Skocz do zawartości

loczek218

Forumowicze
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O loczek218

  • Urodziny 10/01/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 1100 XX
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia loczek218

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam Jezeli temat jest jeszcze aktualny to bym poprosil o serwisowke do CBR 600 F3 (1997-2000) na adres: [email protected] Z gory wielkie dzieki Pozdrawiam
  2. Slyszalem o metodzie ustawiania skladu mieszanki sprawdzajac temp kolanek od zaprzyjaznionego mechanika Mowi ze jest to metoda wstepna po ktorej wjezdza sie na hamownie. Jako ze lubie sam pokombinowac kupilem pirometr laserowy (20 funtow) Dziwie sie z powodu wczesniej wspomnianej temp 600 st bo u mnie w R1 na ssaniu jest w granicach 300 a przy normalnej pracy spada ponizej 200. Ale czy ta temp jest odpowiedznia tego nie wiem. Czy moze najwazniejsze zeby byla na wszystkich rurach rowna. Pozdro
  3. Cze Bylbym wdzieczny za udostepnienie serwisowki do YZF-R1 2001 Pozdro
  4. Oj chlopaki! Ze gosciu sie nie zna nie znaczy ze trzeba go zmieszac z blotem, nie? Zycze bardziej pokojowego nastawienia :flesje:
  5. Cze Jest ktos z Was zorientowany ile obrotow trzeba wykrecic srube skladu mieszanki w R jedynce (2001)? Z gory dzieki za pomoc :P Pozdro
  6. ten świat jest posrany ... :) :D :D ;) Zapewniam Cie ze nie jest tak wszedzie W Polsce trzeba sie bac takich swirow, nie mozna liczyc na pomoc policji, czlowiek moze sie tylko czuc jak ofiara. W innych panswach prawo jest po stronie normalnych ludzi. Konkretnie w Anglii nie ma srania po krzakach i tacy goscie sa szybko eliminowani Smutne to
  7. A ciekawe ile palą takie furki jak R1?? Pozdraiam wszystkich!! Moja R1 (2001) przebieg 45 tys pali malo paliwa ale bierze olej przy wysokich obr Przeloty autostradowe (non stop 200 km/h) lacza sie ze zuzyciem oleju w granicach 0,3-0,4 l/1000 km zzr 600 [/u] 92r 52 tys km 0,2-0,25 na 1000 I nie wierze w to iz jakis moto który ma 14 lat bez remontu nie bierze nic Powiem tylko tak Mialem 13-letnia Honde CBR 1000 SC21 i nie brala nic!!!
  8. Cze Tez mam R1 (2001) i ostatnio gdy wymienialem filtr powietrza zaobserwowalem na sciance airboxu slady oleju Mozliwe ze jest to spowodowane w moim przypadku stawianiem na kolo :icon_rolleyes: Najlepiej otworz airbox i zobacz czy filtr nie plywa w oleju Zbyt wysoki poziom oleju + jazda w winklach mogly spowodowac kapanie z wezykow. Co do poziomu oleju ja utzymuje go przy gornej kresce ale nie przekraczam Ostatnio gdy poziom zszedl do polowy miedzy kreskami zapalala sie niewiadomo dlaczego kontrolka poziomu oleju :icon_rolleyes: Pozdro
  9. Bardzo ciekawe i profesjonalne wiadomosci. Polecam
  10. Jezeli regulacje masz za polowa to nie skracaj lancucha Mozesz odjac minimalnie dwa ogniwa i bedzie wtedy za krotki Dokladniej mozna to dopasowac wielkoscia kol zebatych (czyli iloscia zebow) tak je dobierajac zeby uzyskac pozadane przelozenie a jednoczesnie wiekszy zakres regulacji Pozdro
  11. Biorac pod uwage wszystkie zalety wtrysku wcale nie ciesze sie ze nieublaganie wypiera on gazniki. Lubie pogrzebac przy swoim sprzecie i dlatego bede z melancholia wspominal gazniki w szczegolnosci przeprowadzanie synchronizacji. Moze to smieszne ale moto na wtrysku wydaje mi sie "bezduszne" :icon_question:
  12. Ze świątecznymi pozdrowieniami powiem tyle, że sam działasz na zasadzie linki. Ale haslo :D
  13. Witam. Ja rowniez posiadam yamahe r1 ale z 2001 roku i mi takze obrotomierz skacze, z tym ze w moim przypadku na 3 tys obr. Koledzy powiedzcie, czy to oznacza ten sam problem?? Obrotomierz zawsze skacze jesli wykrywa blad, czy pokazuje inna wartosc w zaleznosci od bledu jaki wykrywa?? Bo w czasie jazdy skacze mi raz na 3 a raz na 5... Pozdrawiam Jezeli skacze zawsze na ta sama wartosc obr to pewnie diagnostyka pokazujaca okreslona usterke U mnie skakal roznie - nieraz nawet na czerwone pole Konieczna byla tylko wymiana zegarow Koszt do rocznika 2001 wyniosl 600zl za uzywki oczywiscie Pozdro
  14. Przypuszczalnie punkt 1,zapewne zbyt dlugo zwlekasz ze zmiana biegu,obroty spadna,itd i bieg niechce wyjsc.Skrzynia w twoim motocyklu,jest relatywnie trudna do plynnej zmianu biegow i bezlitosnie wyjaskrawia bledy kierowcy. Nie za bardzo sie zgodze z ta teoria Jezeli skrzynia biegow dziala poprawnie to fakt iz spadna obroty nie powinien miec wplywu na latwosc zmiany biegow. Ja w swojej R jedynce moge podczas jazdy wcisnac sprzeglo i przeskakiwac biegami w gore lub w dol Robie tak dosyc czesto zeby upewnic sie na jakim biegu jade :icon_biggrin:
  15. Wyeliminowalbym akus jako przyczyne usterki Nawet gdy akumulator jest dead a odpalisz motor np na pych nie moze gasnac przy prawidlowym ladowaniu Sprawdz jeszcze raz alternator pod wzgledem elektrycznym (opornosc uzwojen, czy nie ma przebicia) jezeli jest ok zobacz regulator napiecia Moze tez byc gdzies zanieczyszczone polaczenie - przeczysc koncowki konektorowe, sprawdz przewody
×
×
  • Dodaj nową pozycję...