Skocz do zawartości

CBR F2 alternator


pawelec
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio cos słabo cebra paliła, sprawdziłem napięcie podczas ładowania i tylko 12,4V, czyli regualtor... aku naładowałem, regulator załozyłem sprawny i ładowania nie ma. Dalej mierzyłem na alternatorze napięcie zmienne (z tego kabla co prosto od altka idzie) i tam jest podczas pracy silnika (3 zółte kable), między pierwszym a drugim, pierwszym a trzecim i drugim a trzecim ok 11-12 napiecia zmiennego. Jak dodałem obrotów to rozło w góre do 40 itp.. Jakie powinno tam być napięcie? czy jest dobrze czy altek do wymiany? Jesli jest dobrze to gdzie dalej problemu szukać (czyściłem kostki..).. Aku naładowane teraz i narazie pali od razu, za 1 razem bez problemu.

 

Prosiłbym o dokładny opis, bo nie mogłem w archiwum szczegółów znaleść, pozdR! :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzysz dobrze, tylko cos za malo tych Voltow przy wysokich obrotach, powinno dojsc do 70 przy 5 tys obr.

Zmierz sobie jeszcze raz napiecie ladowania na klemach aku przy wlaczonym swietle i 5 tys obr, oraz na wolnych ( tez ze swiatlem ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzysz dobrze, tylko cos za malo tych Voltow przy wysokich obrotach, powinno dojsc do 70 przy 5 tys obr.

Zmierz sobie jeszcze raz napiecie ladowania na klemach aku przy wlaczonym swietle i 5 tys obr, oraz na wolnych ( tez ze swiatlem ).

 

Adam M.

 

 

1. cały czas mierzyłem na włączonych światłach.

2.na alternatorze jak do odciny wziołem to było i 80 momentech

3 czyli na alternatorze na wolnych jest dobre? Ile powinno być?

 

4na aku jest 12,4 jak dodam gazu to nie wiele rosnie tak do niecałych 13... ale z tego co wiem to powinno byc 14 i to nawolnych :biggrin:

 

5 co jeszcze mozna sprawdzić?

 

1. cały czas mierzyłem na włączonych światłach.

2.na alternatorze jak do odciny wziołem to było i 80 momentech

3 czyli na alternatorze na wolnych jest dobre? Ile powinno być?

 

4na aku jest 12,4 jak dodam gazu to nie wiele rosnie tak do niecałych 13... ale z tego co wiem to powinno byc 14 i to nawolnych :icon_eek:

 

5 co jeszcze mozna sprawdzić?

 

 

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz miernik wielofunkcyjny to przejscie na mase od masy reglera ( nie powinno byc zadnego oporu na skali Ohmowej ) i kostke laczaca regler z alternatorem pod wzgledem ngrzewania sie podczas pracy silnika, utleniania, czy twardych przewodow przy samej kostce.

Jezeli ktorys z tych bledow jest to odcinasz kostke i lutujesz przewody na stale. Z masy reglera najlepiej poprowadzic bezposredni przewod do masy aku. Jak to jest F2 to nie ma radiatora na reglerze, wiec pewnie przegrzal sie i dal ciala.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...