noise of death Opublikowano 6 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2002 Witam!Szukalem i znalazlem motocykl SAM na silnniku z Zaporożca 1200. Ale slyszalem od znajomych, ze silniki te byly i sa awaryjne tak samo jak Junaki (nie zebym cos mial do Janka, tylko nie chce caly sezon dlubac w motocyklu). Czy ktos z Was ma moze taki motocykl, albo ktos z Waszych znajomych? Prosze o wypowiedzenie sie na temat awaryjnosci takiego pojazdu. Z gory wielkie dzieki!!!!!!!!!1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 8 Listopada 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2002 Nikt nic nie wie o silniku z ZAPOROŻCA ???????????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wulkan Opublikowano 10 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2002 Co prawda nie posiadam takiego wynalazku, ale wielokrotnie widzialem takie cuda mniej lub bardziej estetycznie wygladajace i jezdzace. Wedlug opinii ich uzytkownikoww wcale sie tak czesto nie psuja( tak w miare czesto 8) )jest tylko problem z szybko zuzywajacymi sie przegubami walu napedowego stosowanego ,dosc powszechnie, od sowieckich bokserow. Wiadomo wieksza moc i moment tego samochodowej V-4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 14 Listopada 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2002 Dzieki za odpowiedz!!!!A nie wiesz jak wypada awaryjnosc takiego zaporozca w stosunku do awaryjnosci ruskiego boksera, czy Junaka? (tzn co sie bardziej pierdoli?)Bo chcialbym kupic motocykl jak najmniej awaryjny, ale najchetniej choppera, a na japonca mi nie starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 Miałem kumpla który zrobił jako pierwszy w kraju (tak mi się wydaje lata 70 ) taki motor z silnikiem zapo 1200Pamietam że wymagał trochę modyfikacji tłoki od fiata 1300 i ztoczone koło zamachowecztery gażniki zapłon też można przerobić na bezstykowyTak złożony silnik samochodowy zapewni na pewno bezawaryjną zazdę na wiele sezonówSam jeździłem Zundapp'em z silnikiem Syreny (na tłokach Wartburga (poj.1000cm)Nie wiedziałem co to awarie silnika za to przeniesienie napędu o taaaak sa problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzytwa Opublikowano 31 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2002 Nie mam co prawda SAM-a z silnikiem od Zaporożca, ale za to mam jednego z silnikiem od DAF 850, a drugiego z silnikiem od VW 1600. Silniki te sprawują się bardzo dobrze, a czy lecą pozostałe podzespoły? Trudno mi w tej chwili ocenić, za krótko jeździłem. Jednak jedno jest pewne: jak nie palisz kapcia za często, to pojeżdzisz dłużej. Poza tym ruski dyfer na bajzlu kosztuje 100 zł, tryby 10 x 32 350 zł, skrzynię można wyrwać już za 300 zł, więc masz gotową odpowiedź. Lepiej wymieniać skrzynie i dyfry, niż męczyć się ze szlifami, wypadającymi gniazdami czy innym dziadostwem.Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.