i go porządnie nasmaruj ;-) Bicie może być tez oznaką złego wyważenia koła ...
  10. Wymień olej i uszczelniacze w lagach, nie wiadomo gdzie poprzedni właściciel serwisował i czy w ogóle wymienił to, co mówił :biggrin: O ile dobrze pamiętam, ale musiałbyś podesłać zdjęcia i oznaczenia tej kostki, w układzie rozrusznika jest moduł zabezpieczający przed zbytnim rozładowaniem akumulatora. Jeżeli napięcie spadnie do pewnej granicy, nie pozwala na zakręcenie rozrusznikiem (gdzieś nawet widziałem filmik na youtube w tym temacie). Prawdopodobnie właśnie o tym module wspominasz :cool:
  11. Dokładnie, ewentualnie jest jeszcze publikacja "Haynes Manual Suzuki Intruder, Marauder, Volusia and Boulevard '85-'06", ale również w języku Szekspira :biggrin:
  12. Wysłałem Ci w dwóch częściach, bo Gazeta.pl przyjmuje jednorazowo tylko 15 MB zalączniki :cool:
  13. Hej - no pięknie, pięknie, podrzuć na forum jakieś zdjęcia, aby było dokładnie widać co i jak zrobiłeś, bo dość ciekawie to wszystko brzmi :cool:
  14. Dokładnie taki sam efekt miałem ze stacyjką w samochodzie - DW40, albo jeszcze lepiej LPS'em go pożądnie przepłukaj, a potem poruszaj w zamku kluczem przód-tył energicznie kilka razy - może się tylko zapiaszczył. Ewentualnie usiądź na siedzeniu i dociśnij je od góry, aby zatrzask nie blokował mechanizmu i dopiero wówczas spróbuj przekręcić kluczyk, może w tym miejscu coś się zacięło ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...