Skocz do zawartości

wolne obroty


tajnos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie co moze byc przyczyna i czy potrzebna jest regulacje przepustnic?

gdy odpale moto wachluje obrotami na obrotomierzu na strzalce nie widac ale slychac. moto chodzi ok i nie swieci sie FI.

czasami jak sie rozgrzeje juz odpowiednio wydaje mi sie ze wachlowanie sie zmiejszylo i tak caly czas .

-wtrysk

-filtr K&N sportowy

-wolny wydech D&D

:P

 

i co nikt nic nie podpowie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o synhronizacje przepustnic, którą się wykonuje podobnie jak w silnikach gaźnikowych. fakt że silniki z wtryskiem nie wymagają tak częstej synchronizacji jak silniki gaźnikowe nie znaczy że nie wykonuje się nie w ogóle. podobie synhronizuje się wtryski ale co tam synhronizacja to termin zarezerwowany wyłącznie dla gaźników :crossy:

ps. może przydało by się trochę znać na temacie w którym się zabiera głos. ale widać w rozmowach z laikami trzeba ściśle precyzować swoje myśli.

Edytowane przez motobandyta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie chodzi o synchro przepustnic bo w serwisie przez tel. gdy rozmawialem o zaworach wspomnial wlasnie o tym synchro.

 

ogolnie chodzi o to ze moto na biegu jalowym chodzi nierowno wachluje obrotami spada i sie podnosi. ale tylko ze sluchu po wskazowce na zegarze nie widac. wkreca sie dobrze i smiga ok.

czy do pustego wydechu w moto na wtrysku tez trzeba cos przestawiac jak w gaznikach mieszanke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty kolego masz nie tylko przelotowy wydech ale rowniez wysoko przeplywowy filtr. To moze juz zdziebko wychodzic poza mozliwosci kompensacyjne chipa w tym motocyklu.

No ale walke mozna zaczac od sunchro przepustnic i patrzec co dalej sie dzieje.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę się wtrącić i opisać mój problem, motocykl Kawasaki zx10r 2005, pierwszy bieg puszczam sprzęgło i jazda tak do 7 tyś obrotów, dalej jak chcę mu dołożyć ostrzej to jakby brakowało mocy nie wkręca się tak żwawo, zazwyczaj tak 7 tyś obrotów i szedł na tylne koło a teraz muszę kręcić do 11 tyś i ledwo ledwo się podnosi co to może być ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADAMIE M. tak wlasnie myslalem zeby wymienic filtr na seryjny wraz z synchro przepustnic . :)

jak juz to zrobie to opisze tu co i jak wyszlo dla innych na przyszlosc. tylko nie wiem kiedy bo tu trzeba i tydzien w kolejce czekac :banghead:

dzieki za odp.

 

 

WESOLY - TROCHE NIE LADNIE!! proponuje zalozyc nowy temat.

Edytowane przez tajnos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...