Luca Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Kupowałeś nowy motocykl i nie dostałeś do niego instrukcji obsługi w języku polskim?Korek z bagnetem po wykręceniu i wytarciu do sucha wkładasz w otwór i po chwili wyjmujesz (bez wkręcania).Instrukcja jest jak najbardziej ale właściwego sposobu pomiaru dla tego motocykla w niej nie ma.Wkręcając korek na bagnecie jest max a tylko przykładając wychodzi idealnie w połowie, czyli nadal będę utrzymywał taki stan i będzie git. Mimo wszystko są rozbieżności w tłumaczeniach z chińskiego na nasze bo rózne źródła różnie podają od 0,9 do 1,3L, mi wchodzi 1,5L i ciut a jak naleje na max mierząc waszym sposobem to wejdzie z 1,7L i jestem prawie pewien, że wywali to odmą.W tłumaczenia jednak nie ma co za bardzo wierzyć bo piszą też, że prędkość max 95km/h bez względu na to, czy to jest 150cc, czy 250cc a potem jeździ toto 140km/h. P.S.Wniosek:Od dzisiaj robię pomiary bez wkręcania korka :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Jezeli to Jinlun 250, to silniczek jest na licencji silnika Hondy typu MC24 lub MC26. Te silniki są montowane do Hondy Rebel 250, CB 250 Two Fifty, CB 250 Nighthawk. Posiadam polską instrukcję to w/w i napisane tam jest, żeby przy sprawdzaniu poziomu korka nie wkręcać: cytuję z instrukcji - Wyłącz silnik i ustaw motocykl na równej pozimej powierzchni.Po kilku minutach wyciagnij bagnet kontrolny, wytrzyj i włóż w otwór nie wkręcając. Wyciągnij ponownie bagnet. Poziom oleju powinien być pomiędzy górnym, a dolnym znakiem na bagnecie.Jezeli jest to konieczne dodaj właściwego oleju do górnego znaku. Nie przepełniaj. Koniec cytatu.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Jezeli to Jinlun 250, to silniczek jest na licencji silnika Hondy typu MC24 lub MC26. Te silniki są montowane do Hondy Rebel 250, CB 250 Two Fifty, CB 250 Nighthawk. Posiadam polską instrukcję to w/w i napisane tam jest, żeby przy sprawdzaniu poziomu korka nie wkręcać: cytuję z instrukcji - Wyłącz silnik i ustaw motocykl na równej pozimej powierzchni.Po kilku minutach wyciagnij bagnet kontrolny, wytrzyj i włóż w otwór nie wkręcając. Wyciągnij ponownie bagnet. Poziom oleju powinien być pomiędzy górnym, a dolnym znakiem na bagnecie.Jezeli jest to konieczne dodaj właściwego oleju do górnego znaku. Nie przepełniaj. Koniec cytatu.Pozdrawiam!Dzieki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.