Skocz do zawartości

michal_dh

Forumowicze
  • Postów

    722
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O michal_dh

  • Urodziny 10/05/1991

Informacje profilowe

  • Lubię
    Mechanika,Elektronika,Motocross i Enduro,Sztuki walki,Rower.
  • Skąd
    Zamość

Osobiste

  • Motocykl
    KTM SX 250 08r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8289925
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia michal_dh

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami (21/46)

0

Reputacja

  1. Panowie kto mi powie jak wyregulowac zawory w crb 600 f1 ? W jakiej pozycji mam ustawic krzywki ? :(
  2. Witam. Panowie mam problem z podlaczeniem zaplonu, kupilem za grosze ta hondzine i strasznie jest cos namodzone. Wiem na pewno ze nie ma akumulatora i ma go nie byc i trzeba jakos podlaczyc zaplon. No wiec wychodza od cewek 4 kable albo 5. Jeden jest czarny i na pewno wchodzi do modulu bo widze po kolorze. Tylko co dalej ? Jest jeszcze przerywacz dwa kondenastory polaczone masami, z kazdego z nich wychodzi jeden kabel. W module jest jeszcze jeden czarny kabelek (do podlaczenia czyli sama wtyka) i pare ale to pewnie do swiatel. Jak to podalczyc ? Na przerywaczu widze ze sa dwie wtyki. Nie chce zadnych swiatel, chce tylko zeby byla iskra :)
  3. Czemu od razu plytki ? Ja mo regulowane srobkami wiec on pewnie tez bo mamy te same roczniki ;)
  4. Dokladnie popieram kolege. Nigdy w zyciu nie kupie motoru starszego niz 10 lat. To dla mnie taka granica. To prawda ze zalezy od stanu itd. no ale nikt takich motorow nie uzywa rekreacyjnie.
  5. Tak to wina tej membrany. Jak mialem u siebie w kacie polamana to nei bylo w ogole mowy o wchodzeniu na oborty. Nie dalo sie go wyregulowac. Zero mocy.
  6. To normalne ze dr 650 kumpla pali 5l w takim samym terenie jak moj exc 520 ktory pali 8-10l ?
  7. Dobra mzoe ja tez przesadzilem tylko ogolnei mowie ze hamowanie silnikiem jest po prostu neizdrowe dla 2t i tyle. Koneic tematu bo spam wyszedl :)
  8. Ale uparty :( No to juz Ci mowie. Rozmawiamy o motocyklu 2t. Gdzie olej ktory jest niezbedny do smarowania tloka znajduje sie w mieszance. KIedy puszczasz mu manete na biegu i hamujesz silnikiem ilos mieszanki jest powiedzmy 10% z maksmymanej ilosci. i te 10% nie mzoe wystarczyc na dluzsza mete aby nasmarowac obroty na poziomie 50% prosta sprawa. Itedy wystepuje zdecydowanie wieksze tarcie pierscienie-tuleja/nicasil i wystepuje mozliwosc zatarcia przez to zwiekszone tarcie. W 4t olej jest non stop ktory smaruje tlok wiec mozesz hamowac dowoli.
  9. To zlego ze po prostu nie ma sensu tego robic wiem ze czasami sie nad tym nie panuej i sie robi to odruchowo. Wtedy silnik dostaje taka porcje paliwa jak na biegu jalowym a obroty sa przeciez duzo wieksze. Co za tym idzie latwo zatrzec silnik. Co do YZ to mogl zgubic literke F. Ale zakladamy ze to 2t.
  10. NIe wiem co z ta wstawka w swoim exc 300 mialem taka i nie ruszalem jej. Nie sa nigdzie polamane te membrany ani popekane ?
  11. Po co ma hamowac silnikiem ? Nierozumiem Twojego toku myslenia. Jest takei cos jak sprzeglo jedziesz sobie 40 naciskasz sprzeglo i hamujesz Hamulcami a nie silnikiem. Po co Ma go niepotrzebnie nagrzewac ? Jak moze normalnie zachamowac ? Jak dotrze to neich robi co chce teraz ma uwazac i koneic kropka.
  12. TO jak bedzie hamowac silnikiem to sie pozegna ze startu z silniczkiem. Nawet jak masz dotarte moto mozna bardzo latwo zatrzec silnik hamujac nizm w 2t ! w 4t owszem ale nie w dwu takcie. Glowna zasada to nie przegrzewac. No i tez nie wyciskac z niego 100% mozliwosci.
  13. Dzial to raczej mechanika 2t. Sprawdzales klinek na wale ? Miales olej w skrzyni ?
  14. Co do dt 125 zgodze sie ze lyknie te 10l ale ze 18 to nie wiem jakim cudem :| Kumpla z ekipy dt 125 pali mniej niz moj a zawsze jezdzimy razem wiec nie ma latwo z exc 520.. Cos nie tak z Twoja dt Wlodi.
  15. Nie powinna. Tylko jak zakrecasz srubke od powietrza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...