*ARES* Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 (edytowane) Witam , przymierzam sie do kupna uzywanej 250 , bardzo podobaja mi sie Ninja250 oraz honda CBR250 jednak ich ceny narazie chyba mnie przewyzszaja, wiec idac tym tropem zszedlem do motocykla Hyousung GT250 (korea ) 2003-04 r. Kilka danych technicznych rzebieg 20300 kmRok produkcji 2003 Mniejwiecej 30 KM ( plus minus 2 -3KM zelzenie od wersji ) , osiaga kolo 165 kmh Teraz mam kilka pytan 1. Jakie jest spalanie tego motocyklaa .w miescieb. poza miastem ~~ jadac100 km/h ) 2.Na ile wyceniacie taki pojazd zakladajac ze jest w stanie technicznych i wizualnym dobrym ( przypominam model z 2003 r ) 3 co myslicie o tym motocyklu ? A i wolalbym uniknac odpowiedzi typu Kup GS500 , interesuja mnie tylko 250 ze wzgledu na spalanie a predkosci sam dla mnie zupelnie wystarczajace. ( To moj pierwszy Motyckl nie liczac motoroweru 4KM ;) A tu jego zdjecie znalezione w sieci : o , jeszcze jedno - czy da mu sie zamocowac pliastiki dla estetyki tak jak sa w nowszych modelach tego motocykla ? Edytowane 15 Grudnia 2012 przez *ARES* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 (edytowane) To "zdjęcie znalezione w sieci" to oferta z allegro za ok 5300zł to po co pytasz na ile wyceniamy ? Mało jest ćwiartek to ceny się trzymają i tyle. To co pokazałeś jest na gaźnikach i będzie spalać więcej od kawy (podejrzewam, że 5/100 przy ostrej jeździe weźmie) po za tym do Cometa raczej nie założysz owiewek. GTR nie jest żadną nowszą wersją, bo oba motocykle są identyczne. Po prostu później dołożyli owiewki. Od 2010 jest EFI. Edytowane 15 Grudnia 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*ARES* Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 tTo "zdjęcie znalezione w sieci" to oferta z allegro za ok 5300zł to po co pytasz na ile wyceniamy ? Np po to zeby wiedziec czy gosciu nie wola za duzo ? :) Jest to jedyny egzemplarz na allegro wiec nie mam woogole porownania - dlatego pytam was - czy warto dac te 4-5tys. A moze znacie inne ciekawe 250 w tej cenie , kladac nacisk na spalanie (najlepiej do 4L , jezeli nic takiego nie znajde to pomysle nad 500 , ktore pala nie wiele wiecej ,chociaz wolalbym zostac przy tej pierwszej wersji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Tylko enduro, nic nie poradzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*ARES* Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 (edytowane) OK rozumiem , a tak z ciekawosci , widze ze w profilu masz wpisane ze posiadasz ninja 250 , ile ona Ci spala ? A jeszcze wracajac : podejrzewam, że 5/100 przy ostrej jeździe weźmie Rozumiem ze 5 to max jak na Twoje oko , czyli srednia bedzie ciut nizsza ? Sorry za natrwctwo i glupie pytania , ale dopeiro zrobilem prawko i sie wkrecam w ta pasje jaka sa motocykle,wiec brakuje mi troche wiedzy i doswiadczenia . Edytowane 15 Grudnia 2012 przez *ARES* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Teoretycznie max, bo to gaźnikowiec ale spodziewaj się wyników na poziomie 4L średnio. Moja Ninja jara regularnie w przybliżeniu 4,5L/100 (jakiś czas temu sprawdzałem to wyszło chyba 4,66/100), minimalne zanotowane 3,2/100 ale jazda niczym skuterem. Wszystko masz w temacie o tym motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Rokita Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 spalanie spalaniem ale patrzyles jaka jest dostepnosc czesci zamiennych do tego Hyousynga? zeby nie bylo pozniej rozczarowan :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Wszystko suzuki, po za tym jak to zwykle bywa z takimi sprzętami, pojeździ tysiąc może dwa do trzech i pójdzie dalej. Jeśli korba wyjdzie bokiem to też raczej nie ma sensu naprawiać tylko zwyczajnie się tego pozbyć. Chyba, że jakiś sentyment go złapie to wtedy zmieni postać rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Rokita Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 zaniepokoila mnie nazwa... w sumie to nie wiadomo cz tak szybko zmienia bo tak jak juz pisal spalanie jest najwazniejsze... mimo wszystko ja bym chyba zbieral przez zime i na sezon cos "markowego" kupil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Hyosung jest markowy. Wejdź sobie na stronę producenta. Po świecie już tego trochę jeździ pod różnymi markami. Jedyna wada to taka, że oprócz EFI nie zrobiono żadnej poważnej modernizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Rokita Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 nie popisalem sie :banghead: rzeczywiscie firma juz pare lat na rynku jest tylko w polsce mniej znana... myslalem ze to cos podobnego do tych "super extra hiper turbo" marketowych skuterow i to mnie zmylilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*ARES* Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 (edytowane) Wszystko suzuki, Mam rozumiec ze czesci do Hyosunga moze szukac rowniez pod szyldem suzuki ? :) Wszystko suzuki, po za tym jak to zwykle bywa z takimi sprzętami, pojeździ tysiąc może dwa do trzech i pójdzie dalej w sumie to nie wiadomo cz tak szybko zmienia bo tak jak juz pisal spalanie jest najwazniejsze. Poki nie mam stalej pracy , poniewaz studiuje ,pracuje dorywczo spalanie rzeczywiscie jest dla mnie bardzo wazne , po studiach , gdy zlapie stala prace wtedy moze sie przerzuce na cos mniej oszczdnego ,mocniejszergo i przestane sie martwic spalaniem , poki co nastepne 2 lata nie chcial bym nic zmieniac . Mam jeszcze jedno pytanie - co do wieku motcykla - czy 9-10 lat to duzo jak na moto ? czy to mniejwiecej jest tak jak w autach ? , czyli ze smialo mozna smigac takim ''emerytem '' ? (chodzi mi o kwestie techniczne,wytrzymalosci nie ''lansu '' ) Edytowane 15 Grudnia 2012 przez *ARES* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Motocykl emeryt to raczej coś sprzed roku 1980 i też raczej naciągana teoria. Jeśli motocykl technicznie jest sprawny to nawet WSKą możesz sobie normalnie jeździć. Drogie hobby, ludziom się nie chce inwestować to bywają CBRy 600F postawione do piwnicy, bo zaniedbany serwis a niby niezniszczalne.Części z suzuki będą pasować ale trzeba posiedzieć nad tym noc albo dwie, bo to nie jest tak, że numery części się pokrywają. Po prostu używają tych samych zacisków, identycznych śrub mocujących specyficznych dla marki (np. ktm używa rewelacyjnych moim zdaniem śrub hex z torxem na jednym łbie), gaźniki mogą być podobne między modelami itd itd zwyczajnie trzeba szukać.Prosty przykład. Kymco Super9 używa identycznego zacisku jak YBR250 i Ninja250R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Vki mają to do siebie, że wysoko kręcone palą bardzo dużo, jak patrzysz na minimalne spalanie w testach to w określonych warunkach, o których nikt nie wspomina. Ja jak kręciłem Sv 650 to dochodziło do 9l/100km, a niby katalogowo 6l/100km, Tuoniak miał palić 7l, ale zejście poniżej 10l to abstrakcja i toczenie sie po drodze razem z puszkami, a tu chyba nie o to chodzi. Co do samego moto to za tę kase znajdziesz sprawną CB500 troche wiecej mocy (wiem, że nie zależy Ci na mocy, ale z czasem docenisz), a uchodzi za oszczędne i pancerne jesli chodzi o silnik. Modele z dębnem w tylnym kole są produkowane w JPN co wg mnie jest zaletą. Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 AresMoim skromnym zdaniem 500 spali Ci max 0,5l/100km więcej a stosunku do 250tki. Oszczędność żadna, bo raptem jakieś 2,70 zlociszy na 100km.Zastanów się mocno czy na pewno chcesz celowac w 250. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.