Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. To jest oczywiscie odwrotnosc starego, oryginalnego BSA Goldstar ktory przy wadze okolo 160 kg mial 45 BHP mocy, czyli byl mocny i lekki, ale jednoczesnie niezbyt przydatny do jazdy w miescie z powodu wyscigowej skrzyni biegow zrobionej pod angielskie wyscigi Clubmann. Nowy, indyjski Goldstar to krowsko wazace ponad 200 kg z podobna moca do starej BSA ale wygodna i o wiele latwiejsza w jezdzie z powodu lepszego zawieszenia, inaczej zestopniowanej skrzyni i pewnej ilosci elektroniki. Ogolnie nazwa ta sama, ale zupelnie rozne motocykle.
  3. Wczoraj
  4. Witam A co sądzicie o nowym motocyklu BSA Gold Star ?
  5. Czołem, O malowaniu proszkowym już dużo było ale nie znalazłem dokładnych informacji które mnie interesują stąd nowy post. Odnawiam elementy w ZRXie i mam kilka przemyśleń, żeby sobie biedy nie narobić: 1. Dekiel od sprzęgła. Jest w nim szklany wziernik oleju. Czy temperatura wygrzewania ok200 stopni nie zaszkodzi, nie rozszczelni elementu, nie przebarwi, uszkodzi szklanego oczka? 2. Pokrywa zaworów. W niej są dwa ujścia odmy. Są to dwa prostokątne chyba mosiężne elementy wklejone w główny dekiel. W nich są plastikowe klapki. Gość który piaskował elementy próbował wydobyć mosiężne elementy ale szło opornie więc się nie siłował, żeby nie spierniczyć i dobrze. Pytanie jak wyżej, czy 200 stopni nie narobi bałaganu z plastikowymi klapami? 3.Golenie lag. Na dole przy osi są śruby do regulacji zawiechy. Element się kręci, środek pływa w oleju, więc na logikę jest tam jakieś uszczelnienie. Element nierozbieralny. Pytanie jak wyżej. Pewnie nie jeden malował te elementy proszkowo. Proszę o wasze spostrzeżenia, uwagi.
  6. Ostatni tydzień
  7. Tia... i z tymi kolorami to też nieciekawie... Dzięki za podpowiedzi. Kupiłem, nawierciłem... daje radę 😁
  8. Np taki https://allegro.pl/oferta/cylinder-am6-tzr-dt-rs-90-ccm-tlok-meteor-italy-11365340870 Albo taki https://allegro.pl/oferta/cylinder-tuning-70-gaznik-aprilia-morini-50-lc-15039278476 Ale tak naprawdę to musisz rozebrać silnik i porównać wymiary.
  9. Tu się nic złego nie dzieje, schodzi z obrotów normalnie. Chyba że gdzieś ciągnie lewe powietrze, ale opierając się na przedstawionym filmie, nic takiego nie można stwierdzić.
  10. Zbaczając trochę od głównego tematu, czy zastanawialiście się może, jaka subkultura komunikuje się takim językiem jak powyżej?
  11. Wychodzi na to że zamiast kupić akumulator za 120zł, uszkodziłeś licznik za 1500zł, być może regulator ładowania i moduł zapłonowy.
  12. Cześć wyszystkim, ogólnie to sprawa wygada tak, yamaha fajnie chodziła ( No może oprócz tego ze gaźnik był zasyfiony) oraz akumulator mi padł… wyciągnąłem go i jeździłem bez odpalając z kopki. Któregoś dnia pojechałem do sklepu zgasiłem wyszystko spoko odpalam znowu wracam do domu i nagle mi gaśnie. Proboje odpalić i nic… No to ch** myśle jestem kawałek to dopchałem ja do domu. Później coś tam patrzę sprawdzam i się okazuje ze iskry nie ma oraz wyświetlacz się spalił ( ale to bodajże przez to ze akumulator nie był sprawny, bo ponoć to „codzienność” jeśli chodzi o te liczniki ze się palą jak nie maja Aku. No i wyszło tak świecą zmieniona dalej nic, sprawdzam fajkę, tez okej, cewka tez chyba okej ale tego nie jestem pewny. Jak odpalam z samochodowego iskry także nie ma… Zostaje mi jescze sprawdzić iskrownik aczkolwiek on w tym silniku jest zalany tez olejem wiec nie chce narazie się w to bawić. Mial ktoś może podobna sytuacje, bo jak szukałem to null… Z góry dzięki za wszelka pomoc
  13. Wroc do zakladu gdzie robiles "maly serwis" zeby sprawdzili co sie dzieje.
  14. a co innego można kupić zamiast KTM zeby było niższe?
  15. Witam. Mam do sprzedania nowe buty motocyklowe różne rozmiary i modele . Wszystkie są za 50% ceny sklepowej (pozostałość po likwidacji sklepu).Dla zainteresowanych podaję nr.do kontaktu i zapraszam do zakupu. 664912187
  16. Witam, jestem w posiadaniu kayo k2 od niedawna i robiłem kilka dni temu mały serwis, wszystko działało jak należy jeden dzień pojeździłem, odstawiłem na noc i na następny dzień przejechałem 300 metrów i paliwo z gaźnika leciało do airboxa. Myślałem że to zacięty pływak lub coś takiego jednak okazało się że to nie to, nie wiem nie znam się za bardzo na mechanice. Paliwo leci jak wściekłe no i wszystko ucieka. Czy to rozregulowany gaźnik? Nie wiem. Zna ktoś problem lub ma pomysły jak to naprawić?
  17. Tamen

    Alpy Moto24

    No to lecim ))
  18. Witam mam dziwny problem z moim Suzuki GSR 600 z 2006 roku po zimie postanowiłem go wkoncu odpalić i zauważyłem dziwną jego prace otóż przy dodawaniu gazu jak już wkręci się do 8k to potem jak schodzi z obrotów to w zakresie 6 tys obrotów w dół strasznie wolno schodzi jakby lekko byla podniesiona przepustnica? czy cos w Podobie zauważyłem ze robi tak na ciepłym silniku, a kiedy jak jest jeszcze zimny tego problemu w ogóle nie ma, wymieniłem świece, filtr powietrza dalej to samo, linka gazu naciągnięta nigdzie nie wadzi ładnie odbija również przyglądałem jak przepustnice i również nie widać by się nie domykały przez zimę jedynie co robiłem to zmieniałem napęd więc w czym tkwi tu problem? IMG_4490.MOV
  19. Każdy wie, że miejskim królem jest skuter. Cesarzem powinien być skuter elektryczny!
  20. No gówno jak odczepił wtyke i czujnik wału. Jak nie mógł wczepić, to może zamiast stosować termoskurczliwą powinien obczaić jak zrobić to dobrze. Albo poprosić o pomoc kogoś dorosłego. A tak to gówno.
  21. No tak, zycie zmienia plany. Moje tez zmienilo bo zeszly rok byl ostatnim rokiem jezdzenia na moich Angolach, awaria lewej dloni nie pozwala obslugiwac sprzegla ktore w obu motocyklach jest dosc "ciezkie", specjalnie podczas jazdy w miescie, a mam jakies 20 km zeby wydostac sie najblizsza droga poza miasto. Tak ze staruszki zostana sprzedane a ja przesiadlem sie na bezbarwna CB500X na ktorej mam "slipper clutch" wciskane jednym palcem. Zamierzam na niej doskonalic wolna jazde i manewry, jak rowniez swiadomy przeciwskret podczas zakretow. Jedno spostrzezenie ktore mnie zaskoczylo, BSA A65 ze zdjecia startuje z 2x wiekszym wigorem niz Honda. Wyraznie widac przewage silnika typu "british twin" ( 2 sprzezone single ) nad silnikiem twin z walem wykorbionym o 180 stopni jesli chodzi o moment w dole obrotow. Moj nowy nabytek mozesz obejrzec w watku o Honda CB500X.
  22. Piękności! Mamy małe biuro podróży i przyszła pandemia,ludzie się wystraszyli i klops... Żeby przetrwać, sprzedałem Bonnie i Merca S350 z 72r...trudno,takie życie. A Tiger wpadł mi przypadkiem i bardzo mi spasował. Żona,Córka,50-ta na karku.Raczej wybieram lokalne bujanie niż długie wypady.No i T100 wystarczy. Choć jak się zdarzy,,kupiec" kiedyś,to pewnie znowu poszukam T140 😉.Ale to póki co przyszłość.
  23. No to nie jestes nowicjuszem w starych Angolach. Co spowodowalo ze przesiadles sie z jednego z najlepszych Bonnie na mniejszego T100? To moje staruszki + jeden mlodziak
  24. slav54

    Alpy Moto24

    Zaproszenie do starszych wiekiem mototurystów 50+ i więcej Nasza grupa ( 4 moto) po kilku wspólnych sezonach w tym roku została uszczuplona o 2 znakomitych kolegów ,którzy niestety z powodu innych projektów nie wezmą udziału w tegorocznej wyprawie. W związku z tym zapraszamy 2 chętnych do wspólnego wyjazdu . Warunki jakie powinien spełniać kandydat to : przyjazne usposobienie , odporność na stres wywołany przez pozostałych uczestników , cierpliwość , tolerancja , poczucie humoru Ważna dobra atmosfera i miłe wspomnienia po powrocie do domu. Cel wyjazdu fajne alpejskie trasy , Dolomity , Garda , Como , przełęcz Furka lub improwizacja zależnie od pogody. Termin lipiec 24 , dni ok 8-9 do ustalenia . Dużo jazdy mało zwiedzania (nie będzie czasu ) . Jazda dynamiczna , żadnych wyścigów . Noclegi , hotele ze śniadaniem , tanie ale z przyzwoitym standardem , bukowane dzień wcześniej lub w trasie . Budżet całkowity to 4,5- 5 tyś na osobę . przeloty dzienne do 400km ( nie licząc dojazdówek) 8 rano sniadanie 9 wyjazd . (zazwyczaj ) Chętnych zapraszam do kontaktu osobistego , tel 602672291 Nasze moto to BMW 1300 i 1600 . Zapraszam , zadzwoń , pogadamy .
  25. Święte słowa 👍. Wcześniej jeździłem bonnie z 73 i robiłem praktycznie to samo.Teraz sukcesywnie odnajduję szmaciarstwo poprzedniego właściciela.Ale powolutku dojdziemy z Tygryskoem do stanu zadowalającego mnie i jego 😉. Osobiście nie lubię perfekcji.Patyna,lekko przygnieciony błotnik,czy przegrzane kolanka wydechów też mogą być piękne 😉. Ale.wyvieki trzeba zrobić bez dwóch zdań 😉. Pozdrawiam i do zobaczyska gdzieś na szlaku 😉. Oto moja piękność 😎
  26. widzę że forum szaleje aktywnością niezłe gówno
  27. Poszukaj czujnika stopki bocznej, który ma gasić silnik w przypadku próby ruszenia z otwartą stopką, pewnie tam jest jakiś problem.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...