Skocz do zawartości

Shinigami

Forumowicze
  • Postów

    5963
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Shinigami w dniu 18 Sierpnia 2011

Użytkownicy przyznają Shinigami punkty reputacji!

O Shinigami

  • Urodziny 12/17/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Samochody, Motocykle, komputery ( obsługa Windowsa i komponenty ).
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Ninja 250R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Shinigami

PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu

PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu (40/46)

43

Reputacja

  1. Pamiętam, że kilka wyglądało nieoryginalnie, ale jak zobaczyłem uszkodzenia to byłem bardziej zaaferowany co jeszcze znajdę. Teraz jak napisałeś i popatrzyłem to chyba te przy górnych mocowaniach silnika są zmienione. Pamiętam też, że jedna ze śrub trzymających boczek miała nieco uklepany gwint i nie chciała oddać bita.
  2. Motocykl z poniższego linka nie jest oszustwem, bo właściciel zwyczajnie nie był świadom tego czym jeździ. Więc prośba NIE DZOWNIĆ DO NIEGO Z PRETENSJAMI Daję to jako temat żeby nikt nie zasuwał z daleka po ten moto. https://www.otomoto.pl/oferta/kawasaki-er-kawasaki-er6n-2011-zarejestrowany-na-a2-ID6EXru3.html Przerysowania po poprzednim właścicielu to nie jedyna pamiątka mocniejszego upadku. Nie sądzę żeby to był strzał z kolizji drogowej ale zbiornik malowany i to nie najlepiej, oba boczki przy chłodnicy malowane z czego prawy nie ma jednego mocowania. Lewe mocowanie chłodnicy, będące jednocześnie fragmentem ramy jest przemieszczone do wewnątrz. Widać odkształcenie gołym okiem, zamiast fabrycznej tulei jest stos podkładek. Sama chłodnica ma teraz słabo widoczną "falę" zamiast prostej linii. Serwis nie był pełny. Płyn chłodniczy nie wymieniony od minimum 3 lat (serwisówka zaleca 3 albo 36kkm) i zbiorniczek wyrównawczy był pusty (mocowanie też połamane), lagi nie miały serwisu, choć były suche. Główka ramy i wahacz nie były sprawdzane/smarowane. Nie znaczy to, że są suche ale kolejny minus. Jałowe obroty były ustawione na prawdę nisko, przez ostatnie ok 7000km. Mam obawy o panewki wału, choć moim zdaniem nie klepały. Świece nie sprawdzone i za kadencji tego użytkownika nie wymienione. Linka sprzęgła jest dość sporo wyciągnięta. Opona przód 2014, tył 2019. Filtr powietrza podobno wymieniony ale nie zaglądałem. Na ramie są pierwsze odpryski lakieru, nic szczególnego ale jest stalowa więc trzeba to zaadresować, bo niestety lubią robić się na spawach. Jeśli coś nie jest rozpisane to albo zapomniałem albo nawet nie dotarłem tak daleko, bo połączenie długotrwałej eksploatacji nazbyt niskich jałowych z pustym zbiorniczkiem wyrównawczym skreśliły moto dla kupca. Na plus - Tarcze i klocki OK, przód ma jeszcze po pół klocka na stronę, zużyte w miarę równo. Tył ma jeszcze dużo materiału. Olej silnikowy miał prawidłowy kolor. Zapach spalin też normalny. Koloru nie widziałem, moto nie dymi. Ładowanie OK, akumulator OK. Czacha i zadupki raczej niemalowane. Narzędziówka i apteczka pod siedzeniem. Wydech nie zgnity, kolektor wydechowy ma fabryczne nakrętki. Lagi suche. Oświetlenie i klakson OK. Łańcucha też jeszcze zostało ale nie patrzyłem czy równo wyciągnięty.
  3. Mam do oddania sporo gazet, tak na oko na sto długich posiedzeń w sali tronowej. Samochodowych nie rozpiszę, większość jest z 2013 i 2014, kilka 2015. Autoświat, motor. Z nietypowych mam katalog Ford B-Max, Chrom&Flamen 05/12, Motosalon 11-12/2013, Katalog Mazda CX-5 04/12, Katalog Mazda 3 10/13, Topgear 05/11, Automoto 09/2003 Motocyklowe mam takie: Motocykl - 04/13, 03/13, 02/13, 04/16 ŚwiatMotocykli - 08/13, 02/16, 01/16, 12/12 MotorMania - 09/14, 08/14, 05/14, 03/13 Kontakt PM, [email protected] albo 668 696 211 Foto poglądowe
  4. Wg numerów części pasuje tylko z tego modelu od 2009 wprzód. Nie wiem jak wygląda temat dorabiania. Akcesoryjne jesli występują kosztują podobne pieniądze co OEM.
  5. Owszem te 1500km docierki to w większości zabezpieczenie dla użytkownika żeby w razie skazy w materiale, rozmazał się przy małej prędkości ale nikt niczego nie dociera w fabryce. Gdyby tak było to w owners i serwisówce nie byłoby brake-in period. Owszem ładują sprzęt na rolki jak zjedzie z taśmy i gonią go pod czerwone pole ale na tym koniec. Wypad do kartonu w i drogę do salonu. To za mało żeby ułożyć elementy wewnętrzne.
  6. Przylewa się. Regulacja, zaczynając od poziomu paliwa.
  7. Panowie, wszystko już było opisywane tylko trzeba czytać. Ja kupiłem NOWY motocykl i dotarłem go wg fabryki raz i wg ostrej metody dwa razy. Drugim sposobem miałem szczelną komorę spalania na pierwszym pierścieniu.
  8. Żyje, tylko przestałem się udzielać. Pisałem tylko w temacie o mechanice ale jak tam wchodzą ludzie pokroju "jak wymienić akumulator ?" potem 5 stron produkowania i jeszcze nie odpisze, że zrobione to bez sensu produkować się.
  9. Shinigami

    WR250X 2008

    http://allegro.pl/yamaha-wr250x-2008-dg202-i6017166163.html
  10. Sto lat zeszło się ale są zdjęcia jak to wygląda pod owiewkami. http://images.tinypic.pl/i/00717/xtratmsfhz3f.jpg http://images.tinypic.pl/i/00717/o83t3babeaxn.jpg http://images.tinypic.pl/i/00717/p0cm79vagzhg.jpg http://images.tinypic.pl/i/00717/x7algv5z5kbv.jpg Strzałki są po angielsku, bo chce zahostować na bikepics
  11. Myślę, że masz podparte zawory. Wyreguluj i sprawdź kompresję. W kawasaki łatwo wypalić przylgnie zaworowe.
  12. Ty łożyska potrzebujesz, 6205 2RS C3 i dostaniesz je osobno za ok 20zł. Chyba, że faktycznie (ktoś to rozbierał i widział gołym okiem uszkodzenie) masz też gumy wywalone to radzę wejść na allegro i zwyczajnie wydzwonić kogoś kto ma rozbitka czy puści te gumy (bo zwykle są razem z kołem albo zabierakiem).
  13. Poczujesz ciasnotę. Jeśli masz długie nogi to będą w niewygodnym ugięciu. Długi tors wymaga wyższej szyby, bo mimo owiewek czuć opory powietrza. Miał i nawet opisywał. Ale oszczędzę Ci grzebania 56 stron. Prawdopodobnie totalnie rozbite łożysko zabieraka zębatki. Łatwo je uszkodzić. Nie polecam jeżdżenia z tym.
  14. Jakiś czas tem,u MCM pochyliło się nad tematem Intro chwilę trwa...
  15. Ubrany w owiewki, kompletny, jeżdżący. https://www.bikepics.com/pictures/2743088/ https://www.bikepics.com/pics/2015/05/27/bikepics-2743089-full.jpg W weekend postaram się popykać zdjęcia jak to wygląda pod plastikiem. Nadal muszę skołować układ wtryskowy i komputer typu PCV ale to nie jest jakieś pilne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...